Dobrej chtel bych se zeptat ohledne dilu na obrazku jak se na nej ukazuje sipka u me totiz chybí a nevim pod cim to mam hledat mam utrzene kabely presne 2 a ty by se meli zapojit do te hracky diky za odpovědi
Napsal uživatel agilive dne So, 05/03/2016 - 20:59.
Ahojky já tam dobře nevidím kam tam ta šipka směřuje kdybys mi to označil ještě jednou v nějakým lepším detailu bylo by to fajn jinak máš to čistý jako slovo Boží klobouk dolů já to ma zaprasený i vodvětrání tý skříně volejový hrůza.Dělal jsi asi i rozvody viď ? Podle toho že jsou dole řemeny ...já se tam bojim podívat co mě čeká...moc rád bych pomohl můžu to vyfotit u sebe to není problem akorát nevim co?:( Tam ty fialový dráty s těma konektorama jsou zřejmě od vstřiků viď? co se tam váleji...
Pokud jsi myslel tohle to máme my taky ten stavěč toho řetízku na vačce tak jsem to asi našel no koukni na to... http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/058109088k-jednotka-staveci-pro-va...
Napsal uživatel sicki1 dne Ne, 06/03/2016 - 12:24.
Ahoj jo tohle neni můj motor protože u mě to je daleko vtipnější já tám totiž tu staveci jednotku pro vačkovou hřídel vůbec nemám ale kabely který by měli vést k ní bohužel ano ale bez konektoru já tam mám jenom nějakou zaslepku přes kterou mi začal chcát olej tak jsem to začal řešit a včera jsem zjistil že to tam ma být. Tuhle fotku jsem našel na netu abych věděl na co se mám ptát. Všechny 1.8 20v 92kw s motorem AGN to mají já NE. Fakt vtipný. Ano ty fialové jsou od .vstříků. Nevíš náhodou co by to mohlo dělat když tam není tahle jednotka? To auto nejezdí jak má a špatně palí ale jezdí zde se koukni na muj motor http://www.skodaoctavia.cz/garage/sicki1/auto
Napsal uživatel sicki1 dne Ne, 06/03/2016 - 13:33.
jo tak už jsem si přečetl na co to slouži
Charakteristika motoru (závislost krouticího momentu na otáčkách) se ovlivňuje proměnlivým časováním rozvodu. Proto je motor opatřen nastavovacím zařízením pro sací vačkovou
hřídel, které je řízeno datovým polem, což umožní žádoucím způsobem ovlivňovat charakteristiku motoru.
Vačkovou hřídel sacích ventilů a vačkovou hřídel výfukových ventilů leží vedle sebe. Vačková hřídel výfukových ventilů je poháněna ozubeným řemenem od klikového hřídele. Vačková
hřídel sacích ventilů je poháněna od vačkového hřídele výfukových ventilů pomocí řetězu. Řetěz je napínán aktuátorem vačkového hřídele. Ke změně časování dojde přesunutím bodu obratu řetězu ve svislém směru. Tím se zároveň natočí vačková hřídel sacích ventilů.
Aktuátor je ovládán elektricky řízeným hydraulickým válcem, který je umístěn v aktuátoru vačkového hřídele. Ventil je řízen podle
zmíněného datového pole prostřednictvím elektromagnetického ventilu.
A právě ten hydraulický válec tam nemám a kdo vi jestli ten aktuátor tím by se u mě mohlo vysvětlit horší spalování aspon je to můj nápad.
Napsal uživatel agilive dne Ne, 06/03/2016 - 18:27.
Ahojky no koukal jsem u Tebe na tu fotku motoru vypadá to na starší verzi sání byly dvě já mám tu novější...ale Ty tam máš i jinou váhu vzduchu no a ten hydropohon tam na tej vačce opravdu neni....tak to jsem z toho jelen protože v tom případě to musí špatně jezdit spalovat všechno...to neni možný tyhle motory to mají všechny tedy alespon co já vím protože je to závislý na tom jak rychle točíš a podle otáček motoru se staví ta hřídel......no je to divný...
Napsal uživatel sicki1 dne Po, 07/03/2016 - 20:16.
Ahoj no to je prave ono ja jsem to tedka posledni dobou hledal a konecne jsem to nasel i jak se to jmenuje ted to jenom sehnat namontovat a muzem trhat asfalt :-D pal dam vedet jak to dopadlo zitra to schanim a musim auto odvest mechanikovi protože si necham jeste vycistit klapku pak klasika olej filtry a blbne kontakt vzadu na cidle. Treba to někdy jinemu pomuze taky.
