Pepa Jonela.....čeká až nafoutá turbo.............startuje se na fotobuňku tak je jedno kdo kdy vystartuje............jestě sem to prohrát neviděl..ani proti ferrari..takže OCT že by ho podělala....to nééééé...i když i ní je 300hp
Napsal uživatel Gabonator dne Pá, 11/06/2010 - 16:09.
HOŠI to je ale kokot co?nedokážu si představit, že bych zdupal takhle start a podělala mě Škodovka...ikdyž mám taky oct 4x4 kombi a fandím škoduli, tenhle boj by asi prohrála.Palec dolů šamponovy v PORSHE....OCTAVA má ale brutální start,to jsou fakt mrdy!!
Panove ja vam to prozradim co se natom startu delo:-) Koukam ze zvas nikdo moc nezna toto cervene auto:-) Ten clovek to ma v automatu a musi natlakovat turbo. On jede na svuj cas. A jeho nezajima kdo je vedle i tak ma doma 40 poharu:-) A to je jeste americka verze je to nejrychlejsi 911 turbo v evrope.
Napsal uživatel Anonym (neověřeno) dne Ne, 13/06/2010 - 01:38.
Nu já bych spíš řekl že je to kvuli tomu automatu (přecejen turbo to natlakuje za sekundu anine). Jinak tenhle by neměl vubec jezdit, to je fakt umění si navolit na automatu režim "sport" zmáčknout plyn a brzdu a pak jen povolit brzdu, tohle s prominutim zvládne i cvičená opice. Jinak jednou jedinkrát sem ho vyděl vyrazit zaráz, byl to tuning vyškov tento rok a on nemohl překousnout že nebyl nejrychlejší (pojela ho motokára se čtyřtaktem) tak jel několikrát zasebou a stejně ho neporazil.
na 100 metru je to rychlejsi nez vejron. A mel jsem cest se s vejronem povozit pouze jako spolujezdec a to je masakr. Porsche na sprint na ctvrt mile nema moc konkurence unas.
Napsal uživatel jack (neověřeno) dne Út, 15/06/2010 - 18:41.
No to s tím tlakováním turba je blbost a i kdyby mu to tak trvalo, tak to natlakuju než se rozsvítí zelená ne? :-) A ještě když nemusí pracovat se spojkou...
Je fajn vedet proc nevyrazil na starte zaroven, ale mi si z toho delame prdel, clovek nemuze byt neustale vazny. A k tem poharum to smekam klobouk, taky bych si to pral :)
Napsal uživatel Zajda (neověřeno) dne So, 12/06/2010 - 10:09.
Ale stejně by si to Porshátko ze začátku dával vždyť si vzpomeňte na to video z Fashion Cars 2010 - Vysoké mýto na 5. straně zhruba 3. minuta jak si tam podal tu Corvettku. Holt má ta Octáva asi více koníků než co měla když vyjela z továrny ŠKODA. :D :D
Pepa Jonela.....čeká až
Pepa Jonela.....čeká až nafoutá turbo.............startuje se na fotobuňku tak je jedno kdo kdy vystartuje............jestě sem to prohrát neviděl..ani proti ferrari..takže OCT že by ho podělala....to nééééé...i když i ní je 300hp
Docela by mě zajímaly úpravy
Docela by mě zajímaly úpravy motoru.... Tohle mi přišlo už trochu moc na motor....pokud tam je teda ještě původní :D
on to delá schválně na tom
on to delá schválně na tom startu
TO JE KOKOT TEN VTOM PORSHE TAKOVÁ HANBA!!
HOŠI to je ale kokot co?nedokážu si představit, že bych zdupal takhle start a podělala mě Škodovka...ikdyž mám taky oct 4x4 kombi a fandím škoduli, tenhle boj by asi prohrála.Palec dolů šamponovy v PORSHE....OCTAVA má ale brutální start,to jsou fakt mrdy!!
a jak to te ctyrkolce pekne
a jak to te ctyrkolce pekne hrabe co ?
