Nově přidané . Nové aktualizace . Nové komentáře . Octavia 1 . Octavia 2 . Octavia 3 . Fabia . Superb . Přidat auto
Škoda Club - Garáž - Vaše vozy
+ Přídat vůz do klubu
dvojka v eleganci +
interier - diody :-)
rad bych rs predek , 17ky a uvidime co dale
cus Octavkari, mam prosbicku
cus Octavkari, mam prosbicku , uz po 2. se mi stalo , ze auto najednou z niceho nic prestalo tahat mezi, 2-3tis otacek se mi to zdalo jakoby se dusilo (2stup a 3stup) po vypnuti motoru a znova nahozeni vse ok, nic na me nesviti , neblika , olej a vsechny kapaliny zkontrolovany a nikde nic nechybi, stalo se Vam to uz nekomu? po prve sem si myslel ze je to bordel v nadrzi /stalo se to min tejden/ auto pouzivam denne , a dnes zase. prosim pporadte dik mooc
Pravdepodobne to bude vaha
Pravdepodobne to bude vaha vzduchu, at ti to nekdi napichne na vag a hned zjistis co to ukaze.
Ale vaha vzduchu to je u oktavek bohuzel klasika, ze odchazi.....
Zdravim , prosibicka chlapy ,
Zdravim , prosibicka chlapy ,
zacalo to delat nedavno , mezi 1600 otackami az 1800ot. jde divny zvuk ( nevim jestli je to z motoru nebo odkud ) me to prijde ze stredove palubky nekde jak je ofuk na okno, je jedno jestli mate dannou 1. nebo 3. rychlost , dela to pri kazdy rychlosti i na volnobeh pri techto otackach , tak nevim co to muze byt , nejdriv sem si myslel ze je to topeni ale to asi ten problem nebude, poradite ? meli jste uz podobny problem ? diky moooc
S výkonem můžeš udělat mnoho.
S výkonem můžeš udělat mnoho. Já mám stejnou octavii, stejný rok výroby. Je to verze Rider. Výkon zvedneš výměnou vstřiků za 81 kW a naprogramováním a je na světě 110 koní a menší spotřeba. Jedná se o to že mezi motorem 66 kW a 81 kW je od roku 2001 pouhý rozdíl ve vstřicích. Turbo a ostatní věci jsou stejné. A pak můžeš klidně čipnout na 130 koní, ale já osobně bych do toho čipnutí nešel.
jen mam strach aby motor
jen mam strach aby motor nesel do kytek
TDI vydrží
TDI vydrží
TDI
Tak určitě 66 kW je nejlepší,
Tak určitě 66 kW je nejlepší, protože nejméně trpí. Ale určitě, 81 kW bez problému vydrží, nemusí se tak vytáčet a je lepší zrychlení a menší spotřeba. U 96 kW je to horší, tam je motor celkem dost na hraně. Já osobně si budu dávat 81 kW. Otec má Passata 74 kW a ten rozdíl 11 koní je znatelný při předjíždění a celkem lehkostí jízdy.
to je hezky ale to moje ma
to je hezky ale to moje ma nalitano pres 250 000km , proto se ptam zda to vydrzi..
Tyhle motory vydrží přes půl
Tyhle motory vydrží přes půl miliónu km. Kamarád má na své Octavii (81 kW) nalítáno přes 350 tis. a motor o.k.. Druhý kamarád měl na 66kW nalítáno 230 tis. a měnil turbo. Takže motor to vydrží. Záleží jak s ním jezdíte. Pokud ho za studena netočíte do otáček a při dojezdu hned nezhasnete a pravidelně udržujete tak Vám i s 81 kW najezdí dalších 250 tis. km.
Zdravím 66ku vítám tě tady
Zdravím 66ku vítám tě tady
taktez vsechny zdravim
taktez vsechny zdravim ,
konecne sem se k tomu taky dokopal.
zdarvim,vítej mezi náma,můžu
zdarvim,vítej mezi náma,můžu mít dotaz odkud jsi??mě totiž přijde tvoje SPZ hodně povědomá =)
TDI
parkuju kousek od flory, kde
parkuju kousek od flory, kde uz konecne nejsou ty zdebilneny modry cary , jinak me muzes vidat kazdy pracovni den jak rano najedu na lanak a sviham si to do hornich pocernic a odpo zpet :-)
tak to jsemsi tě asi s někým
tak to jsemsi tě asi s někým spletl =) protože kousek ode mě bydlí někdo kdo mná tu saoou barvu a začíná mu spz taky 3A2 a ten zbytek si moc nepamatuju,ale celkově mi ta SPZ přišla povědomá =) má sice přažké číslo ale bydlí kousek od Plzně =) tak se omlouvam
TDI
v poho zadnej stres :-)
v poho zadnej stres :-)