Škoda Club - Garáž - Vaše vozy

+ Přídat vůz do klubu


Octavia TDi 81 KW

Škoda Octavia
Rok výroby: 
1999
Motor: 
1,9 TDi
Výkon [kW]: 
81 KW
Kombinovaná spotřeba [l/100km]: 
4,7 l
Popis vozu: 

Auto jsem koupil, když mělo 220 000 km

Jsem s ním celkem spokojen, hlavně se spotřebou...

Provedené úpravy: 

Sportovní přední i zadní brzdy

Lakované plasty v interiéru

Zatmavená skla od B sloupku

Pár LED žárovek Wink

Plánované úpravy: 

Xenony, nebo tuning přední světla

Možná 17'' kola

Poruchy problémy: 

Kompletní výměna brzd + LZ brzdič + lanovody

Výměna silentbloků př. ramen + čepy

Výměna napínáku a vodící kladky řemenu

Výměna reakční vzpěry převodovky

Při teplém motoru občas dlouho točí než nastartuje

Koupeno: 
Ojeté
Najeto při koupi [km]: 
220 000
Najeto [km]: 
250-300tis
Hlavní fotky: 
A když nemáme US pozičky, tak tam narvem blinkry z Feldy :-)
Octavia TDi 81 KW
Octavia TDi 81 KW
Spokojenost (hodnocení jako ve škole): 
2
3.75
Průměr: 3.8 (4 hlasy)
Obrázek uživatele valan

Ahoj, můžeš dát detailní foto

Ahoj, můžeš dát detailní foto těch "feliciovských" poziček? zepředu jak to lícuje.

Obrázek uživatele tazík

zdary vítám tě tady konečně

zdary vítám tě tady konečně zas další plzenák pokud chceš seženu ti origo normální nárazník stříbrnej a vymění me to ok??

Obrázek uživatele Teecko

Čau, díky za přivítání :)

Čau, díky za přivítání :) Koukám, že je tady taky pár plzeňáků...no to by určitě šlo, jestli o něčem víš, tak dej vědět Wink

Obrázek uživatele tazík

dám zítra to obvolám a dám

dám zítra to obvolám a dám vědet a domluvime se ok?

Obrázek uživatele Zdeněk Šedivý

čus pěkná a si kousek ode mně

čus pěkná a si kousek ode mně je sem 3 km od H.Břízy

Obrázek uživatele Teecko

Čau, dík. Tak to je dobrý,

Čau, dík. Tak to je dobrý, můžem dát někdy sraz :)

Obrázek uživatele Mirek KV

Čus , pěkná octa, hlavně ten

Čus , pěkná octa, hlavně ten čumák je povedenej. Teplej start mě taky zlobil, pomohla výměna uhlíků ve startéru, teď chytá na drc :)

Obrázek uživatele Teecko

Čau, díky...akorát ten předek

Čau, díky...akorát ten předek je původně nabouranej od koule, tak jsem dával novou výztuhu a nárazník tahal horkovzduškou, normálně si toho moc nevšimneš, ale když se na to přímo podíváš, tak jo. Přemýšlím, že seženu zdravý rs, nebo normál nárazník, ale teď bylo investic dost :(

Obrázek uživatele Teecko

Ještě k těm startům, mě se

Ještě k těm startům, mě se zdá, že startér točí dobře. Známej mi říkal, že buď čidlo teploty a nebo přeprogramovat jednotku...tak nevim no.

Obrázek uživatele Mirek KV

Taky se mě zdálo , že točí

Taky se mě zdálo , že točí dobře. Dal jsem novou baterku a nepatrné zlepšení bylo znát. Pak sem vyndal startér, rozebral , promazal a tchán co je takovej kutil Tim :D, mi říkal , že uhlíky to maj pomalu za sebou. Ještě chvilku sem na to jezdil , ale pak mě začalo srát , že každej u obchoďáku na tebe v létě čučí jak puk, že to nechce chytnout. Tak sem ve škodovce objednal uhlíky (jinde nejsou k mání , cca 1500,-) , vyměnil a to byl sakra jinej cvrkot.Jinak to přemapování je taky možnost http://www.teplystart.eu/index.html

Obrázek uživatele radegast

Startér točí pořád dobře.

