Hospoda-CHAT . Pokec . O webu . Srazy a akce . Vtipy . Interiér . Exteriér . Motor a podvozek . Autohifi . Ostatní
Ahoj lidi, chtěl bych se zeptat co znamená když mi po sundání víčka pro doplňováni oleje trochu stříká olej ven a z motoru docela dost fouká? Díky moc
No, bavil jsem se s chlapíkem
No, bavil jsem se s chlapíkem co dělá kompletně ameriky a ten mi říkal, že motor už odchází, tlaky už odchazí atd. tak nevím.
to jo to je jasne jen mi z
to jo to je jasne jen mi z toho funi jeste para jako z lokomotivy :D
mam ten stejny problem ve
mam ten stejny problem ve skodovce mi rekli at to neresim
kluci a není takhle v motoru
kluci a není takhle v motoru nějákej tlak od pístů což ltačí ten vzduch a tlak oleje z kanálků a čerpadla, který stříká. Alespon mi to přijde jako logický
Octa 1.9TDi 81kW
Tlak z pístů se zase vyrovná
Tlak z pístů se zase vyrovná do těch, které lezou nahoru, takže viceméně je to v rovnováze.
Kliková skříň je kvůliva tomu odvětraná, ale nějaké velké "funění" by to normálně nemělo být.
S tím olejem je to taky blbost. Čerpá to a zase se vrací v podstatě ve stejném prostoru. Nikde to podtlak ani přetlak dělat nemůže.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
pokud nekomu dycha motor
pokud nekomu dycha motor vickem oleje tak motor ma dychavičnou...ale ne...je to tim ze pistni krouzky uz netesni ve valci jak by meli a pri dovrseni pistu do horni uvrate, kdy je tlak ve valci nejvetsi, tak ho cast utece pod krouzkama dolu, do vany, a dale se to tlaci cestou nejmensiho odporu ven, cos je i viko pro dolivani oleje....a dalsi priznak netesnosti krouzku je i vetsi spotreba oleje....to znamena ze stiraci krouzek jiz neplni funkci jak by mel a olej nahazovany ojnici na valec na pravou stranu se nesetre dostatecne a zbytek se spaluje s benzinem ve valci...ale jinak tomu nerozumim...mejte se