Nefunkční topení

Zdravím pánové,
v tuto chladnou dobu se mě objevil závažný problém.Moje OII s manuální klimatizací přestala topit.Motor se "normálně" zahřeje na 90 stupnů a z průduchů jde jen studený vzduch.Když stojím,tak je teplota foukaného vzduchu o něco vlažnější,ale po rozjetí je zase studená.Neměl někdo podobný problém?Známí mě tvrdí,že je vadný termostat.Podle mě je to blbost.Teplota krásně drží na 90 a nepadá.
Díky za odpovědi.

Obrázek uživatele mzlp

taky bych to tipoval na

taky bych to tipoval na termostat. Mám nový denska jsem ho dělal a v autě jak v sauně.

Obrázek uživatele agilive

Ještě mne napadlo že někdy to

Ještě mne napadlo že někdy to dělají klapky v topení že se špatně otvírají ale to je blbost ....když říkáš že při stání je to teplejší tak je to na 98% termostat

Obrázek uživatele agilive

ahojky ..je to termostat

ahojky ..je to termostat horší varianta je že máš někde ucpaný topení ale to se začni radši modlit....prostě ho vyměn a je to a uvidíš já ho dělal tedka taky mam sice benzin ale to je jedno tedka když topení pustím naplno a je to ohřátý tak z toho letí vařící vzduch i na 4 stupen větráku a z kopce....takže teprve tedka jsem poznal co to je když Oktavie topí a jak umí topit.....zkus ten termo zato nic nedáš s kolísáním ručičky to může souviset mě kolísala ale to je jedno tohle čidlo dělat nebude no můžeš ho prohlídnout Vagem jestli něco zahlásí většinoui zkrat na kostru ale nevim já bych udělal ten termík...

Obrázek uživatele wondraz

já si myslim že to termostat

já si myslim že to termostat neni pač to je jinej oběh...ale když šáhneš na hadici od termostatu když máš už trochu ohřátej motor ne na 90°C tak by měla bejt studená hadice..pokud je teplá tak je KO

1.9TDi 66kw 1999

Obrázek uživatele agilive

dobře tedy .....a když to

dobře tedy .....a když to není termostat ani věci co jsem tady napsal co to podle Tebe je????

Obrázek uživatele wondraz

já se nebudu hádat...ale

já se nebudu hádat...ale pokud semu voda drží na 90°C (a nekecá mu čidlo) tak mu termostat nepropouští vodu do chladiče..a voda do topení jde jinudy a ne přes chladič...a podle toho bych usuzoval ,že to bude neco jinýho..co já vim třeba má zarostlé topení..:D proto sem psal at šáhne na hadici od termostatu až trochu ohřeje motor a pokud bude teplá tak je KO termostat pokud ne tak bude problem někde jinde...

1.9TDi 66kw 1999

Obrázek uživatele kubas

OK zkusím....moc se mě to ale

OK zkusím....moc se mě to ale nezdá.Topení si bere teplo z "malýho"okruhu ne?V tom případě i kdyby byl termostat KO,tak při zahřátým motoru na 90 stupnů by to mělo topit.Navíc mám novej poznatek - při zahřátým motoru zapnu topení a jde studený vzduch.Vypnu ventilátor a hned zase zapnu na 2 stupen a z průduchů jde docela teplej vzduch (žádná velká sauna ale teplý to je) po asi 15 minutách se vzduch zase ochladí,vypnu a zapu a zase to topí........není na koktě nějaký elektromotor na podávání teplého vzduchu??

Obrázek uživatele wondraz

hele a nemohlo ti opadnout

hele a nemohlo ti opadnout náký tahlo(nebo jestli to tam máš nák elektronicky tak nákej pohon) na klapku která přehazuje jestli jde vzduch přímo nebo přez topný těleso?

1.9TDi 66kw 1999

Obrázek uživatele kubas

i to je možný...kde to ale

i to je možný...kde to ale mám hledat?? ta klapka je přímo v topení?

Obrázek uživatele wondraz

jo mela by bejt... pokud vim

jo mela by bejt... pokud vim tak v O1 to je hned vedle ventilatoru pod palubkou..

1.9TDi 66kw 1999

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení