Hospoda-CHAT . Pokec . O webu . Srazy a akce . Vtipy . Interiér . Exteriér . Motor a podvozek . Autohifi . Ostatní
Zdravím Vás všechny.
Čeká mě servis po 30tis. s O2. Nevíte někdo, co všechno se na prvním servisu dělá a kolik to stojí (resp. kolik je optimální cena za tento servis)?
Taky bych bral nějaký typ na slušný servis. Brno a okolí. Díky.
Na co máš zaruku do toho
Na co máš zaruku do toho kecat servisu nemuzes. Na zbytek na co zaruku nemas si muzes delat co chces. Vice mene pri garancní prohlidce se domlouvas co chces a co ne. Ceny ti nerekne asi nikdo leda v servisu tak se tam zastav a poptej se lina huba hole nestesti jak se rika. Nekdy jsem zaslechl ze nemusis jezdit k na garancku k orig servisu ale to opravdu nevim presne jestli to nebyl jen nejaky blaf. me garancka stoji okolo 3200je to jen s vymenou oleje filtru potvrzeni mobility. Kontroluji toho mnohem vice je toho asi 40 vecí seznam praci psat nebudu.
rocni prohlidka stoji 600
olej 4.5l za 1860
filtr 200
Tak jsem úspěšně absolvoval
Tak jsem úspěšně absolvoval servis po 30tis.
Domluvil jsem se se servisem, kde jsem mohl po celou dobu být s mechanikem. Vše začlo kontrolou světel a proměřováním autobaterie. Pak se auto dalo na zvedák, kde vyfoukal motor, vyměnil olej vč. filtru. Prošli jsme s mechanikem podvozek a koukli jsme na brzdy a kotouče. Doplnili se provozní kapaliny. Nechal jsem si navíc vyměnit kabinový filtr (ventilace) a musím říct, že jsem udělal dobře. Nakonec proběhla zkušební jízda. Trvalo to cca 4 hodiny.
V ceně bylo ještě umytí auta (interier i exterier).
Bylo mi doporučeno, abych raději dřív (asi o 10tis. km) vyměnil palivový filtr.
Klimu jsem dělat nenechal. Údajně se čistí (prostřikuje se sprejem) a mění kapalina. Mechanik říkal, že by se měla dělat 2x ročně. Před a po sezoně.
Vše stálo 7200,- s DPH.
Já nevím,jak je to u O2,ale v
Já nevím,jak je to u O2,ale v servisce u O1 byly u každého počtu kilometrů,kdy se měla prohlídka dělat,kolonky,co vše se má udělat.
Něco podobného je i tady. Jen
Něco podobného je i tady. Jen je otázka, co se skutečně musí měnit. Obvolal jsem asi pět servisů. Krom oleje a ol. filtru, vč. prohlídky auta se nejspíš ani nic dalšího nedělá. Za toto všechno ale chtějí od 5-8tis. Kč.
Ještě mě napadá, neměl by se měnit i vzduchový filtr? Co klima, tam je vše ok?
Jak je to se zárukami, když bych šel do neautorizovaného servisu?
Já fakt nevím,protože máš
Já fakt nevím,protože máš traktor a u toho vůbec nevím..Ale mohl bys tam mít filtr pevných částic.Vzduchový filtr asi vyměnit,klima by měla být O.K. Max. ji zkontrolujou,jestli nepotřebuje doplnit.
Když jsme u té klimy? Jak je
Když jsme u té klimy?
Jak je to s "doplněním"?
Jsem měl teď nějaký problém s klimou a bez toho aby odsáli zbývající obsah stejně nezjistil kolik tam je chladiva a kolik je třeba doplnit.
Takže i doplnění se děje tak, že to odsají a naplní předepsaným množstvím chladiva.
Jedině snad to, že odsáté chladivo se dá recyklovat, takže o to je to levnější.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
Když jsem přijel do
Když jsem přijel do servisu,tak jsem řekl,že chci zkontrolovat,jak jsem na tom s náplní klimatizace.Jakým způsobem se to provádí nevím a je mi to jedno.