Nově přidané . Nové aktualizace . Nové komentáře . Octavia 1 . Octavia 2 . Octavia 3 . Fabia . Superb . Přidat auto
Škoda Club - Garáž - Vaše vozy
+ Přídat vůz do klubu
Chvílku jsenm váhal zda se mám přidat do garáže. A protože jsem býval také "Oktávák", tak proč se nepochlubit s " Yetíkem" ,když tady jeden a je samotnému určitě smutno.
Oktávku jsem měl upravenou dle svého a i proto jsem ji docela rychle prodal( byla na tomto bazaru). Dlouho jsem váhal zda jsem s prodejem udělal dobře ale Yeti je prostě Yeti a s přibývajícím věkem mi lépe vyhovuje. Jsem s ním nadšen a popíšu vám proč.
Dlouho jsem hledal jsem dle těchto parametrů:
- motorizace 2,0 TDI 125kW
- pohon 4x4
- výbava
- barva
- cena
A jak se to povedlo? Motor a pohon ano,výbava Experience,barva vysněná bílá,cena velice dobrá.
Auto jsem našel v jednom autobazaru na severu čech. Byl to bývalý referentský vůz a jeho majitel ho po krátké době dal do bazaru( práce v zahraničí). Auto mělo najeto 36 000km se serviskou a čtyřletou zárukou od AutoŠkody, vyrobeno 10.2010. a výbavu v plné palbě a v kůži, no prostě paráda.Cena tak o 100 000 nižší než nabízí toto provedení na Škoda plus. No nekup to.
A jak jsem spokojen s jeho provozem?
Zprvu nadšení z jízdních vlastností,výkonu a spotřeby, po čase vystřídaly rozpaky z akcelerace. Ne že by motor neměl sílu, naopak při klidné jízdě si v pohodě poradí i pod 1500 otáček ale zrychlení od 2tis.otáček je takové rozpačité a motor pořádně zatahuje až 3,5tis. ale pak je to zážitek.
A protože jsem měl i octávku chiplou dopřál jsem to i Yetímu. A výsledek stojí zato,výkon 140kW a razatní krouťák zatlačí do sedačky už 1500 ot. až po maximum. No prostě paráda a ještě uspořím na palivu!
Foto je zatím pouze ilustrační vlastní dodám po úpravách.
Další zkušenosti z provozu po najetí 80 000km:
V listopadu 2013 se mi podařilo v lese zahrabat auto tak, že si sedlo na dekl motoru a na podlahu až po přední dveře. Stačilo hodit do vyjetých kolejí větev s jehličím a podařilo se z této pasti dostat ven, tím pádem jsem nemusel do vesnice pro traktor a ted´ už snad vím kde je limit auta v terénu.
Dlouhodobá spotřeba podle počítače se ustálila na 5,2, ale při dálničním provozu je o dost větší.
Při ustálené rychlosti 130km/h na dálnici se pohybuje 6 - 6,5. Hold Yeti není iedeální auto na dálnice.
Leden 2014 dodány další fotky.
Zatím tyto úpravy. Chipnutý motor na 140kW(190k),je to dostatečné,při vyšším výkonu se příliš často spouští vypalování filtru sazí. Polepené lemy blatníků a boční dveře do výšky lišt průhlednou folií proti odletujícím kamínkům. Montáž navigace Amudsen.
24.9.namontovány kastlíky pod sedačky.
27.9. proběhla další část úprav a to, nalepena černá matová folie na přední kapotu a střechu. Foto je v galerii.
V červnu 2013 dolepen zadní střešní spoiler a kola vyměněna za hezčí.
Montáž kastlíků pod sedačky, polepení střechy a přední kapoty černou mat. folií. Na zimu pneu 215/60/16.
A ostatní se ještě uvidí.
Po opravě laku předního nárazníku(reklamace) ještě dojde k delepení černé folie okolo masky aby totonavazovalo na polep kapoty.
A až dorazí objednaný zadní spojler, tak se dolepí i vrchní část pátých dveří.
Svolávací akce na znaky. Odlouplý lak u prolisu mlhovky,uznána reklamace Škoda(nový lak nárazníku).
Červen 2013 rezonance v motorovém prostoru při 1500ot/min.,příčina - drnčení plastu nad chladičem(odstraněno). Na 75 000km vyměněny přední kotouče a destičky(pravý kotouč nestejnoměrné opotřebení,rezavý pruh na účinné ploše). Po výměně oba kotouče zatím v pořádku.
Bílou nemusím,ale s tou folií
Bílou nemusím,ale s tou folií dost pěkný.Za kolik uděláš 0-100?
Za kolik udělám stovku
Za kolik udělám stovku nevím,neměřil jsem to,ale i při běžném rozjezdu na zelené je za mnou docela díra. Důležitější je pro mne rychlé předjíždění a to je paráda.
Tipuju lehce nad 7s
Tipuju lehce nad 7s
Hádat se nehodlám,ale řekl
Hádat se nehodlám,ale řekl bych,že to bude víc,než lehce.Já jsem tlustý prase+moje stará a na 100 jsme byli zhruba za 7.A to mám cca. 220 koní a O je určite lehčí než Y.
Jestli jsi koupil auto v
Jestli jsi koupil auto v KupSkodu.cz, tak potěš koště....
KupSkodu to nebylo,bez
KupSkodu to nebylo,bez prověření VINka a kompletní historie bych nikdy auto nekoupil. U autorizovaného prodejce jsem si zjistil všechny servisní úkony a to i v době kdy bylo auto ještě v majetku ŠKODA-AUTO.
Jooo ten je pěknej tak měj
Jooo ten je pěknej tak měj radost a at slouží ......:)