Problém bych viděl na teplotní okruh.
Můžeš mít olej na 70, což mimochodem měříš jak? :-) Externí budík?
Ale jestli je LPG zapojeno na okruh s nízkým průtokem vody, tak reduktor má nízký "prohřev", voda se do něj sice dostane teplá, ale díky nízkému průtoku ji LPG ihned ochladí a pak se auto nepřepíná.
Já jsem měl stejný problém s mojí ex Audi, kterou jsem na LPG už koupil. Nevím, odkud jsi, ale mně to vyřešili tady: http://www.levnelpg.cz/
Problém bych viděl na
Problém bych viděl na teplotní okruh.
Můžeš mít olej na 70, což mimochodem měříš jak? :-) Externí budík?
Ale jestli je LPG zapojeno na okruh s nízkým průtokem vody, tak reduktor má nízký "prohřev", voda se do něj sice dostane teplá, ale díky nízkému průtoku ji LPG ihned ochladí a pak se auto nepřepíná.
Já jsem měl stejný problém s mojí ex Audi, kterou jsem na LPG už koupil. Nevím, odkud jsi, ale mně to vyřešili tady: http://www.levnelpg.cz/