Škoda report . Škoda motorsport . Fotogalerie . Legislativa . Zajímavosti - perličky . Spy photos
Vozy ŠKODA dominovaly slavnostnímu vyhlášení 22. ročníku ankety Best Cars - Nejlepší auta roku 2015, do níž se zapojilo 3617 čtenářů magazínů Auto motor a sport, Auto7 a Autohit.cz.
Ziskem prvenství pro modely Fabia a Octavia se ŠKODA stala jednou z nejúspěšnějších značek v hlasování čtenářů odborných motoristických titulů z vydavatelství Motor-Presse Bohemia. Kromě absolutních triumfů bodovaly automobily ŠKODA Citigo, Octavia a Yeti v kategorii vozů s cenovým limitem, čímž potvrdily svou atraktivitu pro české zákazníky.
Mezinárodní anketa Best Cars se každoročně pořádá ve většině zemí, kde vycházejí časopisy ze skupiny Auto motor und sport. „Anketa Best Cars - Nejlepší auta roku má velmi dlouhou tradici. V Německu ji časopis Auto motor und sport uděluje od roku 1976, v České republice jsme ji poprvé vyhlásili v roce 1993,“ vysvětluje Michael Kudela, šéfredaktor českého a slovenského vydání magazínu Auto motor a sport z pořádajícího vydavatelství Motor-Presse Bohemia.
Úspěch v anketě Best Cars - Nejlepší auta roku 2015 je dalším z řady ocenění, které vozy ŠKODA získaly. Již v lednu bodovala nová Fabia v prestižní novinářské anketě Auto roku 2015 v ČR, kterou pořádají Klub motoristických novinářů a Klub motoristických publicistů ve spolupráci se Svazem dovozců automobilů a Sdružením automobilového průmyslu. Současně vyhrála hlasování veřejnosti o nejlepší městský vůz. ŠKODA Octavia G-TEC naproti tomu získala titul ve speciální kategorii Zelené auto roku 2015.
Oblibu vozů ŠKODA u českých zákazníků potvrzují nejen získaná ocenění, ale i rostoucí prodeje tuzemským klientům. Během ledna a února 2015 bylo v České republice zaregistrováno 10 234 nových osobních automobilů ŠKODA. To je o 1849 vozů více než ve srovnatelném období loňského roku, což představuje 22procentní nárůst. Pozitivně se za sledované období vyvíjí i objem nově přijatých objednávek ve výši 14 436 vozů (2014:13 3346), tj. o 8,2 % více v porovnání s loňským rokem. Domácí značka si tak i nadále udržuje pozici jasné jedničky na domácím trhu se zhruba 32procentním podílem.