Napsal uživatel radegast dne So, 03/11/2012 - 17:50.
Zajímalo by mně proč se nečtou manuály a proč se nenapíše kde se ta kapalina do OI chce nalít.
Bo jestli do motoru, tak motor od motoru je to jiné:
1,4 - 5,5l
1,6 - 7l
1,8 - 6,8l
1,9 - 6,8l
Napsal uživatel vladimir putin dne Po, 05/11/2012 - 16:58.
zdravim vsechny...nevim jestli se to tady probiralo ale straci se mi voda s chladiciho systemu..O1 1.6 74kw..r.v.97..v aute sucho, pod autem take,v motoru neni nikde nic videt....do oleje to netece,tak me napadlo bud tesneni pod hlavou a jde to do valce a nebo vodni pumpa nekde...nevim.....koupil jsem i jine vicko vyrovnavaci nadobky jestli to nema vliv a dnes jedu zacla blikat kontrolka vody....zastavim motor ,zvednu kapotu, a nadobka prazdna....povolim vicko vyrovnavaci nadobky, utece pretlak ,a voda se obevi....uz jste to nekdo resil???
Napsal uživatel radegast dne Út, 06/11/2012 - 07:28.
Ano já na 1,9 TDI.
Podfouklé těsnění pod hlavou.
Za běžného provozu v poho, při větším zatížení jak píšeš, voda nikde, hadice tvrdé na kámen plus zadní okno (kombi) mokré. To jak vyfoukávalo vodu ven tak se ta mlha "nalepila" na sklo. Po povolení víčka se voda "vrátila", ale už ne všecka.
Později už mi to dělalo i za běžné jízdy.
Tak šla hlava na srovnání a výměnu těsnění. Od té doby mám pokoj.
Napsal uživatel vladimir putin dne Po, 05/11/2012 - 17:15.
jeste vyskousim jednu vec a to takovou ze vypnu topeni a budu jezdit bez zapnuteho topeni jako v lete a uvidim jestli to bude mit spojitost....pokud se voda stracet nebude je problem nekde na trase k topeni...netesnost a pod.....pokud problem bude pretrvavat i s vypnutym topenim tak je problem jinde...uvidim skusim napisu jak jsem dopadl...mejte se pekne...
Napsal uživatel radegast dne Út, 06/11/2012 - 06:30.
Topení na oktě už dávno není řešené jako u Š100/105/120 kde byl ventil na přívodu teplé vody do výměníku.
Už od Feldy voda tím výměníkem krouží pořád, Ty jen přepínáš klapky.
Napsal uživatel vladimir putin dne Út, 06/11/2012 - 07:23.
dobra...nevedel jsem takym spusobem je toto reseno....dobre tak tim padem neni duvod nic skouset a resit....auto bude muset do servisu kde to natlakuji a bud neco najdou nebo ne...pokud jo bylo by dobre....pokud ne tak asi bude muset hlava dolu...uvidime..diky za info..
Zajímalo by mně proč se
Zajímalo by mně proč se nečtou manuály a proč se nenapíše kde se ta kapalina do OI chce nalít.
Bo jestli do motoru, tak motor od motoru je to jiné:
1,4 - 5,5l
1,6 - 7l
1,8 - 6,8l
1,9 - 6,8l
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
zdravim vsechny...nevim
zdravim vsechny...nevim jestli se to tady probiralo ale straci se mi voda s chladiciho systemu..O1 1.6 74kw..r.v.97..v aute sucho, pod autem take,v motoru neni nikde nic videt....do oleje to netece,tak me napadlo bud tesneni pod hlavou a jde to do valce a nebo vodni pumpa nekde...nevim.....koupil jsem i jine vicko vyrovnavaci nadobky jestli to nema vliv a dnes jedu zacla blikat kontrolka vody....zastavim motor ,zvednu kapotu, a nadobka prazdna....povolim vicko vyrovnavaci nadobky, utece pretlak ,a voda se obevi....uz jste to nekdo resil???
Ano já na 1,9 TDI. Podfouklé
Ano já na 1,9 TDI.
Podfouklé těsnění pod hlavou.
Za běžného provozu v poho, při větším zatížení jak píšeš, voda nikde, hadice tvrdé na kámen plus zadní okno (kombi) mokré. To jak vyfoukávalo vodu ven tak se ta mlha "nalepila" na sklo. Po povolení víčka se voda "vrátila", ale už ne všecka.
Později už mi to dělalo i za běžné jízdy.
Tak šla hlava na srovnání a výměnu těsnění. Od té doby mám pokoj.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
a nemáš vejfuk v nádobce?? mě
a nemáš vejfuk v nádobce?? mě se tam tlačil a nekdy to uteklo po 100km nekdy vubec ale dálo mi to těsnění pod hlavou..
1.9TDi 66kw 1999
jeste vyskousim jednu vec a
jeste vyskousim jednu vec a to takovou ze vypnu topeni a budu jezdit bez zapnuteho topeni jako v lete a uvidim jestli to bude mit spojitost....pokud se voda stracet nebude je problem nekde na trase k topeni...netesnost a pod.....pokud problem bude pretrvavat i s vypnutym topenim tak je problem jinde...uvidim skusim napisu jak jsem dopadl...mejte se pekne...
Topení na oktě už dávno není
Topení na oktě už dávno není řešené jako u Š100/105/120 kde byl ventil na přívodu teplé vody do výměníku.
Už od Feldy voda tím výměníkem krouží pořád, Ty jen přepínáš klapky.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
dobra...nevedel jsem takym
dobra...nevedel jsem takym spusobem je toto reseno....dobre tak tim padem neni duvod nic skouset a resit....auto bude muset do servisu kde to natlakuji a bud neco najdou nebo ne...pokud jo bylo by dobre....pokud ne tak asi bude muset hlava dolu...uvidime..diky za info..
otazka vyresena.....tece
otazka vyresena.....tece voda do 2 heho valce...hlava musi dolu...udelat hlavu a rozvody....jdu pro pujcku