Hospoda-CHAT . Pokec . O webu . Srazy a akce . Vtipy . Interiér . Exteriér . Motor a podvozek . Autohifi . Ostatní
EGR vetil mi nepracuje, tak jak má. Při klidné jízdě pod 2tis ot/min se auto houpe v mirném kopci. Tak mě napadlo, přiškrtit nebo totálně ucpat. Logicky bych měl získat obratnost motoru. Proč si pouštět splodiny do motoru?! Tak bych Vám byl hodně vděčný za rady a návrhy.
Čau chlapi,jsem tu dnes
Čau chlapi,jsem tu dnes poprvé tak Vás všechny zdravím. Já jsem začal řešit EGR při náhodném napíchnutí,kde se mi objevila chyba EGR ventilu. Bohužel já musím mít vždy něco "extra" tak že ani nevím že mám údajně vadný ventil. Na jízdě to není vůbec znát,na spotřebě taky ne tak ani nevím jestli je to pravda. Dnes jsem ho vykuchal a nic nezjistil. Vše na něm funguje lehce,není ucpanej ani náhodou,přesto kontrolka na palubovce svítí a není boha se jí zbavit. Zkusil jsem ho celej odpojit ( jak elektricky tak hadičky) a nic se neděje .......co s tím?
Pokud by měl někdo radu jak se té kontrolky zbavit budu rád. Jo a trochu mě děsí ze jdu za 3 měsíce na technickou zda projdu. Diky za rady a nápady
Zaslepení ERG ventilu:
Zaslepení ERG ventilu: http://www.skodaoctavia.cz/skoda-octavia/zaslepeni-erg-ventilu
Octavia Combi 1,9TDi.
Je to možné, spoustu lidí to
Je to možné, spoustu lidí to tak má dává se tam taková kovová záslepka. Někde jsem vyděl dokonce nákres té záslepky.
Nebo prý snad stačí zaslepit nějakou řídící hadičku ?
ERG ventil je tak kvůli "ekologii" na kysličníky dusíku z výfukových plynů NOX se lépe vážou další NOX vzniklé dalším spalováním.
To se bavíme o O1, u O2 je to složitější bo pak svítí kontrolka poruchy.
Trošku jsem hledal, a možný bych do toho taky šel :-)
Octavia Combi 1,9TDi.
"...To se bavíme o O1, u O2
"...To se bavíme o O1, u O2 je to složitější bo pak svítí kontrolka poruchy...."
Zrovna řeším čištění turba a dozvěděl jsem se, že pokud se jen zaslepí EGR, že bude svítit kontrolka poruchy - což se mně osobně nelíbí. Nemá svítit, tak svítit nebude.
Aby nesvítila, že se dá deaktivovat. Jenže to prý úplně. Pak už se nerozsvítí ani při kontrole kontrolek při startu. A ještě nevím, které všechny poruchy oznamuje, tak že pak ani ty ne. To se mně nelíbí taky .
Takže teď bude pouze čištění a dál se uvidí.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
Co jsem kde četl tak u O1 by
Co jsem kde četl tak u O1 by nic svítit nemělo.
Octavia Combi 1,9TDi.
Tak ono není problém to
Tak ono není problém to vyzkoušet, že?
Uvidím až se s tím budu babrat....
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
Mám O1, tak si myslím, že by
Mám O1, tak si myslím, že by to nebyl takový problém. Jen mě trápí co to udělá? Mám to totálně ucpat??? Nechce se mi kupovat nový EGR a vůbec se mi nelíbí mít takovou věc v autě! Mám 2.0 a často jezdím pod 2000 ot/min. Nákres ucpávky by asi nebyl někde na netu??? Moc děkuji za předešlou odpověď :-)
tu mas nakres... je to pre VW
tu mas nakres... je to pre VW Group :)
http://dieselpower.cz/forum/userpix/7283_zaslepka_egr_1.jpg
alebo o nieco lepsie obrazok
http://i33.tinypic.com/a5ajxf.gif
jj to vono, ještě jsem sehnal
jj to vono, ještě jsem sehnal návod na montáž takže ho pak zveřejním.
Octavia Combi 1,9TDi.
Moooc děkuji a velice rád to
Moooc děkuji a velice rád to vyzkouším a dám určitě vědět. Jinak mám O1 2.0 benzín. U O2 bych to vůbec nezkoušel. Ještě budu muset zjistit kde vlastně EGR je. :-D Mám knížku ,,Jak na to,, ale nic jsem tam nenašel. Ještě jednou děkuji a držte palce. Snad to nebude průser :-/
hele kdyz koukam ze mas 2.0
hele kdyz koukam ze mas 2.0 tak bych se chtel zeptat jestli ma taky neco takoveho 1.8 turbo. dik ;)
Nechci ti kecat, ale myslím
Nechci ti kecat, ale myslím si ANO. Ekologie je krásná co?!
tak jestli tam teda je ? tak
tak jestli tam teda je ? tak kde je teda umistenej ?
No, ale vypadá to, že z
No, ale vypadá to, že z benzínových je mají pouze ty novější.
Na Skodahome se píše, že 1.4 16V a 1.2 HTP.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
Mám rok 2000 a je tam. Dočetl
Mám rok 2000 a je tam. Dočetl jsem se, že to má i superb rok 02. Můžeš se podívat. Tady máš fotky jak by měl vypadat EGR ventil.
http://freez.unas.cz/phprs/phprs/image/200504192238_egr_ventil.jpg
http://freez.unas.cz/phprs/phprs/gallery.php?akce=obrazek_ukaz&media_id=9
Někde už blízko motoru. Je to
Někde už blízko motoru. Je to vlastně poslední instance, pak už by měly být jen sací "parohy" a motor.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
o vykend sem cistil klapku na
o vykend sem cistil klapku na 1.6 75kw a bylo to zakarbonovany jak svin a ty plastovy parohy co nevidet vymenim je tam karbonu na pul novyho auta se ani nedivim ze to nejede