Hospoda-CHAT . Pokec . O webu . Srazy a akce . Vtipy . Interiér . Exteriér . Motor a podvozek . Autohifi . Ostatní
AHOJTE,
Mam problém, autko mi posledních pár dní absolutně netahne. Turbo pískat slyším takže tim to neni. Přišlo to snad během tři dní, jako by se tam někde neco ucpalo. Nevíte kam hrabnout? :)
mam logy o vaze atd
mam logy o vaze atd 3,10,11
poradi nekdo?
http://uloz.to/xMM4a6bq/log-01-003-010-011-zabacky-csv
http://uloz.to/xaEDjdUK/log-01-003-010-011-malerr-csv
Hej,tak jsem udělal LOG a
Hej,tak jsem udělal LOG a MAF (specified) (vaha vzduchu) je nekde kolem 300 ,coz je malo,vsichni maji 850 ,zkusím vycistit a dám vědět
Ahoj,občas mi motor také
Ahoj,občas mi motor také netáhne,je v nouzovém režimu,turbo nepískne...Po vyp zap zas OK,někdy i několik stovek km. VAG hlásí přetlak viz VAG:
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Dneska jsem si v tichu jen při zapnutém zapalování všimnul že necvaká ventil N75,nikde jsem nenašel odpověď ,jestli má cvakat furt nebo jen někdy (když je jen zaplé zapalování).
Tyčka regulace turba chodí hladce,nezadrhává.
Takže má N75 jen při zapnutém zapalování cvakat nebo ne?
Díky......
Pusť přes VAG "Test akčních
Pusť přes VAG "Test akčních členů" a budeš vědět, jestli maká. Pokud nemůžeš otestovat, prohoď N75 s N18 (jsou hned u sebe). Jsou to prakticky identický ventily se stejným ovládáním. N18 ovládá chcípání motoru přes EGR, prohoď N75 za N18, připoj hadičky a konektor, nastartuj a chcípni motor. Pokud bude mít motor pomalé chcípání (doběh), tak je v prdeli N75..
ahojte mam ten isty problem
ahojte mam ten isty problem ako kolega... auto netaha a padalo aj do nudzaku. auto po vymenene komplet vsetky podtlakovych hadiciek vymenena vaha vzduchu. kontrola vakuovej pumpy. pri tej mi unikal podtlak cez ten otvor kde je natianuta ta hruba hadicka ktora vedie do posilovaca brzd. tu chybu som odstranil. auto prestalo padat odvtedy do nudzaku ale tah stale nema. bol som za odbornikom ten mi meral podtlak v turbe kde sme podla nameranych hodnot prisli nato ze uz pri 1500 otackach je tam strata okolo 500 mg vzduchu. cim vyssie otacky tym vyssia strata. kedze som vymenil komplet podltkove hadicky tak som isiel po hrubych hadiciach od vzduchoveho filtru tam nieje nikde diera odskusane kompresorom nikde nefuci. mechanik hovori ze je to na 90 % turbo popri tom variabilita loaptiek funguje ako hodinky. co vy nato ? uz som z toho zufali :(
este co sa tyka diagnostiky auto je bez chyb ziadna vada nic
Zkoušel jsi vyměnit
Zkoušel jsi vyměnit podtlakovou baňku na turbu a správně jí nastavit? Mě i MGTka to pomohlo. Zkusil bych taky N75ku prohodit s N18kou a vyzkoušet.
Tak nakonec to byla rozsypana
Tak nakonec to byla rozsypana podtlakova nadobka u turba
Standardní závada...
Standardní závada...
Trochu to upřesni, jak se
Trochu to upřesni, jak se projevuje "netahá"...Nejde od 1500ot. (šel bych po podtlakovejch, vypadlejch/prdlejch hadicích pro ovládání turba nebo N75) pokud netáhne od 1800ot (šel bych po váze vzduchu bo EGR), pokud netáhne od 2500 ot. (vada naklápění turba - pád do nouzáku). Turbo píská i když nefunguje...by muselo bejt zaseklé aby nepískalo...
Nouzak poznam, vidim to na
Nouzak poznam, vidim to na moznost dva:)
Diky za tipy