O1 Interier . O1 Exterier . O1 Motor . Autohifi . O2 Interier . O2 Exterier . O2 Motor .O3 Návody. Škoda Fabia . Technologie . Modely Škoda
Montáž parkovacích senzorů a tažného zařízení Škoda Octavia
- fotoseriál
Originální parkovací senzory se montují přímo do nárazníku, v tomto případě si je však majitel přál namontovat do lišty. Na funkci to nemá vliv.
Předvrtané díry, montáž do nárazníku:
Montáž do nárazníku:
Samotný otvor 24mm:
Otvor s vložkou pro senzor:
Součástky PDC a vrtací nástroj:
Montáž:
Výsledek:
Autor: MartinRS
provádím: ELEKTRONIKU Podsvětlení přístrojů,Diagnostika,Alarmy MAGICAR,Mutimedia,Tempomaty
Díly,montáže předělávky..atd.....
martinrub@seznam.cz - Praha
Dobrý den, rád bych se zeptal
Dobrý den,
rád bych se zeptal co je to za sadu parkovacích senzorů. Případně kde se dá koupit. Přemýšlím o montáži, ale nechci žádnou no-name sadu.
Děkuji
Zdravím... Chtěl bych se
Zdravím... Chtěl bych se zeptat jak vysoko a jak daleko od sebe mají být ty senzory... nemam krabičku...děkuji
Dobrý den, při montáži
Dobrý den,
při montáži senzorů do nárazníku Octavie je potřebné nárazník demontovat, nebo se kabeláž dá připojit i bez demontáže? Díky za odpověď.
Jendach
a chtel jsem se zeptat na
a chtel jsem se zeptat na zapojeni toho jednoho kabelu u parku co vede asi na K line, kam se to zapojuje a co to ma delat. zbytek vim a chystam si to namontovat, zbytek zapojeni vim taky akorat ten k line nevim
diky
kluci nevite nekdo presnej
kluci nevite nekdo presnej objednaci kod tohodle parkovaciho cidla?jedno mi odeslo a tak bych rad objednal novy ale neopsal jsem si kod kdyz jsem mel sundany naraznik. Je to tohle cidlo http://www.skoda-dily-skladem.cz/katalog/nove-dily/cidlo-parkovaci-octav...?
Predem moc diky za odpovedi
To ako fakt nechapem preco je
To ako fakt nechapem preco je to spravene nako....t, kedze aspon na foto je origo koncernovy parkasistent. Kriste pane aspon to sem nedavajte ked je to odflaknute. Hned na prvy polad je vidno ze su domontovavane a nie origo od fabriky. Sak tie snimace trebalo pekne strieknut do farby a osadit do naraznika ako to ma byt. S vrtanim problem nieje pretoze kde treba vyrtat diery je zo zadnej strany predznacene. Potom uz len upevnit jednotku a dotiahnut kable dopredu, samozrejme pripojit K-line.
Proč odfláknuté? Na funkci to
Proč odfláknuté? Na funkci to nemá absolutně žádný vliv.
Majitel si to přál zabudovat sem, a nepřijde mi to vůbec špatné řešení.
I když osobně bych si to dal raději do nárazníku. Nevím jaké měl majitel důvody, ale proti gustu...
Ale pravda je taková, že jsem to měl v článku zmínit, což jsem teď udělal.
Octavia Combi 1,9TDi.
Já myslím, že takhle
Já myslím, že takhle zabudovaný je to hezčí, než originál z fabriky. Tam jsou prostě vidět díry, tady na první pohled nepoznáš, že tam je park assist. Škoda, že to nejde takhle ukrýt i na combíku.
Šerif; Škoda Octavia Combi 4x4 "Kamikaze"
toto řešení nedoporučuji,
toto řešení nedoporučuji, kamarád to tak měl a žena mu 2x rozbila zadní nárazník o obrubník, to čidlo reaguje jen do určité hloubky aby nesnímalo povrch silnice. V té výšce to přehlédne i ležící balvan.
A byl to určitě obrubník. To
A byl to určitě obrubník. To asi musel být nějaký vysoký. Jinak je to dobré řešení v té liště.
Jeho žena říkala obrubník,
Jeho žena říkala obrubník, ale co to bylo doopravdy nevím, u toho jsem nebyl, jen mu tvrdila že to nefungovalo.