Systém DSR v Octavii
|
Standardní ESP zasáhne tak, aby nedošlo V případě, že je největší brzdný účinek potřebný na kole s nejmenší adhezí (např. na sněhu), je nutné podle něj snížit brzdný účinek V případě zvýšení brzdné síly na kole s lepší přilnavostí (suchá vozovka) by však bez korekce volantem došlo ke stáčení vozu směrem k lepšímu povrchu. Jak ale poznat okamžik, kdy je nutno pootočit volantem? Od toho je zde právě DSR. Prostřednictvím malého momentu
do volantu doporučí řidiči, aby sám intuitivně provedl tuto korekci. Použitím vyšší brzdné síly na kolech s lepší adhezí se brzdná dráha může zkrátit až o 10% . Tento systém naleznete ve vozech Škoda Octavia modelového roku 2006. |
© created by zabiak design
Jan Vosátka 2005
Listopad 2005
mapa stránek