Padání do nouzáku

Ahoj všici Octavkáři prosím o radu mám 1.9 Tdi 81kw a asi před 3 roky se mi poprve oběvilo při tahu a rychlejší jízdě spadnutí do nouzového režimu oběvilo se to pak asi ještě 4krát tak po radě se známím jsem vyměnil ten regulační ventyl na turbo ten co je na stěně nad posilovačem brzd a byl klid až se to oběvilo lonskou sezonu na jaře znovu jelikož s tím přes zimu nejezdím tak jsem to začal přisuzovat zanešene regulaci v turbu ale udělalo to jen dvakrát a pak až do zimy byl klid po letošní zimní odstávce je to tkz na posrání spadlo to už asi 20krát tak jsme ted tuto sobotu vyndali turbo a proběhla kompletní očista a že byla potřeba ted to chodi suprově vše čisté podtlakova krabice ok takovou jsem měl radost že bude klid jede to i o dost lépe ale dnes to spadlo do nouzáku opět tak se ptám kde by mohla být ještě chyba jestli je opět ten ventyl ko a jak poznám že je ko známí ještě říkal že by to mohlo být čidlo tlaku vzduchu co je na trubce od coleru do egru a take jak poznám že je špatné abych zbytečně nukupoval nové pokud vás nějaká rada napadne budu rád předem díky Michal

Obrázek uživatele Zabiak

U mě to dělal ventil N75 mám,

U mě to dělal ventil N75 mám, ale 1,9tdi 66 kW. Dále to můžou být taky ty tlakové hadičky, regulace tlaku turba..

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele Michal Dreser

Tak po 3měsících trápení a

Tak po 3měsících trápení a hledání proč to padá do nouzáku problém vyřešen po vyčištění turbo začalo tlačit více než bylo požadováno a díky tomu to spadlo takže stačilo mechanicky hnout s tyčkou která hýbe regulaci přímo na turbu připojit pořádnej WAG zkouknout kolik tlačí a bylo po problému :))))))

Obrázek uživatele Michal Dreser

Tak jak jsem tu psal že po

Tak jak jsem tu psal že po třech měsících trapení je s padáním do nouzáku konec že stačilo hnout mechanicky s tou regulací tak to nepomohlo padalo to pořad už došli nápady co stím může být po mechanické stránce jsme už vyměnily nebo vyskoušeli úplně vše zbývalo ještě jestli se nezbláznila jednotka ale to se nam nezdálo turbo ještě ke všemu začalo tak nějak divně pískat jako by mělo být po smrti tak jsem koupil zánovní aby bylo náhradní kdyby náhodou v pátek jsme se rozhodly pro demontáž turba z auta a podívat jestli není něco špatně uvnitř a popřípadě tam dát to druhé a také že bylo při jarním čištění turba jsme špatně naistalovali zpátky tkz sluníčko plíšek který hýbe s tím systémem lopatek byl daný obráceně takže regulace chodila jen omezeně a turbo šlo zkoro pořád na plno takže zkoro sezoní trapení bylo kvůli tomuhle sluníčko se dalo tak jak má turbo se dalo zpátky a je kooooooonečně pokoj ted už konečně můžu ríct na sto procent že je pokoj

Obrázek uživatele radegast

Tak tohle přečíst je fakt

Tak tohle přečíst je fakt fuška.

Ja vím, že tohle není fórum o češtině, ale aspoň trochu si ji vážit i zde by bylo dobré.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele Michal Dreser

Tvl aby ses

Tvl aby ses neposral!!!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele radegast

Přečíst to a pobrat co

Přečíst to a pobrat co vlastně bylo příčinou není zrovna jednoduché.
Určitě sem tam tečka/čárka by pomohla.

Ale jak myslíš.
Já si obrázek udělal.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele Fisik86

Hnout styčkou? To má jako

Hnout styčkou? To má jako nějaký nastavování nebo jen byla zahnojená tim, že bylo zanesené turbo? Kolik si dal za čištění nebo domácí práce..???Už to řešim přes rok a ještě sem se nerozhoupal.. :D měnil sem ventily a hadice..turbo tlačí moc od 3200ot...

Obrázek uživatele Michal Dreser

Na turbu máš přišroubovanej

Na turbu máš přišroubovanej ten velkej jak to nazvat válec s membránou víš co myslim do toho vede ta hadička od ventylu n75 z ni vede závitová tyčka do turba ktera hýbe stou regulací lopatkama ta tyčka je závitová s matičkou a stou se da mechanicky nastavit jak moc má stou regulací hybat připojily jsme waga jeli se projed aby bylo vydět kolik to tlačí a podle toho se to nastavilo a je pokoj

Obrázek uživatele Fisik86

wow...jestli to neni jen tou

wow...jestli to neni jen tou regulací.. :D to budu muset omrknout, dikec za radu...

Obrázek uživatele radegast

Jo, je tam stavítko. Prostě

Jo, je tam stavítko. Prostě vy/za-šroubuješ šroubek v táhlu a kontramatkou pojistíš. Když to budeš mít v ruce, pochopíš.
Nicméně mně to nedává smysl, páč ŘJ má vždy zpětnou vazbu ze snímače tlaku, takže pokud by měl být velký tak jen ubere na regulaci.
Ale už jsem taky slyšel "...pošteloval mi to na táhlu aby to víc tlačilo..."

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele Michal Dreser

Koukal jsem tady na komentáře

Koukal jsem tady na komentáře dál a zjistil jsem že nejsem sám s tímhle problémem a jeden člen tu radi že se muzou vzájemně prohodit ten ventil N75 s tim druhym vedle na klapku tak jsem to včera zkusil přehodit najel jsem tak 100km s těžší nohu a nespadlo to ani jednou akže to asi bude tím zmetkem N75 ještě to chíli nechám a uvidíme jinak díky za rady.

Obrázek uživatele Michal Dreser

Takže nepomohlo zatím vůbec

Takže nepomohlo zatím vůbec nic přehození obou ventilů mezi sebou nic vyměna čidla tlaku vzduchu nic jinej ventil n 75 nic jiná váha vzduchu nic vyměna tlakových hadic také nic jedině zbývá na velkou diagnostiku zjistit jakej je tlak turba po vyčištění asi tlači víc a nesnese se to s čipem to je poslední možnost jinak už fakt došli napady

Obrázek uživatele Fisik86

Mno zajímevé---pokud to vyjde

Mno zajímevé---pokud to vyjde a bude to šlapat, tak to taky zkusim...N75 sem měnil za použitej a blbne to stejně, tak pokud by byly vadný oba, tak by to bylo levnější než reps...hlawně aby to neoddělalo ještě něco jinýho..

Obrázek uživatele Fisik86

N75 sem vyměnil, hadice taky

N75 sem vyměnil, hadice taky a problém stejnej. Na SuperVAG mi naskočilo, že tlačí víc než požaduje ŘJ...ovládání se pohybuje takže asi turbo...

Obrázek uživatele Michal Dreser

Taky mi to právě píse něco o

Taky mi to právě píse něco o plnícím tlaku ale už nepíse jestli velkej nebo malej ale asi velkej ale netuším proš turbo je ok

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení