ŠKODA je oficiální hlavní sponzor IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2011
- ŠKODA jako oficiální hlavní sponzor podporuje turnaj nejlepších národních mužstev v ledním hokeji už podevatenácté za sebou
- Přítomnost automobilky je silnější než kdykoli předtím
- Nový styl značky ŠKODA bude poprvé prezentován milionovému televiznímu publiku
Podevatenácté v řadě je ŠKODA v letošním roce hlavním sponzorem každoročně požádaného IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji. Od 29. dubna do 15. května bude automobilka ŠKODA přítomna na Slovensku ať už v podobě flotily 40 vozů značky ŠKODA pro pořadatele a hosty, nebo umístěním loga na ledových plochách, mantinelech, stejně jako na dresech a přilbách hned pěti mužstev a také během akcí na stadionech i na internetu. Prezentaci značky ŠKODA v neposlední řadě zvýrazní i nový firemní design, který bude poprvé představen milionovému televiznímu publiku.
„Angažmá v oblasti ledního hokeje je ústředním pilířem naši sponzoringové strategie a značnou měrou přispívá ke zvyšování známosti a image značky ŠKODA na světových trzích. Jsme hrdi na to, že se můžeme už po tak dlouhou dobu aktivně podílet na jedné z nejvýznamnějších sportovních událostí“, shrnul Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti ŠKODA pro oblast prodeje a marketingu, dlouhodobé partnerství, které automobilce mezitím vyneslo dokonce zápis do Guinessovy knihy rekordů za „nejdelší hlavní sponzoring sportovního mistrovství světa v historii“. „To, že se mistrovství světa v ledním hokeji letos poprvé koná na Slovensku, je pro nás samozřejmě něco mimořádného, neboť jako česká značka jsme v zemi našich sousedů silně zakořeněni. Navíc je 56 utkání mistrovství světa v Bratislavě a v Košicích skvělou příležitostí k tomu, abychom náš nový firemní design poprvé prezentovali milionovému publiku na celém světě”, říká Stackmann.
Sponzoring české automobilky se projevuje mnoha způsoby: během MS se bude kolem slovenských stadionů i v dalších městech pohybovat flotila 40 vozů značky ŠKODA. Mobilitu pořadatelů a hostů zajistí 33 vozů typu Yeti a sedm vozů typu Superb Combi. Při každém utkání bude ve středovém kruhu ledové plochy a na mantinelech viditelné nové logo značky ŠKODA. Navíc celkem pět týmů (Česká republika, Slovensko, Rusko, Norsko a Slovinsko) vyjede na led s logem ŠKODA na dresech a přilbách. Kromě toho budou na stadionech prezentovány aktuální modely automobilky.
Nakonec čekají zhruba 350.000 diváků na stadionech v Bratislavě a Košicích všestranné prezentace vozů značky ŠKODA s celou řadou akcí a překvapení. Automobilka pokračuje ve svých aktivitách i na internetu. Speciální internetová stránka k IIHF Mistrovství světa 2011, dostupná přes domovskou stánku www.skoda-auto.cz, nabízí vedle aktuálních informací o hokejovém sponzoringu značky například i interaktivní zábavnou aplikaci Staň se hokejovou hvězdou. Hokejoví fanoušci, uživatelé zařízení iPhone, iPad a iPod touch, si zde také mohou zdarma stáhnout Průvodce po IIHF MS 2011, který jim nabídne aktuální zpravodajství ze šampionátu včetně živého vysílání, program turnaje, výsledky utkání, zajímavé informace o týmech i jednotlivých hráčích, o dějišti mistrovství světa a mnoho dalších užitečných informací.