Škoda report . Škoda motorsport . Fotogalerie . Legislativa . Zajímavosti - perličky . Spy photos
- ‚Octavia se vrací‘: první generace Indy nadchla, na subkontinentu teď začíná výroba nejnovější generace
- Nová ŠKODA Octavia je třída sama pro sebe; uvedení na indický trh na podzim
- Výroba v závodě Aurangabad
Ode dneška sjíždí z linky v indickém Aurangabadu nejnovější generace bestselleru značky ŠKODA. Nová ŠKODA Octavia přesvědčuje nabídkou prostoru, vysokou funkčností a řadou technických novinek, stejně jako vynikajícím poměrem ceny a užitné hodnoty.
„Výroba nového modelu ŠKODA Octavia se nyní rozjíždí i na jednom z růstových trhů. Náš nejdůležitější model je i na indickém trhu motorem růstu značky ŠKODA,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.
Třetí generace je největší, nejpraktičtější, nejbezpečnější, nejkomfortnější a nejekologičtější Octavia všech dob. Octavia přesvědčí bezkonkurenční nabídkou prostoru, nadčasově elegantním designem, vysokou funkčností, moderními bezpečnostními a komfortními systémy, nízkou spotřebou, řadou „Simply Clever“ detailů a pro značku ŠKODA typickým poměrem ceny a užitné hodnoty. Je to třída sama pro sebe, nabízí kvality vozu střední třídy za cenu vozu kompaktního. „Nová Octavia je vynikající vůz s nadčasově elegantním designem, největší nabídkou prostoru ve své třídě, vysokou funkčností v kombinaci s nejvyšší kvalitou a velice dobrým poměrem ceny a užitné hodnoty, který dokonale splňuje požadavky indických zákazníků, mezi které patři dostatek místa, moderní design, vynikající kvalita a moderní technika za dostupnou cenu,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA za oblast prodeje a marketingu.
Se startem výroby nové generace modelu Octavia navazuje česká automobilka v Indii na úspěch první generace řady Octavia: Od listopadu 2001 do října 2010 oslovila Octavia indické zákazníky, v tomto období bylo prodáno zhruba 44.900 těchto vozů. „První Octavia po své premiéře v roce 2001 v Indii vzbudila ve svém segmentu značný rozruch,“ říká Vahland. Dosud je tento model v Indii vozem kultovním. Vděčí za to skvělému strojařskému mistrovství tvůrců, kvality a stylu i kombinaci funkčnosti a technologie. To mělo za důsledek, že se ŠKODA v Indii stala několikrát oceněnou značkou.
Nová ŠKODA Octavia sjíždí z linky závodu společnosti ŠKODA v Aurangabadu. Zde se vyrábí už modely Superb, Yeti a Laura. Octavia je těžištěm největší modelové ofenzívy v historii společnosti ŠKODA. Řadou nových modelů posiluje automobilka svůj růstový kurz. Cílem růstové strategie je zvýšení počtu celosvětově prodaných vozů na minimálně 1,5 milionu ročně.
ŠKODA je na indickém trhu přítomna od roku 2001. V roce 2012 zvýšila značka počet svých dodávek zákazníkům v zemi o 14,2 procent na více než 30.000 vozů. Jen za prvních sedm měsíců roku 2013 prodala česká automobilka na subkontinentu zhruba 13.800 vozů. Od roku 2001 do konce července 2013 tak bylo indickým zákazníkům dodáno zhruba 178.300 vozů značky ŠKODA.