nudzivy rezim tdi 66kW

Ahojte, mam problen s 1.9 TDi 66kw octavia, hadze mi ju do nudzoveho rezimu, na WAG vypisuje chybu ventil G71 skrat na plus, viete mi niekto poradit??? kde najdem ten ventil alebo ako sa vymiena? alebo ako inak pricinu odstranit? alebo je to naozaj len skrat na kabloch? najcastejsie mi ju hadze do udzaku na 5 cca pri 2500-3000 otackach, prosim o radu.

Obrázek uživatele radegast

G71 není žádný ventil, ale

G71 není žádný ventil, ale čidlo tlaku nasávaného vzduchu a je za intercoolerem.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele bubu8686

Dakujem za radu, je to teda

Dakujem za radu, je to teda cidlo tlaku:-D

viete mi niekto pomoct ako mam pokracovat???

treba ho vymenit?

Obrázek uživatele radegast

Před koupi čidla ověřit

Před koupi čidla ověřit jestli náhodou není zkrat někde na vedení.
Takže fyzicky ohmetrem proměřit samotné vedení.
Nebo někde půjčit stoprocentně dobré čidlo a namontovat. Buď se chyba objeví i s "novým" čidlem a chyba je ve vedení nebo se neprojeví a bylo vadné čidlo.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele bubu8686

ale ked tam je chyba ze skat

ale ked tam je chyba ze skat na plus?

doteraz mi hadzalo do nudzoveho rezimu len ked som isiel 190km/h tak cca 15 minut a teraz mi to robi uz medzi 2500-3200 a hlavne na 5 prevodovom stupni, a kolko stoji tak cidlo???

Obrázek uživatele radegast

No, protože k čidlu jdou min.

No, protože k čidlu jdou min. tři dráty, plus, mínus a výstup měřeného signálu.
Takže zkrat na plus je stejně reálný jako jiný zkrat.

cca 1.300,- Kč

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele bubu8686

a je to naozaj skrat na

a je to naozaj skrat na kabloch alebo to moze byt aj ona chyba???

Obrázek uživatele radegast

Zamysli se. Myslíš, že je

Zamysli se.
Myslíš, že je kdokoliv schopen, kdo tohle auto ani neviděl, sedí u počítače třeba někde na druhém konci republiky, jednoznačně odpovědět na Tvou otázku?
Pochybuji.
Zkus to tady http://www.vestirna.com/koule/ , píšou, že by to mohli umět.
Napsal jsem Ti jak se dobrat k diagnóze, víc neumím.
"Zkrat na plus" může vzniknout po celé délce vední od ŘJ k sondě až samotnou sondou.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele bubu8686

vcera som vybral ten ventil,

vcera som vybral ten ventil, vycistil som ho a skontroloval som aj kable, nevyzerali ze by boli niekde poskodene. a auto mi hadze stale do nudzoveho rezimu.

Obrázek uživatele radegast

Ventil nebo čidlo tlaku? Ty

Ventil nebo čidlo tlaku?
Ty jen tak vizuální kontrolou poznáš libovolné čidlo jestli je OK nebo KO?
Kabely taky bez proměření, byť jen žárovkovou zkoušečkou, nemůžeš prohlásit za dobré se 100%-tní jistotou.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele bubu8686

Sorry ale hladam tu pomoc a

Sorry ale hladam tu pomoc a nie aby si niekto zo mna utahoval a robil srandu, neviem ci sa spravas takto ku kazdemu kto porebuje pomoc a je lajik,
ale ja tu pomoc potrebujem.myslim ze je to cidlo tlaku je to hned nad intercoolerom, pri nadrzke na ostrekovace.
Da sa to teda nejak premerat, odskusat alebo zisti ci je to OK alebo KO?
alebo je chyba v turbe alebo nikde ine? auto ma uz 370000 km a bez jedineho zasahu okrem vymeny oleja a rozvodou.
a je to chipnute 88kW cca pred 3000km.

Obrázek uživatele radegast

Hned v druhé a pak v dalších

Hned v druhé a pak v dalších mých odpovědích jsem Ti popsal jak se dobrat ke právné diagnóze..
Nevím co laboruješ, VAG Ti vypisuje "zkrat na plus" u čidla tlaku, tak nejdřív udělej vše pro to, aby to už nepsal.
Začni tím jednodušším a levnějším, koupi čidla a výměnou můžeš skončit.
Pak, jestli nouzový režim bude dál pokračovat, pátrej dál.

To čidlo změřit taky lze. Teda v domácích podmínkách minimálně na zkrat. Je třeba vědět, který z pinů je který a ohmmetrem proměřit.
Ale ani toto nemusí být směrodatné. Čidlo "v klidu" se může chovat jinak než "pod zatížením", kdy na něj působí tlak a teplota.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele Vojta777

Jo jo tohle je radegastova

Jo jo tohle je radegastova specialita ty jeho pripominky jen si najdi nejake jeho odpovedi v tematech... On je asi genius a vsechno umi a zna...

Obrázek uživatele radegast

Nejsem génius a neumím vše a

Nejsem génius a neumím vše a vše neznám.
Neumím ani od počítače na dálku určit příčinu chyby, neumím pouhým pohledem na čidlo říct zdali je OK nebo KO, ani si netroufám po vizuální kontrole kabelů bez toho abych je proměřil elektricky říct, zdali není mezi nimi někde zkrat nebo některý přerušen.

bubu8686 hodí vždycky takový dotaz, že jinak na něj ani odpovědět nejde.
Nicméně jsem vždy odpověděl, dokonce v další mé odpovědi co jsme si ujasnili oč vlastně jde, že nejde o ventil, ale o čidlo, napsal jak se dobrat ke správné diagnóze.

Přečti si ještě jednou celé toto vlákno, otázky bubu8686-a a mé odpovědi na ně.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení