Low Car Octavia z Ukrajiny

Skoda Octavia


Přestavujeme vám nový seriál Showroom, kde vám budeme představovat ty nejlépe udělané Octavie z celého světa.  První díl začíná na Ukrajině jedná o Škodu Octavii první generace s pohonem čtyř kol s béžovým interiérem a motorem 1,8T.
 

 

Ahoj, jak se jmenuješ a kolik ti je let?
Ahoj říkají mi Maxime a na světě jsem už 22let.

Řekni mi, co děláš kromě vozů, jaké další koníčky máš?
Trávím čas s přítelkýní a kamarády a sem tam nějaká brigáda. 

Kde pracuješ?
Jsem Barney Stinson ze seriálu "Jak jsem poznal vaši matku" :-)

Proč sis vybral zrovna Škodu Octavii a jak si se dostal k té své? A co bylo před ní?
Teď když o tom teď přemýšlím byla to celkem náhoda. První auto, kterým jsem jezdil byla otcova Škoda Octavia Combi  a to auto jsem si zamiloval byla to olivová 1,6ka. Pak ho dostala sestra, které posloužila velmi dobře a pak nadešel můj čas, původně jsem chtěl vzít Hondu Civic, myslím že je to dobré a zábavné auto v té cenové relaci, kterou jsem měl, ale rodiče mě od odradili od nákupu zajíce v pytli a nakonec jsem koupil opět od rodiny tu naší Octavii u které jsem znal celou její servisní historii.

Ihned jsem začal přemýšlet co z rodinným kombíkem udělám. Přemýšlel jsem o stylu "Woody unwelding" s nádechem „Rat“, ale přítomnost slabého motoru 1,6 se mi i přes výbavu Laurin & Klement nezdála.

Po měsíci hledání na internetu jsem našel na internetu auto, které mi nedalo spát a díky mému zvyku hromadění prostředků jsem pro něj hned druhý den jel. A ani teď nekokážu pochopit jak se ke mě dostal tak bezvadný kus. Nikdy jsem se u nás na Ukrajině nesetkal s prodejem automobilu s náhonem 4x4.

Proč sis vybral tento styl? 
Protože si myslím, že auto by mělo být čisté, nízké a bez plastových šíleností, které se hádají s linií vozu stanovénou designéry. Stručně řečeno, krásná a na podvozku.

Jaky dodělávky byly obtížné a proč ?
Nejvtipnější na tom je to, že v podstatě nic pro mě nebylo lehké. Například při úpravě zadní nápravy mi spadl šroubek do místa odkud nešel vyndat a já ho pak honil pět hodin s magnetem :-)

A jaké změny chystáč do budoucna?
Jen maličkosti, detaily, celkový vzhled auta je hotov. 

 Octavia Tuning 

 

Vůz je dělaný jako Low cars takže je od země v nejnižším místě podvozku necelé 3cm což občas přináší nečekané problémy, ale s partou dobrých kamarádů nás nic nezastaví :-)

Octavia Tuning 
 Octavia Tuning 


Ale jistota je  jistota:
  

Možná se to nezdá, ale i takto snížená Octavia může odvést kdejaký náklad :-)

low cars 

Pro porovnání se sérií:
  

Řidič Low car ten těžký chleba má:-)

Seznam vylepšení:

 Motor:
1,8T + Chip


Podvozek: 
Výškově stavitelný podvozek V-MAXX; 

U zavěšení zadních kol odstraněny zbytečné detaily;
Náklon kol: 1,5 stupně přední, zadní 3 stupně.

Kola:
AMG Monoblock II aero R18 

Přední: 18h8 ET 32 + podložky 10mm, adaptéry
Zadní: 18h9 ET 35 + podložky 15mm, adaptéry

Pneumatiky: Toyo Proxes px4 205/40 vpředu a vzadu.

Exteriér:
Lišty v barvě karoserie s chromovými proužky.

Interiér:
Polstrování stropu materiálem se zajímavým vzorem, retro volant. 

 

 

 

 

  

 

 

Zdroje: drive.ru lowdaily.ru

Octavia Tuning
Obrázek uživatele radegast

No nevím, snižovat 4x4 je

No nevím, snižovat 4x4 je trochu hřích.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele Jirin1.8

Tak ono celkově udělat z 1.8T

Tak ono celkově udělat z 1.8T s chipem plazícího se šneka je hřích.

Do V/RS nafta nepatří !

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení