Hospoda-CHAT . Pokec . O webu . Srazy a akce . Vtipy . Interiér . Exteriér . Motor a podvozek . Autohifi . Ostatní
Zdar,
nikde jsem tu nenašel jestli někoho se*e nebo nese*e, že na Oktávce svítí jen jedna zadní mlhovka - levá.
Osobně mně se vůbec nelíbí, když to vyrobce vyřeší tak, že do levé skup. svítilny dá mlhovku a do pravé couvačku.
A maximálně mně iritovalo, že Oktávka má obě zadní skupinové svítilny "kompletní", ale mlhovku osadila jen do levé.
U sedanu je trochu problém, páč mlhovka je řešena dvouvláknovou žárovkou spolu s koncovkou a když ta objímka je udělaná jen na jednovláknovku tak předělat to na dvou není tak jednoduché jako jen vložit žárovku.
Za to v kombíku je to raz dva.
Jednak mlhovka je samostatné světlo a druhák ta patice pro žárovky je plně osazená. Stačí jen vložit žárovku, doplnit pin do konektoru, propojit jej s levým světlem a to nejdůležitější:
Lámacím nožem opatrně vyříznout "záslepku" ve světle aby se tam ta žárovka vůbec vešla.
Pak už jen složit a svítit pěkně symetricky.
Já si osobně myslím že jedna
Já si osobně myslím že jedna žárovka stačí na osvětlení vozidla. Ono není moc příjemné jet za autem s 2 mlhovkama když není mlha tak hustá. Dost to unavuje oči.
Beru to jako prvek pasívní
Beru to jako prvek pasívní bezpečnosti.
Aspoň se mi žádný buzerant nelepí na prdel.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
Tak to lze do té pasivní
Tak to lze do té pasivní bezpečnosti zahrnout to, že neoslňujeme ostatní řidiče.
Vzhledem k tomu, že takto
Vzhledem k tomu, že takto svítí všechny Felicie a Fábie (I. určitě) a mnoho dalších aut, bych to vůbec neřešil.