O1 Interier . O1 Exterier . O1 Motor . Autohifi . O2 Interier . O2 Exterier . O2 Motor .O3 Návody. Škoda Fabia . Technologie . Modely Škoda
Na své Octavii 1 RS, jsem před nedávnem měnil CNC vložky v táhlech řazení:
http://www.skodaoctavia.cz/skoda-octavia/vymena-vlozek-do-tahel-razeni-rs1
kdy tyto vložky opravdu hodně pomohli co se týče vůle a přesnosti řazení. Na stránkách svého osvědčeného a kvalitního prodejce jsem našel odkaz na další vložky, které zpevňují celý držák táhel řazení.
http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1u-96-10/prevodovka/silentbloky-tahel-razeni-cts-turbo-02j-02m-02a-02q-5245.html
Tyto vložky jsem chtěl vyzkoušet, aby celý systém řazení byl kompaktnější a pevnější.
Držák táhel řazení na převodovce.
Před povolením šroubů musíme odcvaknout z palstového držáku hadičku brzd, aby jsme měli částečnou volnost pohybu držáku. Já to udělal až po povolení šroubů a jde to potom dost špatně vycvaknout.
Horní šrouby vyšroubuje pomocí klíče číslo 13.
Dále musíme sundat vložky táhel z ražení. Odcvakneme plýšky a stáhneme vložky z řazení.
V držáku táhel řazení nám zůstala guma a hliníkové vložky. Lehce nadzvedneme držák, vytáhneme hliníkové vložky a následně i gumu z držáku.
Originální vložky máme vyndány.
Připravíme si nové vložky CTS Turbo.
Nejprve nasadíme spodní vložky do držáku táhel.
Následně nasadíme horní vložky do držáku táhel.
Nasadíme si krajní šrouby držáku táhel a lehce utáhneme rukou.
Následně dodáme prostřední šroub držáku táhel. Vše utáhneme. Nasadíme zpět do plastového držáku brzdovou hadičku. Nasadíme zpět vložky táhel řazení a řádně zacvakneme zajišťovací plíšky.
Tyto vložky moc znát na řazení nejsou, ale je to vše pevně uložené.