Hospoda-CHAT . Pokec . O webu . Srazy a akce . Vtipy . Interiér . Exteriér . Motor a podvozek . Autohifi . Ostatní
Chtěl bych se Vás zeptat, zda tu někdo řešil podobný problém na OI 1,9TDI 81KW: Mám vypálenou tu hrazdu, která se nasazuje do žhavících svíček a hrazda v nich nedrží. Proto to někdy žhaví na 3 nebo i na dvě svíčky. Samotnou hrazdu jsem nesehnal(tedy v lepším stavu, než je ta moje), tak mě napadlo na svíčkách vyříznout závity (4mm) a udělat kabel se 4-mi očky a přitáhnout mezi 2 matky(jako na naftové feldě). Hrazdu pak odstřihnout a spojit s přívodními kabely.
Teoreticky to mám vymyšlené, ale mám dotaz ohledně toho, proč jdou ke svíčkám dva kabely, když na jejich začátku i konci jsou podle schématu spojené. Je to kvůli velkému proudu? A budu moci připojit vyrobený kabel k původním kabelům nějakou čokoládou, nebo jakou nejlepší spojku použít?
Taky mě napadlo přidat ještě jeden kabel připojený ke svíčkám od baterky s vypínačem do kabiny, tak, abych si mohl v případě potřeby žhavit tak dlouho, jak je třeba, bez ohledu na interval z čidel.