O1 Interier . O1 Exterier . O1 Motor . Autohifi . O2 Interier . O2 Exterier . O2 Motor .O3 Návody. Škoda Fabia . Technologie . Modely Škoda
Škoda Auto vykázala za měsíc listopad celkem 55 460 prodaných vozů. To v porovnání se stejným obdobím roku 2008 odpovídá nárůstu 26,0 %.
Nejprodávanějším modelem značky byla poslední generace Škoda Octavia s 20 911 vozy (tj. +17,4 % proti listopadu 2008). Prakticky stejné oblibě se těší Škoda Fabia s 19 598 prodanými vozy (tj.
+23,2 % proti listopadu 2008). Nejsilnějšími prodejními trhy jsou pak Německo a Čína.
V listopadu automobilka dodala nejvíce vozů zákazníkům v západní Evropě, celkem 25 565 (tj. +29,8 % proti listopadu 2008), přičemž Německo se na tomto odbytu podílelo téměř polovinou (tj. 10 219 vozů; +32 % proti listopadu 2008). Výrazně rostly proti loňsku prodeje značky Škoda i ve Velké Británii,
a to o 45,3 % (tj. 2 511 vozů).
Úspěchy sklízí společnost Škoda Auto také na trzích v zámoří. V Číně prodala automobilka za měsíc listopad 11 186 vozů (tj. +172,8 % proti listopadu 2008), v Indii pak 1 238 vozů (tj. +69,4 % proti listopadu 2008).
Prodej v České republice činí za listopad tohoto roku 5 403 vozů, což znamená meziroční nárůst
o 10,6 %.