ŠKODA bude oficiálním partnerem Tour de France až do roku 2018

Tour de France

Cyklistika bude i nadále důležitým pilířem sponzoringové strategie společnosti ŠKODA AUTO. Česká automobilka prodlužuje své úspěšné působení v roli oficiálního partnera a dodavatele oficiálního vozu Tour de France o dalších pět let až do roku 2018. Příslušnou dohodu pro období let 2014 až 2018 dnes v Ženevě podepsala ŠKODA AUTO a francouzský promotér A.S.O. (Amaury Sport Organisation).

Součástí sponzoringu jsou vedle ‚Tour de France’, nejslavnějšího cyklistického závodu světa, také závod okolo Španělska (‚La Vuelta’), v níž se automobilka angažuje od roku 2011. Dohoda s A.S.O. navíc zahrnuje osm dalších mezinárodních cyklistických závodů.

„Prodloužením naší spolupráce s Tour de France a dalšími známými klasickými závody potvrzujeme naše těsně sepjetí s cyklistikou,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „ŠKODA jako mezinárodní velkosériová značka plánuje v příštích letech prostřednictvím největší modelové ofenzívy v historii podniku dále růst. Naše posílená spolupráce v oblasti cyklistiky trvale podporuje mezinárodní známost a image značky. Navíc je tento sponzoring výrazem naší téměř 119leté podnikové historie,“ dodává Vahland. Zahájením výroby jízdních kol položili Václav Laurin a Václav Klement roku 1895 základní kámen úspěšné historie současné automobilové značky ŠKODA.

„ŠKODA je již deset let spolehlivým partnerem mezinárodní cyklistiky. Na závodech je moje ŠKODA pro mne víc než jen automobilem: je to i má kancelář a místo, v němž trávím většinu dne,“ říká Christian Prudhomme, ředitel cyklistické sekce A.S.O. a ředitel Tour de France. „Velice nás těší, že úspěšná spolupráce s dynamicky rostoucí značkou bude v příštích pěti letech pokračovat.“

Již od roku 2004 je česká automobilka oficiálním partnerem, dodavatelem oficiálního vozu a partnerem bílého trikotu legendární Tour de France. „Třetí největší sportovní podnik na světě je pro nás skvělou příležitostí představit globální veřejnosti značku a její jednotlivé modely,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu.

Jen na Tour de France 2013 povzbuzovalo závodníky kolem trati závodu zhruba 12 milionů fanoušků cyklistiky, k tomu je nutno přičíst také zhruba 1,4 miliardy televizních diváků na celém světě.

Hlavní roli ve spolupráci společnosti ŠKODA AUTO s Tour de France hrají od počátku poskytovaná vozidla. Každoročně ujede více než 200 vozů značky ŠKODA v rámci tohoto závodu zhruba 2,8 milionů kilometrů. Za posledních deset let tedy vozy ujely celkem kolem 28 milionů kilometrů. Flotila vozů značky ŠKODA je přitom maximálně spolehlivá: dosud se žádný z poskytnutých vozů nezastavil kvůli technické závadě. Vedle poskytnutých vozů je značka ŠKODA zastoupena také velkoformátovými reklamními panely a využívá všechny kanály pro rozsáhlou komunikaci.

Cyklistika je vedle ledního hokeje nejdůležitějším pilířem mezinárodní sponzoringové strategie české automobilky. ŠKODA přitom vedle podpory závodů profesionálů sází také na masovou cyklistiku, automobilka mimo jiné podporuje i českou sérii ’Kolo pro život’, závod ‚Ride London’ a akci ‚Velothon’ v Berlíně.

Spojení značky ŠKODA s cyklistikou se projevuje i nad rámec čistě sponzorských činností. Již několik let jsou jízdní kola a příslušné doplňky součástí rozšířené nabídky produktů společnosti ŠKODA. Aktuální kolekce jízdních kol značky ŠKODA je s deseti modely rozsáhlejší než kdykoli předtím.

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení