Starý filtr:
Odjistíme svorky:
Vytáhneme hadičky a odšroubujeme šroub:
Vytáhneme z držáku:
Odstraníme zátku:
Starý filtr:
Nový filtr dáme na míston a naplníme naftou, až po okraj:
(jinak byla palivová soustava zavzdušněná a auto by nenastartovalo)
Hadičky, zátku vrátíme na místo:
Zašroubujeme zpět šroubek:
Zajistíme hadičky svorkami:
Autor: Tony (It)
Palivový filtr Škoda Octavia
Palivovej filtr měnit po 15
Palivovej filtr měnit po 15 tísících je docela blbost a vyhozený prachy,pokud se bavíme o originálu.
Bubu 66kw :)
cest kluci, predevcirem jsem
cest kluci, predevcirem jsem ho menil, mam v servisu znamy, tak mi to udelali, taky jsem se ptal jak casto se ma menit, tak mi rekli, ze stejne se vzduchovym filtrem...
Jak tam ten filtr drží v tom
Jak tam ten filtr drží v tom krytu? Vim že třeba na O2 je přišroubovanej ale tady to vypadá jako když je tam jenom vloženej a drží silou vůle? :-)
Octa 1.9TDi 81kW
je tam něco jako stahovací
je tam něco jako stahovací páska kterou šroubkem stáhneš.
Věrný Člen ŠkodaOctavia.cz...Škoda Octavia Combi 1.9TDI. Soft by Chipforum.cz
A jak casto, resp. po kolika
A jak casto, resp. po kolika km by bylo dobry menit ten filtr? Ja myslim ze asi vzdy pred zimou ne?
neviem presne ale skodovka
neviem presne ale skodovka udava myslim 60tis km... ja som to menil po 30tis km ale presiel som na interval vymeny oleja.. cca 15tis km
A ako, cim naplnim ten novy
A ako, cim naplnim ten novy filter? nejak sa to same vyleje z privodovej hadice? alebo rucne musim z nejakej nadoby do filtra naliat ? Dik za odpoved
Ručně z nádoby do filtru po
Ručně z nádoby do filtru po okraj.
Octavia Combi 1,9TDi.
Hele, je možný že nemám ten
Hele, je možný že nemám ten filtr plnej nafty? Jsou tam vidět ty papírový lamely, nafta vidět není.. kde je chyba??
u naftový feldy to bylo to
u naftový feldy to bylo to samý a v pohodě, ale u octávky se mi stalo, že jsem potom startoval a řídící jednotka vyhodila chybu a byl konec. Bez smazání chyby přes počítač to nešlo nastartovat.
No ono je dobry ten filtr
No ono je dobry ten filtr zalejt naftou než to začneš startovat,jinak to bejva slušnej porod to natočit.
ja som filter nenaplnil a v
ja som filter nenaplnil a v pohode som nastartoval. Postupoval som podla dielenskej prirucky (PD motor), podla nej ani neterba davat dole hadice z toho regulatora tlaku, ale vytiahnut ho s pripojenymi hadicami. Este tam tusim chyba info, ze treba vymenit gumicky na tom regulatore.
kdyz sem ho menil tak naplnit
kdyz sem ho menil tak naplnit naftou jak pisou po okraj a pak uz je to pohoda
Ještě pár drobností ohledně
Ještě pár drobností ohledně výměny. Když koupíte neoriginální palivový filtr né vždy pasuje ventilek na přepadu. U značky filtron seděl krásně. Na zimu jsem koupil levný čínský za 119 kč a ventilek neseděl. Ale za 80 kč jsem koupil k tomu od stejného výrobce ventilek a bylo. Dále když ten ventilek nasazujete tak si dávejte pozor aby jste nezničily těsnění. Jednou se mi to stalo a jak to přisávalo vzduch a tak mrška nestartovala :D Mám 66 Kw Tdi a i když jsem naplnil filtr naftou tak né vždy chytila. To samoodvzdušnění je u mého auta mýtus. Takže sundat kryt na motoru a povolit 17 klíčem 1-2 hadičky vedoucí ke vstřikám natočit a až bude stříkat nafta tak zašroubovat a měla by chytnout hned :D