Výměna termostatu Škoda Octavia TDI 66kw

Termostat Skoda Octavia

How to Change the Thermostat Skoda Octavia TDI

Termostat se nachází nad alternátorem vede k němu tlustá hadice.

obr1.jpg

Nejprve sundáme plast pod motorem a na levé straně je ventil, kterým vypustíte vodu z chladiče, potom je potřeba vypustit i vodu z motoru (kde se vypouští nevím) pokud to neuděláte tak vám při vytažení termostatu vyteče voda na zem jako mě :). Doporučuji také přikrýt alternátor igelitem ať není zbytečně plný vody a dát si pod auto nějakou nádobu na vodu.

obr2.jpg

Po vypuštění vody odpojíme hadici od příruby, která vede k termostatu.

obr3.jpg

Teď odšroubujeme přírubu drží na dvouch šroubech já tam měl imbusové šrouby potom pootočíme přírubou, aby se uvolnila mělo by sní jit hýbat do stran a hýbeme tak dlouho až vypadne.

obr4.jpg

Vyměníme termostat položíme na přírubu a pootočíme tak aby nám nevypadl až ho budeme dávat zpět .

obr5.jpg

Vrátíme do motoru přišroubujeme nasadíme hadici a nalijeme chladící kapalinu a muže se jezdit Teplota by měla ukazovat na střed stupnice .

Autor: wondraz

Čtěte také:

Výměna termostatu Škoda Octavia 1,6 55kW

Obrázek uživatele Kuky

Ahoj všem, mám problém. Auto

Ahoj všem, mám problém. Auto netopí a ani se nezahřívá jak by mělo. Zkoušel jsem vyměnit termostat, i čidlo a stále nic.
Příklad: jel jsem z hor, cca -4 C´, a auto se neohřálo na 90 C ani po 40km. když se už blížila teplota k 90 a já dal na ventilátoru stupeň 2 a max teplotu, tak během chvíle teplota na budíkách spadla ještě níž.
Co mě ještě napadlo, jestli na to nemá vliv to, když v hrdle před termostatem mám ulomené prostřední plastové pacičky, které jsou vidět na posledním obrázku.
Děkuji za radu

Obrázek uživatele Chavier

Vyměnil jsem termostat, už

Vyměnil jsem termostat, už dosahuji 90°C a né 85 apod. Ale blbne mi ukazatel teploty, prvně ukáže 60°C, pak zase spadne a po nějaké době vyskočí rovnou na provozní teplotu, tam se drží a třeba zase někdy se odloučí. Někdy zase ukazuje jak má. Viděl bych to na špatný kontakt, na čidle jsem to už očistil prozkoumal, kde dál může být studený spoj, někde ve svorkovnicích, nebo až v budíkách? Neřešil někdo podobnou závadu?

Obrázek uživatele agilive

Odpověď je jednoduchá

Odpověď je jednoduchá ....napíchni na VAG a udělej check přístrojová deska budíky pokud fungují všechny správně akční členy....a je nový termostat viděl bych to na čidlo......může to být i ručkou budíku ale to zjistíš VAGEM ...

Obrázek uživatele Franta4

Ahoj.Tak dneska jsem měnil

Ahoj.Tak dneska jsem měnil čidlo teploty a ted mi teplota vyleze na 80 a víc ne.Tak nevím jestli je špatný termostat a nebo špatný čidlo(to nový) protože to starý mi na 90 normálně vylezlo a drželo.Ale jednou za čas mi padala teplota ale pak se to zase ustálilo na 90.Topí to pořád stejně.Tak nevím jestli jsem nekoupil vadný.Díky

Obrázek uživatele Chavier

mám stejný problém, koupil

mám stejný problém, koupil jsem nové čidlo (staré bylo špatné), teplota skoro nikdy nedosáhne 90°, dokonce někdy při delší jízdě spadne a neukazuje vůbec, podezříval jsem termostat, ale auto topí, leda ze by nedovíral úplně?

Kde pak tedy sehnat čidlo, které funguje a ukazuje správně, když nově koupené háže blbosti?

Obrázek uživatele agilive

Ano pokud Ti to dělá tohle je

Ano pokud Ti to dělá tohle je to čidlo může být špatné i to nové......mě se to povedlo taky a ještě rád jsem vracel zpět staré....

