O1 Interier . O1 Exterier . O1 Motor . Autohifi . O2 Interier . O2 Exterier . O2 Motor .O3 Návody. Škoda Fabia . Technologie . Modely Škoda
Výměna setrvačníku u O2 2.0 Tdi
Odpojíte baterku, sundáte dekle z motoru(horní, spodní a levý boční),vytáhnete kastl na vzd. filtr, odpojíte řazení, vytáhnete spojkový váleček, odpojíte elektriku, odpojíte startér a vymontujete, odšroubujete poloosy, nad pravou poloosou ze strany motor odmontujte krycí plech, na levé straně povolíte sp. čep a vyhodíte poloosu bokem, povolíte šrouby co spojují motor s převodovkou, horní oddělejte, zvedněte nahoru (na zvedáku), podepřete motor, zhora odděláte dva šrouby ze silentbloku, popustíte přev. kousek dolů, vymontujte držák převodovky, oddělejte úchytku trubky na servo, oddělejte spodní reakční vzpěru, oddělejte zbylé šrouby spojující motor s přev., vytáhněte převodovku.
Montáž v opačném pořadí.
Autor: Huml
No jako legrace pro zasmání
No jako legrace pro zasmání fakt dost dobrý jinak absolutně k ničemu......určitě bych to dělal sám doma na koleně ....tvl to snad ne.......
Nazdars, mna by zaujimalo pri
Nazdars,
mna by zaujimalo pri kolkych najazdenych kilometroch sa menil zotrvacnik?