Nově přidané . Nové aktualizace . Nové komentáře . Octavia 1 . Octavia 2 . Octavia 3 . Fabia . Superb . Přidat auto
Škoda Club - Garáž - Vaše vozy
+ Přídat vůz do klubu
Auto jsem koupil, když mělo 220 000 km
Jsem s ním celkem spokojen, hlavně se spotřebou...
Sportovní přední i zadní brzdy
Lakované plasty v interiéru
Zatmavená skla od B sloupku
Pár LED žárovek
Xenony, nebo tuning přední světla
Možná 17'' kola
Kompletní výměna brzd + LZ brzdič + lanovody
Výměna silentbloků př. ramen + čepy
Výměna napínáku a vodící kladky řemenu
Výměna reakční vzpěry převodovky
Při teplém motoru občas dlouho točí než nastartuje
Ahoj, můžeš dát detailní foto
Ahoj, můžeš dát detailní foto těch "feliciovských" poziček? zepředu jak to lícuje.
zdary vítám tě tady konečně
zdary vítám tě tady konečně zas další plzenák pokud chceš seženu ti origo normální nárazník stříbrnej a vymění me to ok??
Čau, díky za přivítání :)
Čau, díky za přivítání :) Koukám, že je tady taky pár plzeňáků...no to by určitě šlo, jestli o něčem víš, tak dej vědět
dám zítra to obvolám a dám
dám zítra to obvolám a dám vědet a domluvime se ok?
čus pěkná a si kousek ode mně
čus pěkná a si kousek ode mně je sem 3 km od H.Břízy
Čau, dík. Tak to je dobrý,
Čau, dík. Tak to je dobrý, můžem dát někdy sraz :)
Čus , pěkná octa, hlavně ten
Čus , pěkná octa, hlavně ten čumák je povedenej. Teplej start mě taky zlobil, pomohla výměna uhlíků ve startéru, teď chytá na drc :)
Čau, díky...akorát ten předek
Čau, díky...akorát ten předek je původně nabouranej od koule, tak jsem dával novou výztuhu a nárazník tahal horkovzduškou, normálně si toho moc nevšimneš, ale když se na to přímo podíváš, tak jo. Přemýšlím, že seženu zdravý rs, nebo normál nárazník, ale teď bylo investic dost :(
Ještě k těm startům, mě se
Ještě k těm startům, mě se zdá, že startér točí dobře. Známej mi říkal, že buď čidlo teploty a nebo přeprogramovat jednotku...tak nevim no.
Taky se mě zdálo , že točí
Taky se mě zdálo , že točí dobře. Dal jsem novou baterku a nepatrné zlepšení bylo znát. Pak sem vyndal startér, rozebral , promazal a tchán co je takovej kutil Tim :D, mi říkal , že uhlíky to maj pomalu za sebou. Ještě chvilku sem na to jezdil , ale pak mě začalo srát , že každej u obchoďáku na tebe v létě čučí jak puk, že to nechce chytnout. Tak sem ve škodovce objednal uhlíky (jinde nejsou k mání , cca 1500,-) , vyměnil a to byl sakra jinej cvrkot.Jinak to přemapování je taky možnost http://www.teplystart.eu/index.html
Startér točí pořád dobře.
Startér točí pořád dobře. Teda tak se Ti to může zdát.
Řekněme, že pro teplý start je nastavená nějaká spodní hranice otáček aby došlo ke vstřiku.
Vlivem "únavy" startéru a/anebo baterie jeho otáčky stále mírně klesají, ale pořád "jede dobře" a Ty si toho prostě nevšimneš. Stačí pak jen jedna otáčka pod limit, řekněme, že limit je 300 ot/min a startér dokáže motor roztočit jen na 299, pořád je to dost na pocit, že "startér točí dobře", ale ŘJ toho názoru není.
A vše je to proto, že u teplého motoru se vlivem opotřebení a řídkého oleje snižuje komprese a proto pro první vstřik musí startér motorem prostě "švihnout".
U studeného se tohle neřeší - menší vůle, hustý olej, komprese OK.
A proto to taky vypadá, že paradoxně teplý motor hůř startuje než studený.
Jeden by řekl, že to musí být zrovna naopak.
Proto taky nestačí zvětšovat startovací dávky, páč ta se prostě nekoná, tak ani její zvětšení nic nedá.
Řeší se to:
- Nový/repase startér
- Nový akumulátor
- Úprava map - právě ta spodní hranice otáček
- Ojebává se čidlo teploty, kdy se řídící jednotce při startu "řekne", že je motor studený.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
Hmm, tak dává to smysl :)
Hmm, tak dává to smysl :) Jaký máte zkušenosti s těma startérama, jdou pak rychle do kytek, když se nerepasujou??
čau.. nevim jak tobě to
čau.. nevim jak tobě to nechce startovat ale mě to někdy nechce chytit vůbec a točíto jako by ,,na prázdno" spíš to tak tluče a musim třeba 10min počkat a pak to chytne jako by nic..údajně mi to dělá relátko žhavení.. poznám to tak že se mi před startem nerozsvítí kontrolka žhavení..třeba ti to pomůže trochu..
1.9TDi 66kw 1999
To mě se kontrolka normálně
To mě se kontrolka normálně rozsvítí a zhasne. Stává se to jen když je motor na provozní teplotě, jakmile je třeba na cca 70 C, tak naskočí na otočení.
co jsem takhle četl na
co jsem takhle četl na internetu je to klasika u TDi a pomuže když se zvedne startovací dávka přez VAG ale na otočení to stejně nechytne..
1.9TDi 66kw 1999
O tom jsem právě mluvil s
O tom jsem právě mluvil s jedním chlápkem a ten říkal, že přes VAG to jde jen o málo, nejlepší je to prej přehrát. Jeden chlap o pár vesnic dál to dělá asi za 1500,- ale zatím jsem to tam nedal, protože mě v říjnu čeká pár cest do Německa, tak nebudu nic riskovat...
tak to nevim stim zkušenosti
tak to nevim stim zkušenosti nemam jen mam zvedlou tu dávku přez VAG a pomohlo to oněco..
1.9TDi 66kw 1999
ako si nastriekal tie pradne
ako si nastriekal tie pradne svatla ten ramik
Musíš vyndat světlo, velkým
Musíš vyndat světlo, velkým plochým šroubovákem dostaneš od sebe přední kryt a zbytek světla. Pak ti zbyde ten kryt ve kterym je nalepený ten rámeček, tak ho musíš odlamovacím nožem opatrně vyříznout. No a pak zpátky slepíš a utěsníš silikonem. Doporučuju rovnou vyčistit parabolu, je to znát :)
a akou farbou si to striekal
a akou farbou si to striekal
Černá matná :)
Černá matná :)
si to aj brusil ci ako postup
si to aj brusil ci ako postup mi popis
Rámeček jsem matoval 1000
Rámeček jsem matoval 1000 smirkem, než z něj úplně nezmizel chrom a pak jen odmastil a nastříkal. Pro klid v duši doporučuju použít ještě základ na plasty :)
Zdravim,vítej mezi nama :)
Zdravim,vítej mezi nama :) pěkna holka povedla se tak at slouží :)
Čau, díky za přivítání :)
Čau, díky za přivítání :)