Ahojky já tam dobře nevidím
Ahojky já tam dobře nevidím kam tam ta šipka směřuje kdybys mi to označil ještě jednou v nějakým lepším detailu bylo by to fajn jinak máš to čistý jako slovo Boží klobouk dolů já to ma zaprasený i vodvětrání tý skříně volejový hrůza.Dělal jsi asi i rozvody viď ? Podle toho že jsou dole řemeny ...já se tam bojim podívat co mě čeká...moc rád bych pomohl můžu to vyfotit u sebe to není problem akorát nevim co?:( Tam ty fialový dráty s těma konektorama jsou zřejmě od vstřiků viď? co se tam váleji...
Pokud jsi myslel tohle to máme my taky ten stavěč toho řetízku na vačce tak jsem to asi našel no koukni na to...
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/058109088k-jednotka-staveci-pro-va...
Ahoj jo tohle neni můj motor
Ahoj jo tohle neni můj motor protože u mě to je daleko vtipnější já tám totiž tu staveci jednotku pro vačkovou hřídel vůbec nemám ale kabely který by měli vést k ní bohužel ano ale bez konektoru já tam mám jenom nějakou zaslepku přes kterou mi začal chcát olej tak jsem to začal řešit a včera jsem zjistil že to tam ma být. Tuhle fotku jsem našel na netu abych věděl na co se mám ptát. Všechny 1.8 20v 92kw s motorem AGN to mají já NE. Fakt vtipný. Ano ty fialové jsou od .vstříků. Nevíš náhodou co by to mohlo dělat když tam není tahle jednotka? To auto nejezdí jak má a špatně palí ale jezdí zde se koukni na muj motor http://www.skodaoctavia.cz/garage/sicki1/auto
jo tak už jsem si přečetl na
jo tak už jsem si přečetl na co to slouži
Charakteristika motoru (závislost krouticího momentu na otáčkách) se ovlivňuje proměnlivým časováním rozvodu. Proto je motor opatřen nastavovacím zařízením pro sací vačkovou
hřídel, které je řízeno datovým polem, což umožní žádoucím způsobem ovlivňovat charakteristiku motoru.
Vačkovou hřídel sacích ventilů a vačkovou hřídel výfukových ventilů leží vedle sebe. Vačková hřídel výfukových ventilů je poháněna ozubeným řemenem od klikového hřídele. Vačková
hřídel sacích ventilů je poháněna od vačkového hřídele výfukových ventilů pomocí řetězu. Řetěz je napínán aktuátorem vačkového hřídele. Ke změně časování dojde přesunutím bodu obratu řetězu ve svislém směru. Tím se zároveň natočí vačková hřídel sacích ventilů.
Aktuátor je ovládán elektricky řízeným hydraulickým válcem, který je umístěn v aktuátoru vačkového hřídele. Ventil je řízen podle
zmíněného datového pole prostřednictvím elektromagnetického ventilu.
A právě ten hydraulický válec tam nemám a kdo vi jestli ten aktuátor tím by se u mě mohlo vysvětlit horší spalování aspon je to můj nápad.
Ahojky no koukal jsem u Tebe
Ahojky no koukal jsem u Tebe na tu fotku motoru vypadá to na starší verzi sání byly dvě já mám tu novější...ale Ty tam máš i jinou váhu vzduchu no a ten hydropohon tam na tej vačce opravdu neni....tak to jsem z toho jelen protože v tom případě to musí špatně jezdit spalovat všechno...to neni možný tyhle motory to mají všechny tedy alespon co já vím protože je to závislý na tom jak rychle točíš a podle otáček motoru se staví ta hřídel......no je to divný...
Ahoj no to je prave ono ja
Ahoj no to je prave ono ja jsem to tedka posledni dobou hledal a konecne jsem to nasel i jak se to jmenuje ted to jenom sehnat namontovat a muzem trhat asfalt :-D pal dam vedet jak to dopadlo zitra to schanim a musim auto odvest mechanikovi protože si necham jeste vycistit klapku pak klasika olej filtry a blbne kontakt vzadu na cidle. Treba to někdy jinemu pomuze taky.
Ahojky jasný vždycky je lepší
Ahojky jasný vždycky je lepší napsat řešení jakýhokoliv problému vim co bych za to dal když někdo porad a je to vono.....