Obrázek uživatele Franta4

Děkuji za Ti radu.Asi tam

Děkuji za Ti radu.Asi tam vrátím taky zpět to starý až koupím fridex.

Obrázek uživatele Franta4

Tak jsem dal zpátky to starý

Tak jsem dal zpátky to starý čidlo a při jízdě mi vyleze až na 90 a drží.Na delší trase zatím nevím jestli bude teplota spadávat.Je to divný.

Obrázek uživatele agilive

Neboj to se uvidí já když

Neboj to se uvidí já když jsem měl špatnej termostat tak okamžitě při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí začala ručička klesat takže to bylo jasný no musí se pořád držet uprostřed a nikam neklesat....

Obrázek uživatele Chavier

teplota z kopce mi také

teplota z kopce mi také nepatrně padá, takže teď zase nevím zda vyměnit čidlo, nebo termostat.

Přece když auto topí, tak nemůže být špatný termostat ne? Když jedu z kopce má motor méně práce, takže klesá jeho účinnost, tím pádem i teplota a teď záleží jestli ti ukazatel ukáže reálné, nebo stálé hodnoty.

Obrázek uživatele agilive

Já Ti rozumím jde o to že u

Já Ti rozumím jde o to že u všech octavií prostě ta ručička teploty musí držet střed jinak je to špatně.....v podstatě o nic nejde já jsem jezdil rok s tím že mi pulsovala a padala z kopce ale pořád to tak nějak šlo poznáš to pořádně až začnou opravdu mrazy jak půjde dolů ručička bude Ti to méně topit tak je to 100% termostat no a je to.....

Obrázek uživatele mzlp

Dnes vyměněn termostat spolu

Dnes vyměněn termostat spolu s hadicí do chladiče byla už celá spuchřelá. A v autě jak v sauně.

Obrázek uživatele wondraz

za 7km sem to mel na

za 7km sem to mel na 90stupnich venku 4stupne

1.9TDi 66kw 1999

Obrázek uživatele radegast

Hóóódně záleží taky kde

Hóóódně záleží taky kde jedeš. Ale fakt to má VELKÝ vliv.
Já na jedné pravidelné trase, nějakých 12 km, mám tak asi prostřední třetinu po rovince, spíše mírně z kopce a jestli se mi voda v prvním úseku dostane těsně před 90°C, tak v tom dalším nevyleze ani o chlup a v zimě, když je pod nulou, klidně zase klesne. Pak v dalším úseku už vyleze na 90°C a drží už pořád.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele Chavier

Za jak dlouho se vám ohřeje

Za jak dlouho se vám ohřeje TDi na 90°C ? Já to dnes testoval, venku 10°C, najel jsem 9km spíše městský provoz, úspornou nohou.

Obrázek uživatele hans87

teplota se mi drží jen někdy

teplota se mi drží jen někdy

mám oktávku 1,9tdi 2003 a teplota se mi drží jen když jedu tak aby se motor pořádně zahřál, když mi teplota spadne pod 90 stačí už 80 tak jde teplota na nulu,teplota se mi zvedne jen když je tam 90 jinak je to na nule,koupil sem termostat tak doufám že to bude ono, a že ten návod je správnej

Obrázek uživatele agilive

Jo to je možný ale jak to

Jo to je možný ale jak to píšeš tak buď Ti odešlo čidlo.....90% protože motor nemá v tomhle počasí 40 stupňů jestli Ti to lítá takhle tak je to čidlo....nebo Ti padá budík to chce diagnostiku vag poví víc.......

Obrázek uživatele Chavier

vyměnil jsem teplotní čidlo,

vyměnil jsem teplotní čidlo, motor se zahřívá pomalu jako normálně, ale jak jedu delší úsek např 90km/h tak rafička mírně spadne z 90°C, v kopcích, po městě, nebo drobným vytočením se zase drží vzpřímená na 90°C.

Mám špatný termostat, nebo čidlo to bere moc vážně? Ptám se, protože před výměnou čidla byla rafička vždy rovně.

TDi 66kw.

