Škoda report . Škoda motorsport . Fotogalerie . Legislativa . Zajímavosti - perličky . Spy photos
Rychlá fotodokumentace výměny předních kotoučů.
01 - povolit šroub třmenu, sejmout krytku čepu a vyšroubovat vodicí čep - spodní strana
01a - povolit šroub třmenu, sejmout krytku čepu a vyšroubovat vodicí čep - spodní strana - detail
02 - povolit šroub třmenu - vyšroubovat vodicí čep - horní strana.
03 - vycvaknout sponu. Nyní je třmen volný, ale sám spíše nevypadne.
04 - uvolnit čelisti - zapáčením odtlačit třmen - zatlací píst (jen trochu, aby nepřetekla brzdová kapalina z nádržky)
05 - vyjmout třmen, položit opatrně, aby nebyla namáhána hadice, odšroubovat nosič třmenu
06 - vyšroubovat zajišťovací šroub kotouče, sundat kotouč (možno poklepem gumovým kladivem, je-li přituhlý)
07 - pečlivě očistit dosedací plochy příruby (velmi důležité !!!)
08 - očistit a odmastit kotouč před montáží
09 - nasadit kotouč, zajistit šroubem - předejít jakýmkoliv nečistotám na dosedacích plochách
10 - srovnat staré destičky - nejlépe použít nové, ať si nový kotouč zrovna nesjedu nerovnoměrně
11 - příklad srovnání smyrkem na pevném rovném podkladu
12 - přišroubovat nosič třmenu (utahovací moment 190Nm)
13 - vložit desky (zde je vidět vnitřní deska v třmenu, vnější u kotouče)
14 - očistit a namastit kapkou čistého oleje (rosetřít po celé ploše čepu) čepy plovoucího třmenu
15 - zašroubovat čepy (utahovací moment 30Nm), nasadit krytky
16 - nasadit sponu