Hospoda-CHAT . Pokec . O webu . Srazy a akce . Vtipy . Interiér . Exteriér . Motor a podvozek . Autohifi . Ostatní
Octavia Combi I, 4x4 1.9TDI PD 74kW najeto 142500km, normální styl jízdy, žádný brzda-plyn
Dneska jsem motor vytočil nad 4000ot/s a motor (potažmo celé auto) začlo škubat.
Nebylo to poprvé, co jsem auto takhle vytočil, již několikrát jsem to tak udělal a nikdy se nic nedělo.
Motor byl ohřátý jízdou, všechno v pořádku, žádná kontrolka nesvítí, ani nebliká, oleje a jiných kapalin dostatek. Turbo nechávám dochlazovat, i když nejedu vysokou rychlostí nebo velké vzdálenosti, kdy by muselo pracovat naplno. Servis udělán dle předepsaných kilometrů, vyměněný olejový a vzduchový filtr.
Dělo se tak na třetí i čtvrtý rychlostní stupeň.
Zhruba z 4200ot/s skokově spadly pod 4k (cca 3800ot/s) opět nastoupají, auto začne cukat a spadnou a tak dokola...
Stejně tak, když motor vytočím na neutrál, akorát je jiný rozsah otáček. Zhruba z 3500ot/s skokem spadne na 2800ot/s (to nic necuká, jen takhle padají a opět stoupají otáčky).
Jinak auto nejeví žádný problém, jede normálně. V pondělí cesta z Prahy po dálnici, 6st. 3000ot/s 150km/h a vše v naprostém pořádku.
Naftu beru pořád u jedné a té samé ČS (stejně jako táta s Alhambrou 4x4 (stejný motor)) a s palivem neměl nikdo nikdy, kdo tam bere žádný problém.
Příští týden jdu do servisu na výměnu pneu, tak to nechám napíchnout na VAG.
Nevíte o co by mohlo jít? Já jen jestli si mám připravit peníze na nějakou investici.
Tak na kompu jsem to do teď
Tak na kompu jsem to do teď připojený neměl, ale problém se už nevyskytnul.
Šerif; Škoda Octavia Combi 4x4 "Kamikaze"
Nejsem žádnej odborník, ale
Nejsem žádnej odborník, ale napíchni to na diag a mrkni do chybáku, celkem by to nasvědčovalo blbnutí turba (zanešení) nebo jeho ovládání (N75, EGR), každopádně mě se to stávalo v 3200ot/min na 3-4st. to padlo d nouzáku a nejelo turbo, stačilo vypnout zapnout klíček a zase naběhlo, ale jak sem se dostal zase na tenhle záběr padlo to zas (výměna N75 a prohnání do maxima a OK) na diagu se to tvářilo jako P1775 překročena mez plnění, vada turba nebo N75...ale někdy to nemusí napsat nic...někde se to tu už řešilo, myslim že "vadné turbo" nebo tak...