Škoda report . Škoda motorsport . Fotogalerie . Legislativa . Zajímavosti - perličky . Spy photos
Přestavujeme vám nový seriál Showroom, kde vám budeme představovat ty nejlépe udělané Octavie z celého světa. První díl začíná na Ukrajině jedná o Škodu Octavii první generace s pohonem čtyř kol s béžovým interiérem a motorem 1,8T.
Ahoj, jak se jmenuješ a kolik ti je let?
Ahoj říkají mi Maxime a na světě jsem už 22let.
Řekni mi, co děláš kromě vozů, jaké další koníčky máš?
Trávím čas s přítelkýní a kamarády a sem tam nějaká brigáda.
Kde pracuješ?
Jsem Barney Stinson ze seriálu "Jak jsem poznal vaši matku" :-)
Proč sis vybral zrovna Škodu Octavii a jak si se dostal k té své? A co bylo před ní?
Teď když o tom teď přemýšlím byla to celkem náhoda. První auto, kterým jsem jezdil byla otcova Škoda Octavia Combi a to auto jsem si zamiloval byla to olivová 1,6ka. Pak ho dostala sestra, které posloužila velmi dobře a pak nadešel můj čas, původně jsem chtěl vzít Hondu Civic, myslím že je to dobré a zábavné auto v té cenové relaci, kterou jsem měl, ale rodiče mě od odradili od nákupu zajíce v pytli a nakonec jsem koupil opět od rodiny tu naší Octavii u které jsem znal celou její servisní historii.
Ihned jsem začal přemýšlet co z rodinným kombíkem udělám. Přemýšlel jsem o stylu "Woody unwelding" s nádechem „Rat“, ale přítomnost slabého motoru 1,6 se mi i přes výbavu Laurin & Klement nezdála.
Po měsíci hledání na internetu jsem našel na internetu auto, které mi nedalo spát a díky mému zvyku hromadění prostředků jsem pro něj hned druhý den jel. A ani teď nekokážu pochopit jak se ke mě dostal tak bezvadný kus. Nikdy jsem se u nás na Ukrajině nesetkal s prodejem automobilu s náhonem 4x4.
Proč sis vybral tento styl?
Protože si myslím, že auto by mělo být čisté, nízké a bez plastových šíleností, které se hádají s linií vozu stanovénou designéry. Stručně řečeno, krásná a na podvozku.
Jaky dodělávky byly obtížné a proč ?
Nejvtipnější na tom je to, že v podstatě nic pro mě nebylo lehké. Například při úpravě zadní nápravy mi spadl šroubek do místa odkud nešel vyndat a já ho pak honil pět hodin s magnetem :-)
A jaké změny chystáč do budoucna?
Jen maličkosti, detaily, celkový vzhled auta je hotov.
Vůz je dělaný jako Low cars takže je od země v nejnižším místě podvozku necelé 3cm což občas přináší nečekané problémy, ale s partou dobrých kamarádů nás nic nezastaví :-)
Ale jistota je jistota:
Možná se to nezdá, ale i takto snížená Octavia může odvést kdejaký náklad :-)
Řidič Low car ten těžký chleba má:-)
Seznam vylepšení:
Motor:
1,8T + Chip
Podvozek:
Výškově stavitelný podvozek V-MAXX;
U zavěšení zadních kol odstraněny zbytečné detaily;
Náklon kol: 1,5 stupně přední, zadní 3 stupně.
Kola:
AMG Monoblock II aero R18
Přední: 18h8 ET 32 + podložky 10mm, adaptéry
Zadní: 18h9 ET 35 + podložky 15mm, adaptéry
Pneumatiky: Toyo Proxes px4 205/40 vpředu a vzadu.
Exteriér:
Lišty v barvě karoserie s chromovými proužky.
Interiér:
Polstrování stropu materiálem se zajímavým vzorem, retro volant.
Zdroje: drive.ru lowdaily.ru
No nevím, snižovat 4x4 je
No nevím, snižovat 4x4 je trochu hřích.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
Tak ono celkově udělat z 1.8T
Tak ono celkově udělat z 1.8T s chipem plazícího se šneka je hřích.
Do V/RS nafta nepatří !