O1 Interier . O1 Exterier . O1 Motor . Autohifi . O2 Interier . O2 Exterier . O2 Motor .O3 Návody. Škoda Fabia . Technologie . Modely Škoda
Postup je celkem jednoduchý.Začneme demontáží čalounění což je u octy snadnější než u jiných značek.Na vnitřní straně madla vytlač plastový pásek směrem k čalounění, ten drží madlo, které vyjmeš aodpojíš svorkovnici (ala VW)tahem za přesku, která je barevně odlišená, svorkovnici vytáhneš. Zbývá už jen oddělat ovládání zrcátek a odšroubovat tapec. Neškubat! vysí tam drátek k signalizační diodě imobilizéru(alarmu)Když máš tapec venku jsi už úspěšný na 50% .
Odloupni poliš a ve svárech odděl od sebe vnitřní díl,který je čalouněný látkou auta. Otřepy, které zůstaly na hlavním díle jsem odstanil ostrým dlátkem aby při lepení díly k sobě dobře přilnuly. Na samotné lepení si zvolíš odstín látky, která je dostupná v materiálu na potahování. Potahová látka musí být velmi elastická aby se dala tvarovat podle madla.Zvolili jsme látku, kterou mi doporučil fancarhifi, od Sinus live a má označení LSB. Má sice jen asi čtyři odstíny červenou-modrou-sv. šedou a černou. Lepidlo bylo použito na čalounění boxů od Dexonu. Dalo by se použít i lepidlo ve spreji, ale to už chce trochu zručnosti. Pozor při nanášení lepidla aby látka někde neprosákla.
U námi použitého se dá případné potřísnění odstranit benzínem bez zničení díla. Hotový kus přilepíme zpět k tapecu. My jsme použili stejné lepidlo, ale dá se to slepit čím koliv. No a pak už zbývá zpětná montáž.Z výsledkem budete určitě spokojeni tak jako já.
chcel by som sa spitat u tej
chcel by som sa spitat u tej cervenej verzii na to ovladanie spetnychzrkadiel ci to je original alebo s niecoho ineho ja to zhanam ale neviem to zohnat
ahoj da se na to použít i
ahoj da se na to použít i koženka pokut ano jaka? a nevíš ještě jak opracovat zbitek tapce včetně kasliku k lepení?
Můžeš použít co
Můžeš použít co chceš.Materiál musí byt dobře tvarovatelný. Já jsem dělal zadní tapece obyč černou koženkou(http://www.calounickepotreby.prodejce.cz/) mají jí tam za 205 kč 100 cm/140 cm. Práce je to šílená. Na profil hodím večer foto. Přední jsem dělal také, ale nešlo to moc dobře. Koženka mívá textilní podklad. Ten se musí opatrně od koženky odstranit aby se dala lépe tvarovat. Mělo by to jít louhem dolů. A pak opatrně sundavat. Koukněte sem - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=180&t=103835&sid=36c9aad0c868d9f19... . Něco málo se tam člověk dočte. Co se týče lepidel. Na výše zmíněných čalounických stránkách může človek koupit asi 6 druhů lepidel. Ve spreji mají 3 druhy - za 180 kč lepidlo , které pokryje "40 m2" ploch a drží do 50 stupnů. Pak tam je asi za 240 kč "20m2" do 60 stupnů a to poslední stojí 370 kč pokryje 20m2 a má odolnost do 90 nebo 120 stupnů. Aplikace je jednoduchá. Odmastíš polepovaný povrch a nastříkáš kus jak tapece tak i koženky necháš zavadnout a přilepíš. Jakmile se lepidla spojí tak už to nemůžeš odtrhnout a lepit znova. Vzniknou ti za prvé žmolky, které budou vidět až to poté zase přilepíš. Chce to pevný nervy a hlavně si to vyzkoušet přiložit před lepením a počítat když máš někdě prolis důlek cokoliv který budeš kopírovat tak si ustřihnout více materiálu. Čalounické lepidlo v tubě jsem nepoužil ale za to jsem zkoušel chemoprén a jde to také nikde to není poznat jen to chce po lepení nechat tak tejden vyvětrat aby ti to pak v autě nesmrdělo. Aplikace je stejná jak se sprejem. Potřít obra lepené kusy a dávat si bacha aby jsi toho tam nedal moc protože ti to koženka látka zkopíruje.