Prosim o radu

Potrebuji poradit koupil jsem si octavii 1,9 TDI 66kw,rekl mi ze tam lil olej shell helix diesel 10w40.Slysel jsem ze je lepsi davat do diesla plnou syntetiku?Muzu pri vymene oleje prejit na plnou syntetiku?A nebo to musim dat do servisu na oplachnuti.A jeste porad te jaky olej uz jsem hodne slysel ze shell je zbytecne drahy na dnesni oleje.

Obrázek uživatele Anonym

no já bych raději zůstal na

no já bych raději zůstal na té polo.,pokud má motor jíž dost najeto,tak polo

Obrázek uživatele Anonym

Helix 5w40 a jede to.

Helix 5w40 a jede to.

Obrázek uživatele dedek.jirka

ahoj , ja kdyz jsem koupil

ahoj , ja kdyz jsem koupil auto tak jsem nevedel co tam bylo za olej a dal jsem tam - Castrol EDGE Turbo Diesel 5-40W - plna syntetika. jezdim na nej asi tri mesice a super.

Obrázek uživatele Ondras83

nevim jak po 3 měsících

nevim jak po 3 měsících poznáte, žej e olej super...pozná se to max po 15ti tisících, když se shodí ventilový víko a podivá se, jka to je s karbonizací...

konkrétně castrol karbonuje parádně

jezdim na valvoline, leju ho zákazníkům a nebyl problém...s castrolem už mám doma jednu 1,6tku zadřenou

Obrázek uživatele Dejv

Ja jsem jen slysel ze muzu

Ja jsem jen slysel ze muzu prejit s polo na plnou syntetiku.Ze tomu neublyzim jen nevim coje natom pravdi.

Obrázek uživatele dedek.jirka

ahoj, z polosyn. muzes bez

ahoj, z polosyn. muzes bez obav prejit na plnou , je to prej pro motor jeste lepsi , ale pak uz by ses k polosyn. nemel vracet.

Obrázek uživatele Ondras83

blbost...z plný syntetiky

blbost...z plný syntetiky můžeš přejít na polosyntetiku, ale obráceně ne, protože ta polo víc karbonuje a ta plná má zase větší schopnost rozpouštět karbon...mě jeden motor už leží v garáži, protože to majitel udělal obráceně než měl a kompozice na vačce v hajzlu

Obrázek uživatele Dejv

Takze chapu to tak ze s

Takze chapu to tak ze s polosyntetiky nemuzu prejit na plnou?

Obrázek uživatele Ondras83

přejít můžeš, ale když to má

přejít můžeš, ale když to má 200 tisíc na polosyntetiku a ty tam najednou flákneš 0w30 nebo 5w40, tak se ten karbon někde uvolní, ucpe kanál a je konec...ale nekvalitní tesco oleje můžou karbonovat ještě víc než kvalitní polosyntetika (mimochodem ty čísla určujou teplotní indexy používání...ne polo a plná syntetika)

když tam jedna výměna byla 10tka a chceš tam 5tku, tak by problém nebyl, ale po delších intervalech bych to neriskoval...každopádně kdo tam dá olej, kterej nemá vw normu (505.00 atd) tak je šulin :)

Obrázek uživatele Dejv

Asi hodne trapna otazka ale

Asi hodne trapna otazka ale chci se zeptat kolik se tam lije litru pri vymene?Jo sam vim ze nalit nastartovat a pak zkontrolovat a popripade dolit na rysku.Ja jen at to zbytecne neprezenu a pak bude problem.Mam octavii (1) diesla.Dik za odpoved

Obrázek uživatele Ondras83

4-4,5 litru...kup 5L kanistr

4-4,5 litru...kup 5L kanistr a je to v pohodě...zbyde na dolejvání

Obrázek uživatele McBobr

Taky používám Castrol EDGE

Taky používám Castrol EDGE Turbo Diesel 5-W40 a jsem spokojen. Motor šlape jak hodinky.

Šerif; Škoda Octavia Combi 4x4 "Kamikaze"

Obrázek uživatele MGTka

Mám teď vyměněný olej castrol

Mám teď vyměněný olej castrol polosyntetiku, drahé to nebylo a myslím si, že jsem tím motoru neublížila

Obrázek uživatele Dejv

Chci se jen zeptat vy mate

Chci se jen zeptat vy mate taky diesla?A davate do auto polosyntetiku?Dekuju za odpoved

Obrázek uživatele MGTka

Jo a auto jede ...kupodivu:)

Jo a auto jede ...kupodivu:)

Obrázek uživatele Michal 511

Zdravim chtěl bych se jenom

Zdravim chtěl bych se jenom zeptat mam octavku 1.6 55Kw a včera se mi stala taková věc při rozjíždění když šlápnu na plyn tak mi chce chcípnout motor a když už se rozjedu a otáčky se pohybujou kolem 3000 a vejš tak to začne neskutečně škubat a přestane to skoro ject okamžitě to ztratí sílu napadlo me podívat se na svíčky ale ty jsou v pohodě....nevíte nekdo čím by to mohlo bejt??? Děkuji za odpověd

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení