skoda octavia 1.8 20v nestartuje po ujeti 10km a spatne pali cerna svicka

Potreboval bych pomoct se svoji octavkou kdyz ujedu 10km tak a pockam treba 10 minut nebo dyl tak se ji nechce chytnou za studena startuje hned a svicka je cerna a pri podrazeni a brzdeni motorem opcas cuka na diagnostice nic neni auto bylo u mechanika a elektrikare vyhozene penize moc jich nemam ale kdo v dnesni dobe ma.Za kazdou radu budu vdecnej menilo se na ni toho spousta tedka i ruzny cidla a furt nic diky moc koukal jsem se do fora ale nenasel jsem podobny pripad

Obrázek uživatele sicki1

Chtěl bych se zeptat jak to

Chtěl bych se zeptat jak to pomohlo? Už jsem taky vymenil spoustu veci delal jsem rozvody byli preskocene ale stale nic.Taky mě trapí podobný problem ikdyz opcas to funguje a opcas ne svickama to neni a civkou taky ne s tim startovanim se to stava opčas hlavně když je auto zahřaté ale po 10km se mi to uz stalo taky HLAVNE V ZIMĚ v lete nic to o aute vubec nevim a pod vickem od oleje je ta usazenina. Ikdyz me se jeste k tomu zda ze to moc zere diky za radu už se s tím peru roky a to bez prehaneni !

Obrázek uživatele agilive

Ahojky já jsem se v tom tedka

Ahojky já jsem se v tom tedka nějak ztratil takže nevím přesně co Tě trápí za problém...mě se začalo stávat že prostě někam dojedu je jedno jak daleko po cestě žádný problém ale jak nechám to auto chvíli stát dejme tomu 15-20 minut tak prostě chytá jenom když malinko zavadim o plyn.Taky se stim trápim a nevim co jeden říká to Ti podcházejí vstřiky že se to jakoby uchlastá dobře pak nedává smysl že kopnu do plynu a jede to,druhej zase škrtící klapka váha a čidlo teploty vzduchu mám na to podezření tady u tohoto motoru je to přímo všechno ve váze vzduchu je tam i čidlo teploty vzduchu.Počkám až bude teplejš tedka se to blbě dělá taky mám utopený svíce takže nevim....bude toho víc.Někdo taky tvrdil na nějaký diskusi že to dělá dopravní čerpadlo benzinu v nádrži že se rozběhne až když chytne motor nevim sám z toho nejsem chytrej a to mám něco za sebou zatim na to prdim.

Obrázek uživatele sicki1

No ja prostě jedu 10minut

No ja prostě jedu 10minut jizdy a déle zastavím stačí 5 minut a už auto startuju tak že se nechce rozeběhnout na poprví treba držím 6 vteřin a nic pak chvilku počkam a při druhém startování to při 6té vteřině začne chytat musím přidat plyn a už je to v pohodě ale zdá se mi jako by to mělo při startu málo plynu protože když to už chytá tak jsou otačky dost nízko.Tohle mi děla se startováním. Ale když je to studené nebo jaro leto podzim tak ok nesmí byt 2stupně a méně.

Když moje auto špatně pálilo ještě to není ono ale zlepšilo se to tak jsem měl přeskočený rozvody a po 500km jsem už ani nenastartoval treba na 3 válce ale to by jsi poznal to jedes jak s hnojem. Ale stále když odsroubuju víčko od oleje tak tam mám ty žlutý usazeniny ale taky jsem na to zatím nepřišel.

Já jsem včera zjistil že mi tam chybí nějaká věc a vím jaká ale nevím jak se tomu nadává už 4 roky přídám ještě fotku kdyby jsi náhodou věděl.

Obrázek uživatele agilive

Jo já vím četl jsem to hele

Jo já vím četl jsem to hele to mi dělá taky že je to na nízkejch otáčkách jakoby se to pomalu rozbíhá ale za studena chytí napoprvé no emulzi okolo hrdla nalévání oleje už mam taky neřešim ve voleji neni nic...prostě to vytřu a kašlu na to..holt tam srážejí voda a cokoliv no...jinak vedle jsem Ti napsal že tam vážně chybí ten píst co napíná ty vačky.....ale nechci zase rozumovat oni tyhle motory byly 2 typy jeden měl starší sání a jeden novější to už mám já ale ten hydro píst by tam být měl no....jako vidím to takhle poprvé...

Obrázek uživatele agilive

Ahojky mám ten motor kod je

Ahojky mám ten motor kod je AGN máš ještě to starší sání nebo už to novější?? Postup v tomhle případě by měl být ten že bych šel po kabelu a cívce.....jinde by problém být neměl...jestli máš tu možnost zkus si půjčit na chvíli jiné kabely a nebo kostku (cívku) jinak to nevyzkoušíš VAG diagnostika pokud nic nepíše tak se věnuj těmhle dvěma věcem..mohlo by to pomoci..to že cuká při podřazení je normální protože špatně spaluje mohla by to být i svíčka...není to vyloučeno tyhle motory jsou na ně dost citlivý sám tam mám NGK tříbodovky číslo bych se musel podívat míval jsem tam i Bosche dvoubody a jezdilo to dobře...zkus to uvidíš postup 1: Svíčka,2:kabel,3:Cívka.Nepíšeš co s tim ten mechanik dělal a elektro taky , napiš jaká svíčka to dělá pořadí.To že je svíčka černá je známka toho že špatně funguje anebo prostě nedostává impuls nic víc....

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „Uložit změny“.

Čtěte také:

Přihlášení