Startér točí pořád dobře. Teda tak se Ti to může zdát.
Řekněme, že pro teplý start je nastavená nějaká spodní hranice otáček aby došlo ke vstřiku.
Vlivem "únavy" startéru a/anebo baterie jeho otáčky stále mírně klesají, ale pořád "jede dobře" a Ty si toho prostě nevšimneš. Stačí pak jen jedna otáčka pod limit, řekněme, že limit je 300 ot/min a startér dokáže motor roztočit jen na 299, pořád je to dost na pocit, že "startér točí dobře", ale ŘJ toho názoru není.

A vše je to proto, že u teplého motoru se vlivem opotřebení a řídkého oleje snižuje komprese a proto pro první vstřik musí startér motorem prostě "švihnout".
U studeného se tohle neřeší - menší vůle, hustý olej, komprese OK.

A proto to taky vypadá, že paradoxně teplý motor hůř startuje než studený.
Jeden by řekl, že to musí být zrovna naopak.

Proto taky nestačí zvětšovat startovací dávky, páč ta se prostě nekoná, tak ani její zvětšení nic nedá.

Řeší se to:
- Nový/repase startér
- Nový akumulátor
- Úprava map - právě ta spodní hranice otáček
- Ojebává se čidlo teploty, kdy se řídící jednotce při startu "řekne", že je motor studený.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele Teecko

Hmm, tak dává to smysl :)

Hmm, tak dává to smysl :) Jaký máte zkušenosti s těma startérama, jdou pak rychle do kytek, když se nerepasujou??

Obrázek uživatele wondraz

čau.. nevim jak tobě to

čau.. nevim jak tobě to nechce startovat ale mě to někdy nechce chytit vůbec a točíto jako by ,,na prázdno" spíš to tak tluče a musim třeba 10min počkat a pak to chytne jako by nic..údajně mi to dělá relátko žhavení.. poznám to tak že se mi před startem nerozsvítí kontrolka žhavení..třeba ti to pomůže trochu..

1.9TDi 66kw 1999

Obrázek uživatele Teecko

To mě se kontrolka normálně

To mě se kontrolka normálně rozsvítí a zhasne. Stává se to jen když je motor na provozní teplotě, jakmile je třeba na cca 70 C, tak naskočí na otočení.

Obrázek uživatele wondraz

co jsem takhle četl na

co jsem takhle četl na internetu je to klasika u TDi a pomuže když se zvedne startovací dávka přez VAG ale na otočení to stejně nechytne..

1.9TDi 66kw 1999

Obrázek uživatele Teecko

O tom jsem právě mluvil s

O tom jsem právě mluvil s jedním chlápkem a ten říkal, že přes VAG to jde jen o málo, nejlepší je to prej přehrát. Jeden chlap o pár vesnic dál to dělá asi za 1500,- ale zatím jsem to tam nedal, protože mě v říjnu čeká pár cest do Německa, tak nebudu nic riskovat...

Obrázek uživatele wondraz

tak to nevim stim zkušenosti

tak to nevim stim zkušenosti nemam jen mam zvedlou tu dávku přez VAG a pomohlo to oněco..

1.9TDi 66kw 1999

Obrázek uživatele minerko

ako si nastriekal tie pradne

ako si nastriekal tie pradne svatla ten ramik

Obrázek uživatele Teecko

Musíš vyndat světlo, velkým

Musíš vyndat světlo, velkým plochým šroubovákem dostaneš od sebe přední kryt a zbytek světla. Pak ti zbyde ten kryt ve kterym je nalepený ten rámeček, tak ho musíš odlamovacím nožem opatrně vyříznout. No a pak zpátky slepíš a utěsníš silikonem. Doporučuju rovnou vyčistit parabolu, je to znát :)

Obrázek uživatele minerko

a akou farbou si to striekal

a akou farbou si to striekal

Obrázek uživatele Teecko

Černá matná :)

Černá matná :)

Obrázek uživatele minerko

si to aj brusil ci ako postup

si to aj brusil ci ako postup mi popis

Obrázek uživatele Teecko

Rámeček jsem matoval 1000

Rámeček jsem matoval 1000 smirkem, než z něj úplně nezmizel chrom a pak jen odmastil a nastříkal. Pro klid v duši doporučuju použít ještě základ na plasty :)

Obrázek uživatele Michal 511

Zdravim,vítej mezi nama :)

Zdravim,vítej mezi nama :) pěkna holka povedla se tak at slouží :)

Obrázek uživatele Teecko

Čau, díky za přivítání :)

Čau, díky za přivítání :)

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení