Hospoda-CHAT . Pokec . O webu . Srazy a akce . Vtipy . Interiér . Exteriér . Motor a podvozek . Autohifi . Ostatní
Zdravím Octávisti:) Jsem tu nový a nemám s Octavkou moc zkušeností vzhledem k tomu, že ji mám 2dny. Rád bych vás požádal o radu s mým problémem. Možná to problém není, ale pár aut už jsem vysřídal a tohle mi dělala naposledy š120:) O co jde. Ráno nastartuji bez problémů a nechám chvilku auto zahřát cca 1min poté se chci rozjet a ono se to začne dusit skoro to chcípne 200ot./min po chvilce se volnoběh opět ustálí. Nevím jestli to třeba nemůže souviset s čidlem teploty které mně blbne. Co jsem se tady dočetl tak může být na vině vlhkost. Teplota mi během jízdy ukazuje mezi 60-80st. Stálo to nějakou dobu v bazaru tak to budu muset vysušit a snad to bude ok. Ten rozjezd je fakt nepříjemnej a myslím, že to není úplně zdravý ani pro ten motor tak prosím poraďte.
jen bych se chtěl svěřit s
jen bych se chtěl svěřit s mojí zkušeností, u mé bývalé felicie 1.3mpi mi to dělalo to samé, jelikož jsem parkoval v kopci a do kopce jsem se rozjížděl, hodně to vadilo a několikrát to i chcíplo, úplně přesně jsem nepřišel na to čím by to mohlo být, dělal jsem víc věcí, jedna z nich je právě čištění škrtící klapky, nastavování vůlí ventilů a škrtící klapky, palivový filtr, rozvody a vodní pumpa, potom jsem neměl problém zrychlovat se studeným startem ani do kopce :) nejspíš to ale byla opravdu rozhozená škrtící klapka, tedy bylo nutné jí seřídit :)
Tak hosi nakonec to tedy bylo
Tak hosi nakonec to tedy bylo castecne ucpanou skrtici klapkou. Po vycisteni a serizeni na diagnostice vse v cajku. Teplota byla klasicky termostatem. Diky za vase tipy a rady.
Super jsem rád že je to
Super jsem rád že je to vyřešeno...:)))
Borci diky moc za tipy.
Borci diky moc za tipy. Zkusim podle nich postupovat a pak dam vedet jak to dopadlo. Ta hadice asi nekde praskla bude protoze jednak slysim nejakej zvuk jak kdyby to bralo luft a taky na ty brzdy musim dupat vic nez by mel byt standard. O vikendu se na to mrknu. Jeste jednou dikec!
Neni za co jen aby se
Neni za co jen aby se podarilo problem odstranit
Ahojky ..jestli to máš kam
Ahojky ..jestli to máš kam dát do tepla do garáže tak to tam na dva dny dej ..za další píchnout na počítač a zjistit co povídá za závady....bez toho se nehneš asi dál...může to být leccos od špatný Lambda sondy až po svíčky a kdesi cosi.....hodně štěstí..pa Libor
Zkus ještě napsat tady tomu
Zkus ještě napsat tady tomu človíčkovi má stejný motor jako Ty a je to fakt machr..Vojta777
ahoj, libore dekuji,ale
ahoj, libore dekuji,ale machr nejsem stále se neco ucim. každopádně pokud vim pomohu rád. nebo se snažím problém pomoct odstranit :) pokud je to problém co si myslim že otáčky kolísají a motor,,neběží'' pak stačí chcipnout a opět nastartovat. hledal bych to v netesnosti (saje nekde falešný vzduch) odvetrani, nebo podtlaku. muzou to dělat i prasklinky na vedení takové te tvrde plastové trubky od brzdoveho hlavního válce možnosti je moc. samozřejmostí je že diagnostika napovi víc a to i s tou teplotou. aby ti to nedělal termostat že se neohreje motor. nech motor ohřát na volnobeh a Uvidis na kolik se teplota vyšplhá. pokud na správnou teplotu tak to pořádně projed a pokud ručička klesne vyměn termostat i s gumickou co je v obalu. u octavie se musí ručička vždy držet ve středu pokud ne je něco spatne. snad jsem trochu pomohl.
Vojto myslíš tu hadici jak
Vojto myslíš tu hadici jak vede z posilovače brzd do turba? Pokud ano je tam mírné popraskání, ale jestli saje luft to jsem zatím nepoznal...:(
Ahoj ano myslim tu, je tvrda
Ahoj ano myslim tu, je tvrda a rada popraska. nekdy to udela pekne brikule
Ahoooj :)) Ale jsi machr pro
Ahoooj :)) Ale jsi machr pro mne jo .. až ten klučina uvidí že jsi to svoje auto postavil znovu tak tomu uvěří taky....pa měj se hezky Libor
:) Tak děkuji :)
:) Tak děkuji :)