Pak další otázka, klesá žhavičkám na ohřev vody účinnost, nebo jenom jede/nejede. ?

Obrázek uživatele agilive

Ahojky no mě tohle přesně

Ahojky no mě tohle přesně dělá 1.8 benzin takže chytrej z toho nikdo není protože tady taky psal klučina že vyměnil 3 čidla než mu to drželo teplotu pořád na 90 , takže sám nevím ale mě termostat normal pracuje vyzkoušeno v mrazech kdyby ne ... tak bude bud otevřený nebo zůstane zavřený a budeš vařit takže nevim chtěl jsem ho taky měnit ale prdim na něj pokud Ti rapidně nestoupá spotřeba tak se na to vykašli a nech to bejt... a co se týče těch žhaviček já nevim ale myslím že odejdou a přestanou prostě makat no.... takže vyměnit a je to...ale tak zase měl by Ti něco ukázat WAG no ....

Obrázek uživatele agilive

Tak možná jsem na něco

Tak možná jsem na něco přišel....včera jsem měnil čidlo teploty vody a to staré teklo prostě teklo kolem něj tak uvidíme ani to už tolik nekolísá a řekl bych že rychleji ohřátý termostat vyzkoušenej omakem hadice otevře opravdu až když už mám skoro 90 takže by to odpovídalo těm 87,5 co má mít nebo kolik , mě bylo divný že jsem v zimě dolejval skoro 3 deci ale pak už to zase bylo ok každopádně kolem toho čidla nesmíte mít mokro ani oroseno při zahřátým motoru to mne překvapilo u mě tam totiž není vidět až když se sudná dekl motoru no......tak snad to někomu pomůže....

Obrázek uživatele Janto

Super návod konečne viem kde

Super návod konečne viem kde má moja Oktávka termostat :-)

Škoda Octavia 1,9 TDi 81kw ASV r.v. 11/2001

Obrázek uživatele radegast

Tak jsem si přišel přečíst

Tak jsem si přišel přečíst tento návod páč mněto taky čeká.
Sice nějak reguluje, ale asi nedovře úplně, bo trašně dlouho trvá než se ohřeje voda. Pak už ale na 90-ti drží krásně.
Po cca 8 km jízdy je voda jen tak tak (při -13 sice) na 70-ti a hadice k chladiči je vlažná. Což by neměla být, když by vlastně termostat při 70-ti měl být zavřený.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele agilive

Ahoj no jestli Ti to pak už

Ahoj no jestli Ti to pak už drží teplotu dobře a dobře topí tak to vůbec neřeš, já mám tedka jinej problém kamaráde chystal jsem se že vyměním termostat ale za poslední dva dny se mi stala nepříjemná věc která se mi ještě nestala s žádným autem motor se normálně ohřeje dejme tomu po 7-8 kilometrech a začíná mírně topit hadice od termostatu je studená to je dobře po chvíli už na 90 stupních a hadice za termostatem teplá to je dobře obě hadice vedoucí do radiátorku topení jedna horká jedna vlažná , můj problém je v tom že chvílemi mi to fouká studený jako kdyby to bylo zavzdušněný nebo co?? No a přijedu k nám na parkoviště celou dobu to topilo a nechám to na volnoběh a zase fouká studený když to trochu proturuju plynem tak to začne topit teplý co to proboha je?? Mám tam nezávislý topení od webasta ale řekl bych že to někde nasává vzduch nebo to má bublinu neví někdo??,

Obrázek uživatele radegast

To že na volnoběh začne

To že na volnoběh začne foukat studený a při vyšších otáčkách si vysvětluji tak:
Při vyšších otáčkách čerpadlo vytvoří dostatečný tlak a prožene vodu jak motorem tak výměníkem.
Když se otáčky sníží, čerpadlo méně "tlačí" a výměníkem tak proteče míň vody a procházející studený vzduch jej stačí ochladit a naopak malý průtok vody nestačí ohřát.
Jsou dvě možnosti:
1. Venku je opravdu zima. Taky se mi to posledně stalo a venku bylo -17°C. Jen jak jsem se rozjel začal foukat teplý vzduch.
2. Čerpadlo je mírně opotřebené a nevytvoří dostečný průtok.

