Nově přidané . Nové aktualizace . Nové komentáře . Octavia 1 . Octavia 2 . Octavia 3 . Fabia . Superb . Přidat auto
Škoda Club - Garáž - Vaše vozy
+ Přídat vůz do klubu
To je moje Octavie 1.9TDi
změna podsvícení palub.desky
polepy sloupků, zatmavit skla fólií, výměna zadní světel,
Čau chci se zeptat na asi
Čau chci se zeptat na asi normální problém zimní start u octávek TDi, ale bohužel jsem bez zkušeností, takže nevím. V -18 st. jsem nastartoval normálně přijel jsem do roboty tepl.cca -5 st. a problém musel jsem roztlačovat( podotýkám parkoviště máme mezi kališti,čili větší vlhká zima). Dojedu před barák a cca po 2 hod. jsem nenastartoval znova. Baterie ok, nechal jsem vyměnit palivový filtr (najeto asi 32 000km), tankuju u Shellu, aditiva jsem nedal,nafta je údajně namíchaná na -18 st. Startér točí, na žhavičkách je najeto asi 10 000 km. Může být problém jen v naftě nebo i jinde??
ja bych videl problem asi v
ja bych videl problem asi v te vlhkosti.
pekny pribeh nechcel by som
pekny pribeh nechcel by som ho zazit asi by ma slahlo ja som zatial spokojny a mam dovoz zo svajcu.
Tak jsem si splnil svůj sen a
Tak jsem si splnil svůj sen a pořídil oktávku, sice po počátečních peripetiích co jsem s ní zažil, jsem ani nedoufal, že se mi jí podaří rozjet. Koupil jsem jí z autobazaru a byl to dovoz z Anglie. Takže mazec, ale podařilo se a zatím šlape.
Pěkný, ale chtělo by to větší
Pěkný, ale chtělo by to větší fotky :D
Octavia Combi 1,9TDi.
Čau máš to super, prostě
Čau máš to super, prostě zlaté ručičky !!!
Díky, ještě jsem ti tam
Díky, ještě jsem ti tam přidal ten příběh protože by byla škoda, kdyby zapadl v diskuzi. Tahle tvoje zkušenost může lidem pomoct.
Octavia Combi 1,9TDi.
Ahoj a vitej mezi nama, chtel
Ahoj a vitej mezi nama, chtel jsem se te zeptat, jak to mas s papirama kdyz je to dovoz s anglie? A co s ni bylo, ze nechtela jet ?? Napis o ni neco vic.
Čau dík za přivítání. Ohledně
Čau dík za přivítání. Ohledně těch papírů když jsem to před 2 lety kupoval byl jsem 2 majitel auto už bylo přepsané a homologované. Ale jak říkám po těch starostech co jsem s ním zažil jsem myslel, že to auto zfleku střelím. Vizuálně vypadalo celkem dobře. Po zkušební jízdě se mi zdálo taky dobré, ale neměl jsem s naftou zkušenost a to byla chyba (měl jsem Renault Mégane 1.6i a opět dovoz Švýcarsko,ale opravy po 5 letech už byly neúnosné). V robotě jezdím s Octavií 1.9 Tdi 66 kW hatchback r.v.2000 a už se mi nezdál výkon oproti mému combi, byl o hodně línější a po 3000 ot/min. mi to začalo padat do nouzáku typoval jsem bez vagu váhu vzduchu(3000 Kč,po zkušenostech z méganu) vyměnil jsem a chyba lávky porucha zpět návštěva servisu u nás a výsledek vadné turbo a omývali mě poprvé cena cca 25 000 Kč po 14 dnech provozu. Nakonec jsem našel firmu která mi ho zrepasovala za 11 000 Kč i s výměnou oleje turbo fachčí dodnes.Další sranda večer na mě šoféři blikali a mě nezdála světla zajel jsem za kolegou do servisu a výsledek špatné světlomety (anglická verze osvětlovaly více levou stranu, opačné úhly) takže nové světla 4400 Kč.Mezitím jsem komplet nechal vyměnit brzdy cena kolem 10 000 Kč.To už ve mě začalo vřít, protože za auto za které jsem dal 205 000 Kč jsem čekal trochu víc s původním majitelem se nešlo domluvit po pohrůžce soudem přispěl 4000 Kč na turbo, ale to bylo jediné co jsem z něho dostal. Po návštěvě právníka mi bylo řečeno, že je to souzení na dlouhé lokte, ale pokud mám prý dost peněz( manželka na mateřské) tak jsem to vzdal, ale to ještě nebyl konec. Ještě mi to nedalo a nechal jsem napíchnout a zjistit kilometry, na tachometru 118000 km a v paměti 380 000 km.Blížilo se léto a já se těšil na klimu a ona nejede. Po návštěvě asi 6 elektrikářů včetně servisu Škoda(rozmezí květen - srpen) nikdo nemohl závadu najít ani na vagu, jedná se o mech.klimu, nakonec se našel jediný který na to přišel, vadné tlakové čidlo včetně připojení a kompresor to už byl infarktový stav ceny kompresoru se pohybovaly od 8 000 do 15 000 Kč originál nakonec se mi podařilo najít autotechnu, která je dováží z Polska za 3900 Kč se zárukou na 2 roky a po počáteční nedůvěře jsem spokojen dodnes.Nedávno se objevila porucha(po startu mi to padalo do nouzáku a v jízdě občas taky) co jsem popisoval na fóru a po výměně všech podtlakových hadiček (300 Kč) závada nezmizela jsem opět navštívil elektrikáře a ten přišel na to, že byla špatně udělaná elektroinstalace plynu kabel namotaný na tyči řízení+ ještě našel špatný ventil zpětného vedení výf.plynů. No mezitím jsem koupil ještě 2 sady pneumatik + elektrony (18 000 Kč). Takže pokud mi někdo řekne dovoz z Anglie tak ... . Ale po všech strastech můžu říct spotřeba super kolem 5,5 l dojezd 900 až 1000 km je super.Ale ty počáteční problémy nepřeju nikomu.
Tak to je nářez :-(
Tak to je nářez :-(
Jak to tak pročítám musim
Jak to tak pročítám musim říct že si měl fakt smůlu já bych si asi hodil mašli,taky mě napadlo že si nechám zjistit skutečný KM ale ted si řikám sladká nevědomost
Tak to je mazec ! to je mi te
Tak to je mazec ! to je mi te moc lito, sam bych takove podvody navrhl jako trstny cin, a stricit je hnit minimalne na 5 let.
Doufam, ze ti ted to vsechnu starost vynahradi a bude slouzit bez sebemensiho problemu. Drzim ti palce.
No mazec to je, ale obrana je
No mazec to je, ale obrana je velmi drahá. To víš že ještě teď jsou nějaké drobné opravy, ale dá se to, pořád věřím, že ty motory něco vydrží. Teď mi ještě může odejít převodovka a mám skoro komplet GO. Ikdyž nemám s nafťáky žádnou zkušenost tak doufám taky, že bude octa šlapat.
Hele tyhle nafťáky jsou
Hele tyhle nafťáky jsou držáky, já mám 1,9tdi najeto 280tis a motor mě ještě nikdy nezklamal.
Octavia Combi 1,9TDi.