Hospoda-CHAT . Pokec . O webu . Srazy a akce . Vtipy . Interiér . Exteriér . Motor a podvozek . Autohifi . Ostatní
Dobrý den mám problém s ubíváním vody v chladící soustavě, motor 1.6 najel sem za poslední dva dny cca 100KM a z nádržky mi ubilo asi třičtvrtě litru vody.Čím by to mohlo být? Předem děkuji za každou radu
Tak tento problém vyřešen
Tak tento problém vyřešen hadice sem natlakoval a ukázalo se že je špatné těsnění u termostatu, už je tam nový tak snad v pohodě ;)
Zdravim, motor je 1.6 typ avu
Zdravim, motor je 1.6 typ avu 75kw.Dost tlakuje,hadice sou hodně tvrde a kdyz se chcipne motor tak chrci voda u vstupu do topení a voda stale mizí ale v oleji není. Motor se neprehriva drží porad na 90
Podobný problém jsem kdysi
Podobný problém jsem kdysi řešil ještě na Ibize 96kW, r. v.2002, voda ubývala, pod autem nebylo mokro, mechanik tvrdil, že je to jednoznačně těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava. Sundal to, odstrojil, vyměnil těsnění, hlava se stáhla o nějakých 0,1mm, zaplatil jsem 6,500,-Kč a... stejně voda ubývala.
Zajel jsem do autorizáku a první otázka byla, jestli mi ten, co dělal hlavu, udělal tlakovou zkoušku okuhu chlazení. Udělali zkoušku, zjistili závadu, stálo mě to 25,-Kč za materiál a 400,-Kč práce - šlo o špatná těsnění na hadicích, které vstupují do bloku topení pod přístr. deskou, údajně voda po ohřátí protékala těsněním, po hadici či trubce stékala a kapala na výfuk, proto žádná voda pod autem.
Takže doporučuji tlakovou zkoušku okruhu a pak teprv podle výsledku. Pokud není voda v oleji, nemusí být tak zle. Toť má osobní zkušenost, ikdyž něco stála.
Přesně tak to prvni je
Přesně tak to prvni je tlakování. U mě to bylo stejné. Nejprve jsem plašil s hlavou v autě myslím a potom to byl prdlej chladič a voda pod autem taky nebyla.
pokud bude nekde veliky unik
pokud bude nekde veliky unik tak kapalina bude citit a v motorovym prostoru bude sladko. muze to tect klidne i u vodni pumpy a ta videt samozrejme neni. Tesneni pod hlavou neni tak caste u 1.6ky ta ma planzetu,ale nevime jaky ma presne motor. Ale pokud za 100 km ubylo tolik tak se to nekde musi projevit. Jen to musi radne prohlednout
Ahojky asi Tě moc nepotěším
Ahojky asi Tě moc nepotěším lepší varianta je že to někde teče třeba hadice....ta horší že se to ztrácí v motoru ale měl by to prohlédnout někdo zkušený tohle je jako dost na ty kilometry ujetý....to tlakuje a to neni nikdy dobře no....vypadá to na těsnění pod hlavou ale to Ti musí potvrdit mechanik ty 1,6tky jsou na to dost citlivý no....
to by se přehřívalo ne kdyby
to by se přehřívalo ne kdyby to bylo těsnění pod hlavou? taky muže týct chladič... nerozumuju, jenom tak uvažuju:)