Vytlumení motorového prostoru

skoda-auto-tlumeni006.jpg

Kvůli hluku samozřejmě nebudete vyndavat motor, ale pokud ho už nějakého důvodu vyndavat budete je možné motorový prostor vytlumit a dosáhnou dobrého výsledku.

Co sa tlmilo: - tunel pod prednym sklom - vrstvou Dynamt Extreme
Teplotní odolnost:
-54°C do +149 °C (-65 °F do +300 °F) - prevazna cast prepazky za motorom - vrstvou Dynamat Extreme + Dynamat Hoodliner; na kuse prepazky kde je uchytene servo, brzdovy valec apod. som nechal povodne tlmenie, nakolko sa mi nechcelo odstrojovat uplne vsetko a myslim si ze v tychto miestach sa zvuk niekolkonasobne lame, cize by vysledny efekt nebol hodny casu a prip. problemov ;) - nejake drobnosti okolo blatnika, kde je filterbox a vediem siroku hadicu sania (100mm) a nosnikov resp. ulozeni motora a prevodovky - vrstvou Dynamat Extreme + Dynamat Hoodliner skoda-auto-tlumeni005.jpg skoda-auto-tlumeni004.jpg skoda-auto-tlumeni003.jpg skoda-auto-tlumeni002.jpg skoda-auto-tlumeni001.jpg Inak auto uz beha a tlmenie je myslim dost poznat - hlavne na volnobeh a v nizsich otackach... v tych vyssich to uz trochu prehlusi utlmeny zvuk (zrejme prenika cez kapotu a predne sklo - chcelo by to mozno hoodliner aj na celu plochu kapoty) z velkeho sania, sportoveho filtra a priechodneho vyfuku - vy na seriovych karach by ste to mali mat bez vacsieho hluku v celom pasme otacok.... Autor: subz3ro

Obrázek uživatele tomas.deny

Mno, já bych to sám nedal,

Mno, já bych to sám nedal, spíše bych to radši zavezl sem: https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/jak-odhlucnit-mezimotorovy-p... - ale jinak respekt :D

Obrázek uživatele chamberlain

Odhlucnit motor je v celku

Odhlucnit motor je v celku zvlastna myslienka, aj ked ja osobne som rad ked je ho aj trocha pocut.Pises ze hlavne je to pocut na volnobehu, no to chlape povedz kolko hodin denne presedis v aute s nakopnutym motorom na volnobehu, to ti je na co, mas tam snad motor z VIPERA. Ale do motoroveho priestoru pouzit tento material ??? Byt tebou poistil by som si auto ak ho este nemas, nikomu nic zle neprajem a hlavne nadsencom do aut, ale aby si nam tu za cas neukazoval fotky obhoretej oktavie. MOJA RADA: D A J T O C O N A J S K O R P R E C !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele subz3ro

No po dlhej dobe som narazil

No po dlhej dobe som narazil na tieto moje fotky co som zabijak zavesil a na tento tvoj komentar....
Najprv si nieco zisti o pouzitch materialoch, potom sa vyjadruj... ocividne o tom nemas ani par....... Prepazka je od turba a motora hodne daleko na to aby s tym mal byt problem, vsetky protiteplne hlinikove ochrany (nad vyfukom aj za turbom co chrani brzdovu trubku) zostali na miesta..... mozem ta ukludnit, auto uz takto jazdi druhy rok, ma nabehanych cez 20 tis.km a bez najmensieho problemu.
Jedine co sa dorabalo, tak tunel pod prednym sklom som nedavno vytlmil este vrstvou SinusLive DSM materialu, pretoze zostatky hluku ktore nepohltila vrstva Hoodlineru okolo motora prenikali do interieru prave tade. Teraz je to uz ale k mojej spokojnosti.

MOJA ODPOVED NA TVOJU RADU: urcite to prec nedam, som s tym maximalne spokojny :D

Obrázek uživatele Zabiak

Teplotní odolnost: -54°C do

Teplotní odolnost:
-54°C do +149 °C

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele fofo

Urcite by som to riesil z

Urcite by som to riesil z vnutornej strany protipoziarnej prepazky (z kabiny) Ono ked sa ti to chytne od zhavenia tak ten gumoasfalt resp. ipa bude celkom slusne palivo.

Obrázek uživatele subz3ro

Najradsej mam ludi co su

Najradsej mam ludi co su chytri ako radio bez toho aby sa aspon na 5 minut zamysleli kym nieco napisu.....
Pokial ti vznikne poziar v motorovom priestore tak mozes mat myslim uprdele ci tam su nejake platy na baze bitumenu (ziadny gumoasfalt ani IPA ako ty pises to nie je, to si mozes kupit tak v stavebninach za par eur na stvorcove metre :)
Keby ste si aspon niekto dali tu namahu pozriet z akeho materialu je originalne tlmenie kym zacnete trepat tieto sprostosti, pochopili by ste ze k ziadnemu zvyseniu horlavosti nedoslo, skor naopak, Hoodliner ma aspon aku-taku tepelnu ochranu (narozdiel od materialov pouzitych u serioveho tlmenia hluku motora).
Motorovu prepazku tlmit z vnutornej strany od interieru je sice fajn, ale ja mam svoje dovody preco som to robil takto ;)

Obrázek uživatele Zabiak

Dobrá připomínka. Dejte si na

Dobrá připomínka. Dejte si na to pozor.

Tady jsem našel vlastnosti tohoto materiálu:
Dynamt Extreme:
Teplotní odolnost:
-54°C do +149 °C (-65 °F do +300 °F)

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele subz3ro

Pouvazuj ako admin ci ma

Pouvazuj ako admin ci ma vyznam tu toto tema drzat.... Ked si pisal ci to mozes pouzit na web, pisal som ze nemam problem, ale akosi nemam chut reagovat na tie zcestne nazory ludi, co ani nepoznaju rozdiel medzi Dynamat Xtreme a izolaciou IPA. Dik.

Obrázek uživatele Zabiak

Myslím, že už to všici

Myslím, že už to všici pochopily.
Připsal jsem to ještě do článku, odolnost tohoto materiálu.

Mimochodem jestli sledujete OVERHAULIN´ - Superopravovna na Viasat, tak tam tlumí tímto materiálem též motor a celé auto.

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele Lada

Já mám Octavii 2001 1.6 75kw

Já mám Octavii 2001 1.6 75kw a hluk od motoru hlavně ve vyšších otáčkách je docela dost velký,takže každý nápad na odhlučnění je super.

Obrázek uživatele rapadepek

Já mám tu samou Octavii

Já mám tu samou Octavii akorát, že je z roku 2003 a mám ten samej problém, že je při vyšších otáčkách hlučnější.

Obrázek uživatele Anonym

Ahoj Prosím tě není problém

Ahoj

Prosím tě není problém okolo výfuku? Aplikoval jsem tlumení horkovzdušnou pistolí a zdálo se mi , že se to rozehřívá docela brzo. Teda asi při 250 stupních odhaduji. Motor jsem se neodvážil tlumit. Ale mám v plánu to udělat zevnitř.

ochcáfkám zdar

MT

Obrázek uživatele subz3ro

Cauko, ziadny problem s tym

Cauko, ziadny problem s tym nie je..... pokial nechas tepelne ochranne plechy tam kde maju byt, ani nema byt preco..... Hoodliner je stavany tak aby vydrzal teploty okolia z benzinovych motorov, cize nejake 200 konove TDI je pre neho hracka :D Navyse ten tlmiaci material co je tam z vyroby, ked som ho dal dole tak uz na mna nijako trvacne neposobil, bolo to vysusene a rozpadalo sa to.... ulohu tlmenia to uz samo o sebe neplnilo.

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení