Škoda report . Škoda motorsport . Fotogalerie . Legislativa . Zajímavosti - perličky . Spy photos
Nový šéf dopravní policie Tomáš Lerch chce aby se do roku 2020 snížil počet smrtelných nehod na polovinu oproti dnešku. Chce se zaměřit na technický stav vozidel, který s tím prý souvisí a vytyčil si to jako jeden z hlavních bodů své nové strategie. Hezky se to poslouchá, nechceme přeci aby piráti v plechovkách zabíjeli naše děti jak nám prezentují média, ale je technický stav vozidel opravdu hlavní problém? A je to vůbec problém? Nebo jsou to jen populistické či nekompetentní žvásty?
Podíváme se na čísla: v loňském roce policie řešila 81 404 dopravních nehod, z toho bylo jen 365 nehod způsobeno technickým stavem vozidla což není ani půl procenta! Mezi nejčastější technické závady vozidel, které zapříčinily dopravní nehodu, patří zejména:
- nesprávné uložení nákladu (nemá co dočinění s technickým stavem vozidla a jedná se o kamionovou dopravu)
- defekty pneumatik, ztráta kola (nedá se moc ovlivnit, díry na silnicích)
- závady na brzdách (nedá se moc ovlivnit)
Při těchto nehodách nikdo nezemřel! A většinou se jedná o kamionovou dopravu.
Další problém prý vidí v neodborně provedených opravách nových automobilů, které by chtěl po nehodě posílat na STK (zedníci s razítkem). Opět problém, který neexistuje! Jen šéf dopravní policie by si nechal nové auto, které je v záruce a havarijně pojištěné opravit neodborně v nějaké pochybné garáži. Naštěstí lidí jako on zřejmě nejsou což potvrzují statistiky.
Jediné na co se můžeme těšit ze strany dopravní policie je větší korupce a buzerace řidičů, díky možnosti policistů odebírat technický průkaz vozidla. A taky na to, že na nás dopravní policie nasadí veškeré radary jak on sám slíbil.
Žádné snížení nehod díky policii se konat nebude, protože jediné o co polici půjde je naplnění rozpočtu. Doufejme tedy, že to všechno nemyslel zas tak vážně a chtěl se jenom předvést a, že se policie zaměří na stkutečné problémy.
Čísla čerpána z: ibesip.cz
A kdy nám ukážou kolik
A kdy nám ukážou kolik procent je díky stavu našich silnic. Kolik nehod je způsobeno tím že vlítnu do díry ta mě vyhodí na strom, nebo v 90 km/h se díry leknu - cuknu volantem - smyk, protijedoucí řidič vletí do mě protože se vyhejbá jámě, každej řidič se soustředí aby se dírám vyhnul, kouká těsně před sebe a kličkuje jek magor a nestíhá už sledovat další věci které by mohl sledovat kdyby nehledal kousek dobré cesty. To tenhle zasranej stát nemá prachy ani na barvu aby se namalovalo vodorovné dopravní značení, kurva vždyt ty cesty jsou totálně v hajzlu. Jedu v noci z práce, proti mě auto a kde mám namalovanou krajnici abych se měl čeho chytit když mě svítí do ksichtu. Soustředim se abych se na úzký cestě vyhnul a co mě čeká. Mrd- díra. Pak se do této situace nasere neosvětlenej chodec v černých hadrech a jdu sedět :-) To zloději ve vládě neuměj dát do zákona že výrobce hadrů dá povinně reflexní prvek. Výrobce ten reflexní kousek hadru nic stát nebude a bude pokoj když si to lidi neuměj uvědomit sami. Vždyť ten reflexní kousek není během dne ani vidět a krásu oblečení to určitě rušit nebude a kolik to zachrání životů??? Kdo jste se s nosvětleným chodcem nesetkal ? Vždyť víte o čem píšu. Lidi jsou blbci tak at to udělá výrobce povinně, no uvítal by to snad každej. Tak ať jde šéf nebo i ti před ním a po něm do prdele. Stejně buzerováním slušnejch řidičů hovno dokážou. Kurva to jsem se nasral :-) jdu si udělat raději kafe tak zdar chalani :-) Pomáhat a chránit ??? Hovno: Nahánět a kasírovat
McLaren