O1 Interier . O1 Exterier . O1 Motor . Autohifi . O2 Interier . O2 Exterier . O2 Motor .O3 Návody. Škoda Fabia . Technologie . Modely Škoda
Firma Newman Tuning vyrábí plastové pozadí budíků v různých provedení pro škodu Octavii. Pozadí se vymění tak, že se vyndá původní plastové pozadí a vymění se za nové.
Montáž:
1) Volant nastavit do polohy k řidiči a dolů. Obě plastové krytky (nahoře v krytu palubní deskty) odstranit ostrým nástrojem př. šroubovák a vyšroubovat Torx-šrouby (TX 20). Ochraný kryt sloupku řízení není třeba odstranit.
2) Nejdříve pod krytem palubní desky odklapneme krytku viz. modrá šipka.Pak lehkým tlakem směrem dolů vytáhnout kryt palubní desky (viz. foto nejdríve odklapneme nahoře a pak dole strčíme prsty jako na fotce a tlačíme dolu a ven chce to zabrat, ale nic nepraskne zkoušel sem to několikrát).
3)Vyšroubovat dva Torx-šrouby k upevnění panelu přístrojů.
(nahoře v rozích)
4) Trošku naklopte panel přístrojů je na pantech.
(nemusí se vyndavat)
5) Vytlačit 8 západek ochranného plexiskla ( 4 nahoře, 2 po stranách a 2 dole)
7) Sundáme ručičky a plast, pod kterým je pozadí budíků.
A pozadí vyměníme.
Na pomoc si vemte mokrý hadřík, kterým budete moci při zpětné montáži otřít plexisklo od otisků prstů a prachu. Při zpětné montáži zavést nejprve všech 8 západek a teprve potom zaskočit ochranné plexisklo. Celý panel přístrojů zatlačit nejprve dolů a potom nahoru do uložení.
Výsledek:
koupil sem jiný budíky a
koupil sem jiný budíky a nejde to tastartovat
Musíš přizpůsobit immo a
Musíš přizpůsobit immo a nakódovat klíče...bez VAGu a vyčtení PINu původního IMMO, nahrání do nových budíků a následného přizpůsobení klíčů to nepůjde...
Kód k nim máš?Možná musíš na
Kód k nim máš?Možná musíš na VAG.
Zdravim vás,chtěl jsem se
Zdravim vás,chtěl jsem se zeptat,zda je možno si tyto budíky nějak objednat,aby po namontování byly rovnou podsvíceny modře nebo zda musim vyměnit žárovky pod budíky,díky.. ;)
Vyměnit sám nebo někoho
Vyměnit sám nebo někoho nechat udělat...
jek sundat rucicky na
jek sundat rucicky na budicích? me to neslo drzi tam pevne bojim se ze je zlomím nebo jinak poskodim.
toc je protismeru hodinových
toc je protismeru hodinových rucicek, potom, jak je vsechny vyndas, klickem do polohy zapnuto vyrovnej motorky, a pak zas dej na nulu a nasad presne rucicky
www.tdidrapek.cz
musíš s nima pootáčet a
musíš s nima pootáčet a zároveň povytahovat musíš opatrně aby jsi je nezničil ale vytáhnout jdou
nevíte kde by se daly sehnat
nevíte kde by se daly sehnat ručičky budíků z faceliftu?
dík
chtěl bych se zeptat jestli
chtěl bych se zeptat jestli nemáte někdo rozměry tych polepů na budíky rad bych si udělal vlastní. Díky za odpověď
mohl bys mi sem napsat tvůj
mohl bys mi sem napsat tvůj návod jak si to udělat sám
dík
napsat to zatím nemuzu
napsat to zatím nemuzu protoze to nemam vyzkousene az budu mit rozmery tak to zkusim a napisu to sem
padaj rucicky na budikach je
padaj rucicky na budikach je to kostra a kde
Tohle je čestá závada u
Tohle je čestá závada u Octavie u starších budíků mají špatně chlazený procesor a ten se přehřívá a časem tam vznikne studenej spoj. Ale jsou lidi co to umí opravit pokud jsi z prahy dej si do vyhledávání na tomhle webu MartinRs a najde ti to na něj kontakt a ten to umí. Mě to taky opravoval,.
Octavia Combi 1,9TDi.
ked spadli budiky,tak Ti
ked spadli budiky,tak Ti nesvietili kontrolky ako rezerva paliva, brzdy ,mazanie a chladiaca kvapalina?mne to zacalo robit po jednej burke ,ako mi cez siber pretieklo do auta a niekedy mi budiky idu a niekedy padaju :-(( prisiel som na to,ze ked vyberiem poistku cislo 15,tak budiky a spominane kontrolky idu,ale potom ked vypnem elektriku ,tak mi neuklada udaje v pocitaci a vsetko vynuluje,akurat zostanu celkove najazdene km. tiez som myslel ,ci to nieje kostra,lebo k pristrojovke sa voda nedostala,aj ked stiekla po a stlpiku na vodicovej strane
kde se da sehnat to pozadi
kde se da sehnat to pozadi budiku
Tady třebas:
Tady třebas: http://www.newman-tuning.com/
Octavia Combi 1,9TDi.