K mému problému:
Včera jsem potřeboval zajet do obchodu a zpátky, cca 4 km celkem, ručka se samozřejmě ani neodlepila od dorazu, doma jsem zkusil hadici a byla vlažná.
Řešit to musím, jednak se tak motor ohřívá pomaleji než by mohl, déle tak pracuje v nepříznivých podmínkách a situace se bude jen zhoršovat.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele agilive

Tak to jo jestli máš tu

Tak to jo jestli máš tu hadici opravdu vlažnou tak Ti zůstává viset termostat no já mám tu hadici studenou dokud neotevře no takže je to jasný , máš pravdu to bylo první co mě napadlo akorát jsem si myslel že i ve velký zimně je to dimenzovaný tak aby to prostě utáhlo no bohužel jak je vidět není...:(( Přesně jak říkáš když poletím po dálnici a motor bude točit hodně tak to topí hezky no.....dík za názor už jsem z toho byl docela zoufalej..

Obrázek uživatele radegast

Ale jak píšu, jsou dvě

Ale jak píšu, jsou dvě možnosti:
- poddimenzovaný výměník
- omletá vodní pumpa
CHce to někoho kdo s tím má větší zkušenost ať nám řekne.
To čerpadlo, pokud se motor nepřehřívá, tak bych byl klidný.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele agilive

Včera jsem jezdil asi 32km

Včera jsem jezdil asi 32km občas zapnutý nezávislý zima jak blázen a topí to jako čert tak nevim budu jezdit a pozorovat , podle mě je problém někde mezi nezávislym a normal okruhem ale to ještě pořešim každopádně tedka se nedivim je mráááz jak dlouho ne naposled to pamatuju ještě se starou 105kou v roce 95/96 to bylo u nás ráno v 5:15 -32°C takže mi přimrzaly boty k cestě :))))) Dneska slabá -20°C A všichni tady běhaj s kabelema a mají otevřený haupny popřípadě řeší zamrzlou naftu kdo stál dýl no tak hodně štěstí a pevný nervy :P
PS: Škoda simplíí clever :)))
VW das auto :)))

Obrázek uživatele Janto

:-)

:-)

Škoda Octavia 1,9 TDi 81kw ASV r.v. 11/2001

Obrázek uživatele mpneu

To je moc dobrý návod. Chtěl

To je moc dobrý návod. Chtěl jsem se Vás prosím Vás zeptat. Mám 1,6i 74 kw (AKL) a teď v zimě se mi spíš stává, že to neohřeju, jezdím teda taky jak důchodce, z kopečku bez plynu:-) a ta ručička teploty třeba při delší jízdě z kopce klesne až na třetinu, pak zase vyletí na polovinu, teda teď v zimě se to někdy ani na tu polovinu nedostane. Ale topí to bez problémů. Problém ale je, že jsem slyšel, že u této 1,6 je prý ten termostat v bloku motoru? Je to pravda?
A myslíte, že podle indicií je v pytli?

Obrázek uživatele agilive

No přesně tohle to dělá mě

No přesně tohle to dělá mě jak to popisuješ z kopce bez plynu to klesne třeba až na třetinu ale pak v tahu i po rovině to vyleze zas do 90 stupnů na střed za mrazů tedy nebo kolem nuly ale uato normal topí a i se rychle ohřívá za úplnýho studena ujedu 4 km a mam skoro střed když letím po dálnici 140 za mrazu tak normal na středu tekže sem se chystal vyměnit čidlo a termouše uvidim ....ale normál to topí takže záhada

Obrázek uživatele mpneu

Někdo, mi říkal, že je to

Někdo, mi říkal, že je to zcela normální. Já mám rok výroby 1998, a prý tahle 1,6 to tak měla, že se lehce uchladila vzduchem. třeba v létě to tolik nedělá. Kamarád měl tu slabou 1,6 55 kw a říkal, že mu to dělalo taky. Další má 1,8 20V bez turba taky 98 a taky mu to dělá prý co to má a to je 10 let. Tak asi je to normální a nebudeme se tím trápit:-)

Obrázek uživatele agilive

Jo přesně i já mám 1.8 20v

Jo přesně i já mám 1.8 20v bez turba a normál to topí a spotřeba dlouhodobá 7,6 litru takže logicky by se měla zvedat kdyby to bylo podchlazený no ale to se nekoná takže tímto budu pozorovat a uvidíme nemá smysl se stím stresovat :)

Obrázek uživatele mpneu

No, spotřebu mám také normál.

No, spotřebu mám také normál. Já mám dlouhodou na té 1,6 spotřebu 6,7, denně se mi průměrná pohybuje tak kolem 6,5, což si myslím, že je také normální. Mimo město, když jedu na chatu, tak se dostávám i na 5,8, ale to už jsem extrémista:-):-)
Tak to bude asi opravdu normální:-)

Obrázek uživatele agilive

No podle tý spotřeby to bude

No podle tý spotřeby to bude asi opravdu všechno v pohodě :))))))))

Obrázek uživatele mpneu

A jak jsi s tou 1,8

A jak jsi s tou 1,8 spokojený? Spousta lidí na ní prý nadává, ale mě to přijde lepší než ta s turbem. Kamarád říkal, že to nejede o moc lépe, jen to jede víc maximálně, že na sílu to není zase takový rozdíl a hlavně ta bez turba míň žere. Je to tak?

Obrázek uživatele agilive

No takhle to je právě ono to

No takhle to je právě ono to auto je strašně záhadný ono se s ním dá ject za 6,2 mezi vesnicema a taky za 11 po Praze třeba jo dálnice při 130-140 km/h zhruba těch 7,8 litru a to mam zapnutou klimačku v létě... nesmíš ho jako by moc přetáčet a honit no on má rad svižnou jízdu ale ne zas nářez pak to žere no , za tu převodovku bych zabíjel protože já točím 4200 a jedu 140 jo takže to je opravdu zhovadilost jinak mě jde od spodu celkem dobře ale samozřejmě není tam ten zátah jako třeba u nafty která je silnější a má turbo ale zase tenhle motor překročí 3000 a je z něj slušnej dravec... to zas jo no mám s ním najeto už nějakech 32000km takže ho mam celkem v ruce ale je to o tom nechat to auto vyhovět no...tedka průměrná dlouhodobá 7,7 a to se motám dost po městě takže nic moc no.... ale já jí mam rád svezení je to pěkný..:)))

Obrázek uživatele jirka.skoda1.8T

tak ja mam 1.8 turbo rok 99 a

tak ja mam 1.8 turbo rok 99 a motor AGU. spotreba kolem 7,5litru (kdyz jedu s tatou tak 6,4 xD) svezl jsem se s 1.8 bez turba a nechtel bych to...zatah od spoda temer zadnej (turbo tomu dava dost od spoda) a halvne 1.8 turbo ma jinou prevodovku takze pri 120km/h tocis 3tis. spotreba na 700km mereno na nadrzi 7,2 a to bylo vsechno dalnice :-) ale hlavne kdyz potrebujes jet tak jedes jak s kopce po rovine tak i do kopce porad stejne :-) ale kazdej ma svuj nazor :-)

Obrázek uživatele mpneu

Já právě nevím, já jsem dřív

Já právě nevím, já jsem dřív uvažoval si tu 1,8T koupit, ale nakonec jsem zvolil tu 1,6 74 kw AKL a musím říct, že na to nedám dopustit. Já jezdím v klidu, žádný spěch. Do levého pruhu dálnice se nepouštím, ale tehdy jsem koketoval s tou myšlenkou 1,8 92 kw, protože já nějak motory s turbem nemusím, člověk se o to musí dost starat, nechat to chladit po rychlé jízdě atd. Ale je fakt, že kamarád mi taky říkal,že ta 1,8 bez turba táhne míň od spodu. Ale je fakt, že to snad dělají i všechny 1,6 mimo tu mojí. Mě to táhne hlavně dole. Kolem těch 3,5 to už pak jede stejně až do 5 tis. A ten druhý co má tu 1,8 s Turbem 2001, tak říkal, že se pod 9 l spotřeby nedostane, i když to pomalu tlačí, že to moc žere. Ale podle mě ty octavie do roku 2000 byly uspornější všechny než ty po faceliftu, ať tam byl motor jakýkoliv

Obrázek uživatele jirka.skoda1.8T

hele abych rek pravdu mam

hele abych rek pravdu mam najeto 230tis a motor slape porad stejne...zadnej repas turba proste nic...menim oil po 15tis a na motoru byla delana jen spojka a rozvody. a navic mam chip na 140kw. ale kazdej ma svuj nazor...hlavne asi bude na 1.8 vetsi pojistka ne ?

Obrázek uživatele agilive

No pojistku platím ročně

No pojistku platím ročně 2150kč z 1.8 smičky ale to jen proto že jezdím 24 let bez nehody takže plnej bonus no ....když si jíněkdo koupí a je po autoškole tak to musí bejt darda no.....:((

Obrázek uživatele mpneu

No, mě někdy přijde, že to

No, mě někdy přijde, že to povinný ručení je o tom, co si ukecáš. Já mám řidičák 8 let a celou dobu bez nehody,a auto mám 4 roky, takže se to počítá od těch 4 let zpátky. Do loňska jsem platil 6500 Kč za 1,6, letos jsem se šel jako optat, zda bych nemohl platit méně. Ani jsem to nedořekl a paní: jasný pane, není problém. Spočítala to a rázem platím ročně 3700 Kč.:-) Takže to je spíš o tom, že je tam velká konkurence. Ale jinak mám s tou 1,6 stejné zkušenosti. Od spoda dobrý, ale jak jsem u 130, tak točí 4500 ot a docela to řve. Ale jak říkáš. Když s tím jedeš v klidu po okreskách, svižná jízda, tak to bere i kolem těch 6,3 l, po dálnici si při těch 130 vezme tak 6,8-7,1....teda po D1 7,5-8 to jsou převýšení jako hrom a taky provoz, ale já jezdím nejčastěji D5 a tam se dostávám na 6,5 v pohodě.

Obrázek uživatele jirka.skoda1.8T

ja ted platil 4000,- i s

ja ted platil 4000,- i s celnim oknem a to mam ridicak 3roky a zatim bez nehody. tak snad to tak bude dal :-)

Obrázek uživatele Jesse007

může mít špatný termostat

může mít špatný termostat vliv na kolísání teploty chladící kapaliny na budíkách. Nebo to je špatným čidlem teploty? Já že bych si ten termostat hned vyměnil podle tohoto návodu. Díky za něj ;-)

Octa 1.9TDi 81kW

Obrázek uživatele wondraz

kolísání nevim ale me se to

kolísání nevim ale me se to ohřálo jen do čtvrtky což bylo málo a ted se to po ohřátí drží na půlce furt .... jináč ten termostat stojí cca 350kč ..

1.9TDi 66kw 1999

Obrázek uživatele Jesse007

No to by tak odpovídalo,

No to by tak odpovídalo, ohřálo se to na půlku cirka po ujetí 80 km, když jsem topil. Na usecích 15 km se zapnutým topením se to ohřeje kousek na čtvrtku a víc nic...

Octa 1.9TDi 81kW

Obrázek uživatele smiller

Pokud ti stoupá teplota když

Pokud ti stoupá teplota když netopíš a klesá když začneš topit tak může být v chladící soustavy někde netěsnost ....

Obrázek uživatele radegast

A to jako jak jsi k tomu

A to jako jak jsi k tomu došel?
To je přece normální, když začne topit a je vadný termostat, že teplota začne klesat, protože se voda ochlazuje ve výměníku a termostat to neuregujluje.

Apropo, voda výměnikem proudí pořád, pokud by tam byla netěsnost, utikala by hned a ne až po zapnutí topení.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele Jesse007

aha, tak dekuju za rady.

aha, tak dekuju za rady. Kazdopadne vymenim ten termostat. Kdyztak potom zkusim jeste to cidlo teploty. Dik

Octa 1.9TDi 81kW

Obrázek uživatele wondraz

doufám že někomu pomůže...

doufám že někomu pomůže...

1.9TDi 66kw 1999

Obrázek uživatele JFlicek

pěknej návod:) loni jsem to

pěknej návod:) loni jsem to taky musel řešit, motor se nechtěl zahřát a teplota za jízdy kolísala, tehdy jsem to ale odvezl do servisu...

1,6i 75kW

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení