Hospoda-CHAT . Pokec . O webu . Srazy a akce . Vtipy . Interiér . Exteriér . Motor a podvozek . Autohifi . Ostatní
čau borci chtěl bych se zeptat.
Mám v plánu koupit octavia2 scout-facelift s motorem 2.0 tdi. Jenomže každý mě to rozmlouvá z důvodu poruchovostí zmiňovaného motoru.
Od pár kluků jsem se dozvěděl že na nich praskají hlavy, netěsní vstřikovače atd. Tyto problémy se údajně vyskytovali na staších typech.
Novejší motor CR je prej lepší. Tak se ptám jak poznám ,že je v autě starý dvoulitr nebo novější CRko. Jestli píšu píčoviny tak mě někdo odepiště nebo poraďte. dík
CR se dělal od r.v.
CR se dělal od r.v. 2009...takže 2010ka bude tutově common rail, kterej by neměl trpět praskáním hlav...ostatní problémy s čerpadlem a el. ručkou setrvávají...
Chtěl jsem se zeptat, jelikož
Chtěl jsem se zeptat, jelikož jsem odpověď jinde nenašel, jaký je nejlepší motor do Octavie. Protože na http://kralmotoru.cz/media/jaky-motor-do-octavie-a-jaky-je-nejlepsi vyšel v testu jako nejlepší a nesmrtelný nafťák 1.9 SDI, tak by mě zajímal další názor. Já mám v autě 1.6 TDI, takže mi je jasný, že spoustu motorů bude lepších :)
Mno já zastávám názor, že
Mno já zastávám názor, že dobrý auta se dělali do 2004, od tý doby už je to "jedno" co si koupíš..:-) Atmosférický motory byly spolehlivější svojí "jednoduchostí", proto je vyhlášenej z nafťáků 1.9SDi...Je to dost o štěstí, buď chytneš dobrej nebo špatnej motor, pak ho můžeš ovlivnit svou péčí k němu. Jáosobně bych šel do 2.0TDi, chtěl bych pasata s tímto motorem, proto jsem i v prvním příspěvku mylně zmínil "el. ručku".