Kdyby jen hrabalo, ale jak
Kdyby jen hrabalo, ale jak mu to hulí:o).Se tomu Porsche nedivim, když nebylo nic vidět, že muśel chvilku počkat až bude vidět:o)
Šerif Hawker O2 4x4 :o)
Dobrej dymec, skoda jen ze to
Dobrej dymec, skoda jen ze to porsche zapomnelo nejak vystartovat, ale jinak slusne mu to hrablo i na trojku :)
Porsche se asi bál :D
Porsche se asi bál :D
Octavia Combi 1,9TDi.
Nebo mu to chciplo na startu
Nebo mu to chciplo na startu :)))
Jo Škoda je Škoda.
Jo Škoda je Škoda.
škoda je škoda
přesně tak neni nad škodovky
Panove ja vam to prozradim co
Panove ja vam to prozradim co se natom startu delo:-) Koukam ze zvas nikdo moc nezna toto cervene auto:-) Ten clovek to ma v automatu a musi natlakovat turbo. On jede na svuj cas. A jeho nezajima kdo je vedle i tak ma doma 40 poharu:-) A to je jeste americka verze je to nejrychlejsi 911 turbo v evrope.
j presne tak to porsche ma to
j presne tak to porsche ma to turbicko a trochu mu to trva dyl ted ten start trochu zaspal ale stejne fandim octavce
Nu já bych spíš řekl že je to
Nu já bych spíš řekl že je to kvuli tomu automatu (přecejen turbo to natlakuje za sekundu anine). Jinak tenhle by neměl vubec jezdit, to je fakt umění si navolit na automatu režim "sport" zmáčknout plyn a brzdu a pak jen povolit brzdu, tohle s prominutim zvládne i cvičená opice. Jinak jednou jedinkrát sem ho vyděl vyrazit zaráz, byl to tuning vyškov tento rok a on nemohl překousnout že nebyl nejrychlejší (pojela ho motokára se čtyřtaktem) tak jel několikrát zasebou a stejně ho neporazil.
i ja tam byl
Jj ta motokara byla fakt nářez, motor z motorky 900kilo a řidila to baba, ale ty časy byli dost kratičko od sebe:-)
:-) musim se smat tomu co
:-) musim se smat tomu co tady pises:-) myslim ze te v tom aute svezu a pak budes mluvit jinak...
na 100 metru je to rychlejsi
na 100 metru je to rychlejsi nez vejron. A mel jsem cest se s vejronem povozit pouze jako spolujezdec a to je masakr. Porsche na sprint na ctvrt mile nema moc konkurence unas.
j to na tuningu rikal ze ma
j to na tuningu rikal ze ma lepsi zrychleni nez formule
No to s tím tlakováním turba
No to s tím tlakováním turba je blbost a i kdyby mu to tak trvalo, tak to natlakuju než se rozsvítí zelená ne? :-) A ještě když nemusí pracovat se spojkou...
stav se do brna nebo nekde na
stav se do brna nebo nekde na tuning. svezu te stim a pak mi reknes co je pravda...
stasny to clovek
stasny to clovek
anglicak 1,8t 4x4 :-)
Tak to je slušný
Tak to je slušný
Octavia Combi 1,9TDi.
Je fajn vedet proc nevyrazil
Je fajn vedet proc nevyrazil na starte zaroven, ale mi si z toho delame prdel, clovek nemuze byt neustale vazny. A k tem poharum to smekam klobouk, taky bych si to pral :)
Ale stejně by si to Porshátko
Ale stejně by si to Porshátko ze začátku dával vždyť si vzpomeňte na to video z Fashion Cars 2010 - Vysoké mýto na 5. straně zhruba 3. minuta jak si tam podal tu Corvettku. Holt má ta Octáva asi více koníků než co měla když vyjela z továrny ŠKODA. :D :D
má to jako wrc, zhruba 300
má to jako wrc, zhruba 300 koní a 600 NM