Hospoda-CHAT . Pokec . O webu . Srazy a akce . Vtipy . Interiér . Exteriér . Motor a podvozek . Autohifi . Ostatní
Při sešlápnutí plynu se celé auto chvěje. Tedy pokud přidám plyn razantně. Ve volantu cítím velké vibrace, stejně jako v celém vozidle. Jinak při klidné jízdě necítím žádné chvění, vše v pohodě. Největší neklid je při zařazeném 3, 4 a 5 převodovém stupni. Co by to mohlo být? Mám najeto 150000 km (snad - dovoz Belgie). Někdo mi říkal, že by mohl být problém v poloosách. Máte někdo podobnou zkušenost? Pro přesnost - Škoda Octavia I 1.98 tdi, 66 kw. r.v.2003.
Potreboval bych taky neco
Potreboval bych taky neco poradit. Mam temer uplne stejnou problem,akorad ze mi to dela jen 1. a 2. kvalt. Nekdo mi rikal ze je to urcite v prevodovce,kdyz to delaji jen tyhle dva rychlostni stupne ,ale tady porad ctu,ze lidi co maj ten to problem,tak to vyresi vymenu homokinetaku. Tak to je urcite lepsi nez cela prevodovka.
Také bych potřeboval radu,
Také bych potřeboval radu, auto jede a akceleruje normálně. Pokud se však dostane do rozmezí 80-90 °C začne se celé auto klepat a nejde do otáček, po vypnutí a zapnutí motoru jede zase normálně.
Zdarec, taky jsem měl ten
Zdarec, taky jsem měl ten samý problém. U mě vnitřní klouby na poloosách. Částečně odstaněno jejich záměnou. Teď to třepe pouze při brzdění motorem, jinak vše ok. Oprava je v celku jednoduchá. Jakmile to začne dělat znovu, tak beru nový klouby. M.
taky mi bylo doporučeno jen
taky mi bylo doporučeno jen přehodit ty klouby, že je to levné a ten druhý není vůbec opotřebovaný prýýý
ahoj...tak tohle delaji
ahoj...tak tohle delaji vetsinou poloosy budto vnejsi (u kola) a neb vnitrni(u prevodvky) chtel by to zvednout auto a vzit za poloosu jestli nema vuli...jinak co ti to dela kdyz zatacis a rozjizdis se ? nekrupe ti v tom ?
Nemusí mít vůli a přesto bude
Nemusí mít vůli a přesto bude vibrovat.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
hele je pravda ze ja mam na
hele je pravda ze ja mam na vnitrnich kloubech vule a nic to nedela...ale kdyz jedu treba dalku neco pres 200km tak to pak pri akceleraci kmita....a navic kdyz pridam a uberu tak ta vule cukne s autem.
Na vnitřních plochách
Na vnitřních plochách vnějšího dílu kloubu jsou "vydřené" místa od toho jak se segmenty pohybují pořád stejně.
Když to rozebereš a zkusíš prstem, ucítíš malilinkatý schodek.
No a když akceleruješ, změní se trochu úhel ve kterém pracuje kloub a ty segmenty jak se pohybují přes ten malilinkatý schodek, tak to celé pak vibruje.
Právě proto to dělá nejvíc při akceleraci a ještě mimo "běžný režim ježdění".
Rukou a nebo ještě při zvednutém autu, kdy kola visí, to nemáš možnost nikdy zjistit.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
A to je právě ta chvíle kdy
A to je právě ta chvíle kdy nastal čas svěřit to rukou někomu kdo tomu opravdu rozumí a ne tady žvanit když si to ty kluci sami prostě neudělají nebo vymění volovinu co auto to unikááááááát!!!!!
Ahoj.Mas s tim vlastni
Ahoj.Mas s tim vlastni zkusenost ze je to tim?Me se auto pri akceleraci klepe ze strany na stranu jako kdyz mi nekdo z boku houpe s autem zavisle na otačkách.Jde to citit hlavne v karoserii jak mam opřene koleno o tunel a v sedacce.Ale do volantu žádny vibrace nejdou.Dikas
Těžko říct, ale jak píšeš,
Těžko říct, ale jak píšeš, bylo to spíš do auta než do volantu.
Já s tím taky nějaký čas jezdil než jsem se opravdu odhodlal je vyměnit. Přeci jenom nestojí to pár kaček.
Ale byly to ony.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
Mě to dělá asi něco podobného
Mě to dělá asi něco podobného - ale jen při rozjezdu z 0km/h...Tak mě napadlo, že by to mohlo dělat ASR, nebo tak něco...Aby neprokluzovaly kola...??
a co takhle setrvačník?:-)
a co takhle setrvačník?:-) měl jsem úplně to samé. prodává se ve škodovce repas za 3600 kč. bezkonkurenční cena..