O1 Interier . O1 Exterier . O1 Motor . Autohifi . O2 Interier . O2 Exterier . O2 Motor .O3 Návody. Škoda Fabia . Technologie . Modely Škoda
Zpětné vedení spalin (Abgasrückführung - AGR)
Proč se používá:
Kvůli menším emisím (NOx).
Princip:
Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do
nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje
teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových
plynech.
Tato teplota může být snížena tak, že určitou část spalin přivedeme
zpět do válce. V praxi se s nasávaným vzduchem směšuje až 50% spalin.
Kysličníky dusíku (NOx) jsou dráždivé plyny, které se významně podílejí na tvorbě ozónu.
AGR Ventil ventil pro zpětné vedení spalin
Abgaswärmeübertrager - prvek pro přenos tepla spalin
Wasseranschluß- přípojka vody
Verdichter - kompresor
Popis schématu:
Zpětné vedení spalin u motoru s dmychadlem:
Spaliny jsou odebírány z hlavního proudu mezi válci a turbínou, jsou
ochlazovány a po výstupu z chladiče vzduchu pro dmychadlo přiváděny
zpět do motoru.
zpětné vedení výfukových zplodin
zdravím,
potřeboval bych hex.adresu zpětného vedení, abych je mohl softwarově zakázat.
Zná někdo mapu, nebo hex adresu na které mohu v ŘJ.motoru zakázat?
daj tam plechovú záslepku a
daj tam plechovú záslepku a máš pokoj. Ešte si pred tým úkonom môžeš aj vyčistiť sacie potrubie, lebo bude plné karbónu a to mu tiež neprospieva
a kam se ta plechová záslepka
a kam se ta plechová záslepka dává?? Není někde návod? Díky
j nechal sem to zaslepit taky
j nechal sem to zaslepit taky je to lepsi :-) tam v ty roure je hodne bordelu