ŠKODA letos opět hlavním sponzorem Tour de France

kolo.jpg
- ŠKODA již poosmé partnerem legendárního závodu

- ŠKODA dodá na 300 vozů pro organizaci Tour de France
- Tour de France je po fotbalu a olympijských hrách třetí nejsledovanější sportovní akcí na světě
- Cyklistika důležitým pilířem sponzoringové strategie automobilky

Poosmé v řadě se automobilka ŠKODA a její flotila vozů postaví na startu nejslavnějšího cyklistického závodu světa. Jeho 98. ročník startuje v sobotu 2. července a ŠKODA bude při tom jako hlavní sponzor, oficiální vůz a partner bílého trikotu. Ten je udílen nejlepšímu jezdci do 25 let věku. Organizátorům dodá automobilka na 300 vozů. Současně s tím je automobilka partnerem 9 profesionálních týmů a technické asistence Mavic.

„Tour de France neustále fascinuje lidi na celém světě“, zdůrazňuje Jürgen Stackmann, člen představenstva ŠKODA zodpovědný za prodej a marketing. „Závodníci udivují sportovními výkony na nejvyšší úrovni. Jsme hrdí, že můžeme již poosmé podpořit tuto fantastickou sportovní událost. Pro společnost ŠKODA je Tour jedinečnou příležitostí ukázat milionům lidí na celém světě naši značku a produkty.“

ŠKODA dodá organizátorům Tour de France na 300 vozů kompletní modelové palety. Asi nejvýznamnější a zároveň nejviditelnější z nich bude červený Superb určený pro ředitele závodu Christiana Prudhomma. Jeho replika bude zároveň letos poprvé k vidění v tzv. Departure village před startem každé etapy. Speciální flotila bílých superbů Combi bude lemovat trasu Tour a transportovat VIP hosty. Část flotily je určena pro mezinárodní média. ŠKODA se rovněž aktivně představí v reklamním karavanu, který absolvuje každou etapu zhruba dvě hodiny před pelotonem. Ten je součástí Tour od třicátých let a platí za skvělou atrakci. Spousta lidí přichází kvůli karavanu dříve k trati a baví se bohatým programem, který nabízí.

Tour de France je po fotbale a olympijských hrách třetí nejsledovanější sportovní akcí na světě. Závod sleduje přibližně 15 milionů diváků přímo na trati a zhruba dvě miliardy u televizních obrazovek. Letošní Tour začíná v sobotu 2. července v západofrancouzském regionu Vendée na pobřeží Atlantského oceánu a žlutý trikot pro vítěze navlékne nejlepší z pelotonu 24. července tradičně pod pařížským obloukem na slavném bulváru Champs-Élysées.

Cyklistika je společně s ledním hokejem hlavním pilířem strategie sponzoringu společnosti ŠKODA. Angažuje se v ní ještě například v Giro d´Italia či jako partner UCI v rámci mistrovství světa v silniční cyklistice. S cílem přiblížit cyklistiku masám nadšenců a potenciálních zákazníků podporuje automobilka různé typy závodů a akcí pro širokou veřejnost. Příkladem je Kolo pro život v České republice či Velothon Berlín v Německu.

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení