Škoda je hlavním sponzorem MS v ledním hokeji 2009

mediumsize-rgb_y_0083.jpg
ŠKODA AUTO JE HLAVNÍM SPONZOREM A OFICIÁLNÍM VOZEM MS V LEDNÍM HOKEJI 2009

Škoda Auto je hlavním oficiálním sponzorem 73. MS v ledním hokeji 2009 IIHF už 17. rok za sebou. V historii sportu se jedná o nepřekonaný rekord zapsaný do Guinessovy knihy rekordů jako nejdéle působící hlavní sponzor mistrovství světa v historii sportu.

Kromě klasického obřího loga v centrálním kruhu ledové plochy, které dnes představuje již téměř tradiční znak MS, se Škoda objeví na mantinelech, helmách a dresech českého a slovenského týmu. Nejatraktivnější však bude prezentace zcela nové Škoda Yeti. Yeti je chytrou odpovědí společnosti na stále důležitější ekologické nároky v třídě SUV a zároveň rozšířením modelové palety vozů Škoda. Škoda Yeti, která si nedávno odbyla světovou premiéru na ženevském autosalonu, bude na mistrovství vystavena na zimních stadionech v Bernu a Curychu a v záběrech televizních kamer ji uvidí miliony televizních diváků po celém světě.

Flotila 40 stříbrných automobilů Škoda složená z modelů Superb, Octavia Combi a Octavia Scout bude plnit úlohu „oficiálního automobilu MS v ledním hokeji 2009 IIHF“. Je určena především k přepravě funkcionářů a hostů šampionátu mezi dvěma pořadatelskými městy - moderním Curychem, největším švýcarským městem, a historickým Bernem, hlavním městem země.

Pro Švýcarsko bude MS v ledním hokeji IIHF největší sportovní událostí roku 2009. Organizační výbor očekává účast více než 300.000 diváků v ochozech stadionů a asi 700 milionů bude sledovat porci 56 zápasů v televizi. Více než 190 televizních stanic bude vysílat asi 3.000 hodin špičkového světového ledního hokeje do více než 100 států po celém světě. „Jako dlouhodobý hlavní sponzor jsme významnou měrou přispěli k senzačnímu nárůstu popularity ledního hokeje. Tato enormní pozornost mezinárodních médií a veřejnosti přirozeně nabízí jedinečnou příležitost pro budování povědomí o naší značce a pro představení našich vozů široké veřejnosti,“ říká Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace společnosti Škoda Auto, a dodává: „Viditelná přítomnost naší značky a produktů a udržování úspěšných a spolehlivých vztahů vysílá velmi významný signál našim zákazníkům, zaměstnancům, partnerům a samozřejmě fanouškům ledního hokeje na celém světě.“

Švýcarský dovozce Škoda AMAG oslavuje mistrovství nabídkou zvláštního modelu Škoda Roomster „COOLY“, který získal svůj název podle sympatického maskota mistrovství. Flexibilní, mnohostranné, spolehlivé a univerzální použití - to jsou přednosti, které platí pro Roomster „COOLY“ stejně jako pro řadu skvělých hokejových šampiónů, kteří budou během čtrnáctidenního mistrovství předvádět špičkový lední hokej.

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení