Jak zde píší ostatní členové.
Z běžných kotoučů zvol jednoznačně Brembo, nic jiného.
Zkus se taky zeptat tady: http://skoda.tukas.cz/servis-a-nd/pro-vozy-starsi-5-let , za kolik by uměli kotouče, třeba pořídíš ještě levnější, než druhovýrobu.
Kromě těchto dvou variant bych pak volil sportovní kotouče (rozumí se NE vrtané zimmermany, ani ATE Powerdisk, ale třeba Tarox, Brembo - závodní, AP, atd.)
Napsal uživatel Fisik86 dne Čt, 02/10/2014 - 17:17.
Já si myslim, že v tom až tak velkej rozdíl nebude (krom ceny). Každej kotouč odrovnáš, pokud nezačneš používat mozek. Brembo ujde (ale ne polský!!!) Tarox (dost drahý)...pokud chceš hooodně brzdnýho účinku, udělej přestavbu na 312mm RS...
Napsal uživatel marcelo31 dne St, 24/04/2013 - 01:53.
Ahoj,ted mám taky dilema koupit kotouče + destičky a bylo mi doporučeny od autokelly .jejich starline .je to jejich značka ,ale furt nevím máte snim nikdo zkušenosti ... chtěl bych vrtaný cena kolem 1100kč ..tak nevím porad te? když už tak at nekupuju zajice v pytli ( milaček si to nezaslouží :) :) ) diky
Napsal uživatel martin99 dne St, 24/04/2013 - 07:57.
Ahoj.Tak já ti můžu doporučit Brembo max + desky od bremba,sice jsou jen drážkové, ale stačí to a pěkně to vypadá.Jak na předek tak i zadek.Mám je na autě skoro tři roky a jsou na tom velmi dobře pořád.Najeto je na nich cca 50000km a ještě dost vydrží.V servisu to taky chválili, že jsou na tom dost dobře.Tak snad jsme trochu pomohl
Napsal uživatel marcelo31 dne St, 24/04/2013 - 08:08.
pravě moc ne :( .. u nas je problem to sehnat a jedine přes net ,zajice pytli se mi moc kupovat nechce .. spíž me zajíma nazor ty autokelly -starline ? .. tak nějka ale díkyy
Napsal uživatel radegast dne St, 24/04/2013 - 10:48.
Nechceš kupovat zajíce v pytli, ale pořád meleš něco o Starline.
Na Starline zapomeň a objednej a kup ty z netu. Koupě osvědčené značky z netu není žádné kupování zajíce v pytli.
Ale jestli Ti jde jen o to koupit u pultu, tak si ty Starline klidně kup. Ovšem určitě mi potvrdíš, že jestli jsi už někde jen něco málo na toto téma hledal, určitě to nikdo nechválil, ne-li přímo hanil.
Za to pokud se někdo zmiňoval o značce ATE nebo Brembo, určitě jen chválil.
Apropo, ATE se na OI montovaly v prvovýrobě.
Napsal uživatel Fisik86 dne Ne, 05/05/2013 - 21:07.
Až tolik moc bych nehanil, já osobně sem se setkal s negativní kritikou na Brembo, jelikož se na trhu objevili identické zmetky z Polska. Řešil sem stejnej problém vrtaná/drážkované nebo ATE/Brembo...kolega z práce dělá závoďáky. Řek mi kup si Straline od Kelly, hodíme to do kryocentra a budou kotouče jak za těžký prachy od Bremba a účinek srovnatelnej. Mam je tam zatim 15tis a v klidu, brzdí, nevlní a cena kompletu i s kryem 3500.- zadek+předek+desky+vodítka...Pokud značku, tak závodní Texara...co dávaj na RSka...
Napsal uživatel Zabiak dne St, 24/04/2013 - 09:16.
Taky můžu doporučit Brembo Max a pokud se bojíš internetového prodeje tak doporučuji http://www.cc-autodily.cz/ mají dobré ceny a vlastní to jeden člen OC klubu. Takže se nemusíš bát, koupil jsem u něj toho už hodně a nikdy nebyl problém a vždy vyšel vstříc.
Napsal uživatel agilive dne So, 04/08/2012 - 19:35.
No hele mám takovou rady ....a ušetřila mi spoustu peněz.....dal jsem nové přední kotouče protože staré už kopaly jako blázen a rantl měly příšerný , no a po ujetých 1623km mi to začalo kpat úplně stejně jako před tím....co ted??? řekl jsem si?? Proboha 4920v prdeli a je to zpátky ....zjistilo se že levý čep na nápravě ten u šoféra totálně vyvyklaný takže výměna za nový...no ajezdilo se chvilku já nevim 200km a začalo to utichat a nic nekopalo a dnes už nic nekope...tak z toho plyne jedna věc prostě se to zabrousilo zpět nebo si to sedlo jinak já nevim a je mi to jedno protože to bych nedělal nic jinýho než měnil kotouče a to dělat nebudu s Pozdravem Libor :)
Napsal uživatel agilive dne So, 04/08/2012 - 19:43.
Nasere a to i vyděsí vím o čem mluvím zvlášť pokud není dost peněz.....myslím tím každý týden nové kotouče a jiná značka samozřejmě :)))))))) Proto z toho plyne po mých zkušenostech jedna důležitá věc....pokaždé když vidím Jedničkovou Ocktávku tak první co je zkontrolovat celou přední nápravu ale důkladně prostě na mašinách av servisu nebo u kluka který tomu rozumí pohledově i rázy tak až teprve potom co se vymění vše co je v hajzlu ...a bývá to skoro vše....tak potom nakonec můžeme konečně vyměnit s klidným svědomím i kotouče a desky ale to je závěrečná fáze jí předchází výměna skorovšeho co na té nápravě je!!!! A to u všech aut tohoto typu s roky výroby 98 a výš jakmile se zjistí že se o tu nápravu nikdo nestaral a kašlal na to jenom jezdil a pak to prodal .....tak to je vše hezký večer a pevný nervy....:))
Napsal uživatel houskaa dne Pá, 03/08/2012 - 19:28.
Já jsem koupil 280 Zimmermany a destičky ferodo premiér. Byl jsem v tom za 2700 a svůj účel plní na 100 procent :D Sice jsem zvažoval koupit kotouče Brembo max, ale moc jsem tomu nevěřil tak z toho sešlo..
Napsal uživatel McBobr dne Pá, 03/08/2012 - 12:42.
Tak ja jsem nakonec poridil Feroda (typ si nepamatuju) s deskama a zatim maximalni spokojenost. Za 4 kotouce a komplet desky jsem dal i s praci 5300,- ;-)
Napsal uživatel agilive dne Pá, 03/08/2012 - 18:16.
No pěkný..... já dal 4800kč za pouze předky kotouče i s deskama origo škoda audi vw , a desky TRW no samo i s prací......zadky mě stály 2700kč i s prací......
Napsal uživatel Zabiak dne Po, 16/04/2012 - 10:38.
Jinak tady jsem našel zajímavý text k zajíždění brzd:
Po výměně brzdových destiček není dostatečný styk mezi brzdovými destičkami a brzdovým kotoučem. K dokonalému sladění dojde až po cca 200 km jízdy. Vyhněte se proto intenzivnímu brzdění po dobu zajíždění brzd. Nemusíte vždy využívat jen brzd pro snížení rychlosti. Snižte rychlost přeřazením na nižší převodový poměr a dojíždějte plynule do zastavení. Ale především: Předvídejte situaci, snižte včas rychlost a vyhněte se prudkému brzdění.
Další krok, který není nutný:
Po těch 200 km až 400 km se destičky a kotouče zbrousí tak, že je možné přikročit ke kroku č. 2 a tím je vypečení destiček.
Takže to chce minimálně 5x zpomalit z rychlosti cca 120 km/h na cca 30 km/h, tak, aby brždění nebylo prudké, ale bylo středně ostré (brzdit cca 5 sekund), potom je nezbytné dát brzdám 10 až 15 minut pauzu a dochladit je jízdou bez intenzivního brždění a bez zastavení. Následně opět cca 5x až 8x zpomalit ze 120 km/h na 30 km/h a dalších 10 minut jet bez zastavení. Tím jsou destičky definitivně zapečené.
Ten druhý cyklus není nutný pokud člověk nejezdí jako magor. Ale ten první cyklus je hodně důležitý. Počet brždění závisí na typu destiček, vhodné je dělat takový počet brždění, aby začaly smrdět, nebo aby začaly mírně vadnout - to se z nich vypaluje pojivo, které by jinak skončilo nalepené na kotouči.
Že to je potřeba dělat někde kde je minimální provoz snad nemusím dodávat. Je mimořádně důležité s rozžhavenými brzdami nezastavit do úplného zastavení, jinak dojde ke zkroucení.
Pokud člověk destičky nezajede výše uvedeným způsobem, a pak je nucen na dálnici zastavit, tak jedním bržděním může brzdy odsoudit k vibracím volantu, což se ale obvykle neprojeví hned, ale až po čase. Uvedený postup - rozžhavení a pozvolné vychladnutí je důležité i pro kotouče.
Zkroucení kotoučů: Nejčastěji k němu dojde poté, co s kotouči "do červena" člověk zastaví a zůstane stát na fleku bez možnosti dalšího pohybu a navíc s nohou na pedálu brzdy. Desky, jejichž pozice vůči kotouči se tak nemění a navíc jsou na něj tlačeny, z něho lokálně odvedou teplo a je vymalováno. Házení kotoučů (kopání do volantu) se následně objeví hned při prvním použití brzd
Napsal uživatel agilive dne Út, 24/04/2012 - 12:53.
Ty bláhovej tak červený kotouče jako myslím rozžhavený do ruda aby svítily jsem viděl pouze jednou v životě a to bylo kdy na Felicii klukovi zůstal viset třmen a prasátko se nevrátilo .........ale to už to táhlo ke straně tak že se stím nedalo jet!!!! No a to jezdím a kolem aut se motám 24 let takže nevim ale ani agresivní jízda to nedá pokud nejezdí někdo Nissanem GTR nebo Skyline.......:)))) Tím mám na mysli rychlosti kolem přez 300km/h a brždění do nějakejch 190km/h ju???? no tak asi takhle.....jinak bys na tý brzdě musel stát po dobu celé jízdy no ale věřim tomu že i takoví se najdou.......:DDDDDD
Přemýšlím a asi po výplatě koupím přední kotouče Brembo max 280x22...prosím doporučte mi internetový obchod nejlepší, nejrychlejší a nejlevnější:)
A taky poraďte desky jaké k tomu
Napsal uživatel Vojta777 dne So, 21/04/2012 - 21:41.
musis vedet jestli mas indikaci nebo nemas jinak staci koupit pri klasicke vymene kotoucu a desek - kotouce, desky, a mozna pro jistotu zapustne sroubky M6 Kterym je pripevnen kotouc k naboji. Nekdy se stane ze nejde povolit a musis odvrtavat. Jinak original je bud na torx nebo mnohohran. Pak jeste bude potreba vazelina na namazani plovoucich cepu....Ja pouzivam medenou pastu
Sada tlumičů (4ks) Monroe. Originální přední a zadní plynokapalinové dvoutrubkové tlumiče Monroe
Přední - G16496 pro vozy škoda Octavia od roku 05.04, Ř 50mm
Zadní – 23993 pro vozy škoda Octavia combi, včetně ochranné zadní sady proti prachu Monroe PK137
Cena 4 300Kč, jan.terslova@centrum.cz
ahoj panove...mam takovej dotaz...zachvilku me bude cekat vymnena desticek i kotoucu vepredu i v zadu...tak se chci zeptat kdybych dal kotouce RS predek i zadek co musim vse vymnenit ? mam 1.8 T...jestli to je jen kotoucema a destickama a nebo jestli se bude muset menit i tehlice s brzdicema..dekuju
Napsal uživatel Bianchi dne Po, 14/02/2011 - 10:06.
S brzdami je to tak,ako so spotrebou :-)) kto je aky sofer,tak mu aj vydrzia a taku ma aj spotrebu.
ja som akurat teraz menil dosticky a vydrzali 130000 km a kotuce su tiez vpohode. ani naznak zvlnenia a pritom su to obycajne Ferodo kotuce+ dosticky cena 2800 sk priemer 256mm. no ked sa chcete pretekat tak si tam dajte nieco poriadne, ,alebo kupte nejake ine auto na to urcene.
pretekat sa chodite dufam na okruhy a neohrozujete ostatnych na ceste :-))
Jak zde píší ostatní
Jak zde píší ostatní členové.
Z běžných kotoučů zvol jednoznačně Brembo, nic jiného.
Zkus se taky zeptat tady: http://skoda.tukas.cz/servis-a-nd/pro-vozy-starsi-5-let , za kolik by uměli kotouče, třeba pořídíš ještě levnější, než druhovýrobu.
Kromě těchto dvou variant bych pak volil sportovní kotouče (rozumí se NE vrtané zimmermany, ani ATE Powerdisk, ale třeba Tarox, Brembo - závodní, AP, atd.)
Já si myslim, že v tom až tak
Já si myslim, že v tom až tak velkej rozdíl nebude (krom ceny). Každej kotouč odrovnáš, pokud nezačneš používat mozek. Brembo ujde (ale ne polský!!!) Tarox (dost drahý)...pokud chceš hooodně brzdnýho účinku, udělej přestavbu na 312mm RS...
Ahoj,ted mám taky dilema
Ahoj,ted mám taky dilema koupit kotouče + destičky a bylo mi doporučeny od autokelly .jejich starline .je to jejich značka ,ale furt nevím máte snim nikdo zkušenosti ... chtěl bych vrtaný cena kolem 1100kč ..tak nevím porad te? když už tak at nekupuju zajice v pytli ( milaček si to nezaslouží :) :) ) diky
Ahoj.Tak já ti můžu doporučit
Ahoj.Tak já ti můžu doporučit Brembo max + desky od bremba,sice jsou jen drážkové, ale stačí to a pěkně to vypadá.Jak na předek tak i zadek.Mám je na autě skoro tři roky a jsou na tom velmi dobře pořád.Najeto je na nich cca 50000km a ještě dost vydrží.V servisu to taky chválili, že jsou na tom dost dobře.Tak snad jsme trochu pomohl
čau martin
pravě moc ne :( .. u nas je
pravě moc ne :( .. u nas je problem to sehnat a jedine přes net ,zajice pytli se mi moc kupovat nechce .. spíž me zajíma nazor ty autokelly -starline ? .. tak nějka ale díkyy
Nechceš kupovat zajíce v
Nechceš kupovat zajíce v pytli, ale pořád meleš něco o Starline.
Na Starline zapomeň a objednej a kup ty z netu. Koupě osvědčené značky z netu není žádné kupování zajíce v pytli.
Ale jestli Ti jde jen o to koupit u pultu, tak si ty Starline klidně kup. Ovšem určitě mi potvrdíš, že jestli jsi už někde jen něco málo na toto téma hledal, určitě to nikdo nechválil, ne-li přímo hanil.
Za to pokud se někdo zmiňoval o značce ATE nebo Brembo, určitě jen chválil.
Apropo, ATE se na OI montovaly v prvovýrobě.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
Až tolik moc bych nehanil, já
Až tolik moc bych nehanil, já osobně sem se setkal s negativní kritikou na Brembo, jelikož se na trhu objevili identické zmetky z Polska. Řešil sem stejnej problém vrtaná/drážkované nebo ATE/Brembo...kolega z práce dělá závoďáky. Řek mi kup si Straline od Kelly, hodíme to do kryocentra a budou kotouče jak za těžký prachy od Bremba a účinek srovnatelnej. Mam je tam zatim 15tis a v klidu, brzdí, nevlní a cena kompletu i s kryem 3500.- zadek+předek+desky+vodítka...Pokud značku, tak závodní Texara...co dávaj na RSka...
Taky můžu doporučit Brembo
Taky můžu doporučit Brembo Max a pokud se bojíš internetového prodeje tak doporučuji http://www.cc-autodily.cz/ mají dobré ceny a vlastní to jeden člen OC klubu. Takže se nemusíš bát, koupil jsem u něj toho už hodně a nikdy nebyl problém a vždy vyšel vstříc.
Octavia Combi 1,9TDi.
zdar , budu kupovat na svou
zdar , budu kupovat na svou kotouče normal a i destičky od Ate dobrá kvalita i cena. Znám kluky co je maji a spokojenost.
Děcka tak se mi zvlnily
Děcka tak se mi zvlnily brembo max, způsobeno asi špatným čepem na levém kole...:(
No hele mám takovou rady
No hele mám takovou rady ....a ušetřila mi spoustu peněz.....dal jsem nové přední kotouče protože staré už kopaly jako blázen a rantl měly příšerný , no a po ujetých 1623km mi to začalo kpat úplně stejně jako před tím....co ted??? řekl jsem si?? Proboha 4920v prdeli a je to zpátky ....zjistilo se že levý čep na nápravě ten u šoféra totálně vyvyklaný takže výměna za nový...no ajezdilo se chvilku já nevim 200km a začalo to utichat a nic nekopalo a dnes už nic nekope...tak z toho plyne jedna věc prostě se to zabrousilo zpět nebo si to sedlo jinak já nevim a je mi to jedno protože to bych nedělal nic jinýho než měnil kotouče a to dělat nebudu s Pozdravem Libor :)
A kolik stojí ten čep? Jen
A kolik stojí ten čep? Jen pro zajímavost.
Octavia Combi 1,9TDi.
Mě vyšel ze známosti original
Mě vyšel ze známosti original 380kč českých a 300 práce...
To nasere u obyčejných
To nasere u obyčejných kotoučů,natož u Bremba :-(
Nasere a to i vyděsí vím o
Nasere a to i vyděsí vím o čem mluvím zvlášť pokud není dost peněz.....myslím tím každý týden nové kotouče a jiná značka samozřejmě :)))))))) Proto z toho plyne po mých zkušenostech jedna důležitá věc....pokaždé když vidím Jedničkovou Ocktávku tak první co je zkontrolovat celou přední nápravu ale důkladně prostě na mašinách av servisu nebo u kluka který tomu rozumí pohledově i rázy tak až teprve potom co se vymění vše co je v hajzlu ...a bývá to skoro vše....tak potom nakonec můžeme konečně vyměnit s klidným svědomím i kotouče a desky ale to je závěrečná fáze jí předchází výměna skorovšeho co na té nápravě je!!!! A to u všech aut tohoto typu s roky výroby 98 a výš jakmile se zjistí že se o tu nápravu nikdo nestaral a kašlal na to jenom jezdil a pak to prodal .....tak to je vše hezký večer a pevný nervy....:))
Já jsem koupil 280 Zimmermany
Já jsem koupil 280 Zimmermany a destičky ferodo premiér. Byl jsem v tom za 2700 a svůj účel plní na 100 procent :D Sice jsem zvažoval koupit kotouče Brembo max, ale moc jsem tomu nevěřil tak z toho sešlo..
No dneska už bych byl taky
No dneska už bych byl taky chytřejší.....dělal jsem to před rokem no.....
Tak ja jsem nakonec poridil
Tak ja jsem nakonec poridil Feroda (typ si nepamatuju) s deskama a zatim maximalni spokojenost. Za 4 kotouce a komplet desky jsem dal i s praci 5300,- ;-)
Šerif; Škoda Octavia Combi 4x4 "Kamikaze"
No pěkný..... já dal 4800kč
No pěkný..... já dal 4800kč za pouze předky kotouče i s deskama origo škoda audi vw , a desky TRW no samo i s prací......zadky mě stály 2700kč i s prací......
Zajímavý článek o Brembo
Zajímavý článek o Brembo max:
http://euro-dily.cz/aktualita/27-premiove-brzdove-kotouce-brembo-max
Octavia Combi 1,9TDi.
Mě ten článěk přijde napsanej
Mě ten článěk přijde napsanej dost PRO Brembo, ale na druhou stranu na tom určitě něco bude...
Šerif; Škoda Octavia Combi 4x4 "Kamikaze"
Jako je to reklamní článek,
Jako je to reklamní článek, ale když se zamyslíš nad principem těch drážek tak na to fakt něco bude.
Octavia Combi 1,9TDi.
jo to už jsem tu kdysi
jo to už jsem tu kdysi házela...hlavně mě na tom článku zaujalo jak neskrytě ty ATEčka pomlouvají...
Tak oživuji toto téma protože
Tak oživuji toto téma protože jsem dodělal přední brzdy ten zvuk o kterém jsem psal v hospodě nebyl kamínek, ale to že jsem brzdil železem :D
Takže asi koupím Brembo Max + destičky brembo? Nebo jiné destičky?
Octavia Combi 1,9TDi.
Moje kotouče jsou už taky v
Moje kotouče jsou už taky v hrozném stavu, tak přemýšlím, že vyměním za tyhle od ATE:
http://www.kvalitni-autodily.cz/kvalitniautodily/eshop/4-1-Brzdove-kotou...
Akorát na to prý musí jít keramické destičky a ty stojí o něco víc než kotouče :-)
Šerif; Škoda Octavia Combi 4x4 "Kamikaze"
V tom článku co jsem dál výše
V tom článku co jsem dál výše právě píšou, že ta drážka na ATE powerdisk je jen reklamní trik a nemá žádný vliv na funkci.
Octavia Combi 1,9TDi.
Jinak tady jsem našel
Jinak tady jsem našel zajímavý text k zajíždění brzd:
Po výměně brzdových destiček není dostatečný styk mezi brzdovými destičkami a brzdovým kotoučem. K dokonalému sladění dojde až po cca 200 km jízdy. Vyhněte se proto intenzivnímu brzdění po dobu zajíždění brzd. Nemusíte vždy využívat jen brzd pro snížení rychlosti. Snižte rychlost přeřazením na nižší převodový poměr a dojíždějte plynule do zastavení. Ale především: Předvídejte situaci, snižte včas rychlost a vyhněte se prudkému brzdění.
Další krok, který není nutný:
Po těch 200 km až 400 km se destičky a kotouče zbrousí tak, že je možné přikročit ke kroku č. 2 a tím je vypečení destiček.
Takže to chce minimálně 5x zpomalit z rychlosti cca 120 km/h na cca 30 km/h, tak, aby brždění nebylo prudké, ale bylo středně ostré (brzdit cca 5 sekund), potom je nezbytné dát brzdám 10 až 15 minut pauzu a dochladit je jízdou bez intenzivního brždění a bez zastavení. Následně opět cca 5x až 8x zpomalit ze 120 km/h na 30 km/h a dalších 10 minut jet bez zastavení. Tím jsou destičky definitivně zapečené.
Ten druhý cyklus není nutný pokud člověk nejezdí jako magor. Ale ten první cyklus je hodně důležitý. Počet brždění závisí na typu destiček, vhodné je dělat takový počet brždění, aby začaly smrdět, nebo aby začaly mírně vadnout - to se z nich vypaluje pojivo, které by jinak skončilo nalepené na kotouči.
Že to je potřeba dělat někde kde je minimální provoz snad nemusím dodávat. Je mimořádně důležité s rozžhavenými brzdami nezastavit do úplného zastavení, jinak dojde ke zkroucení.
Pokud člověk destičky nezajede výše uvedeným způsobem, a pak je nucen na dálnici zastavit, tak jedním bržděním může brzdy odsoudit k vibracím volantu, což se ale obvykle neprojeví hned, ale až po čase.
Uvedený postup - rozžhavení a pozvolné vychladnutí je důležité i pro kotouče.
Zkroucení kotoučů:
Nejčastěji k němu dojde poté, co s kotouči "do červena" člověk zastaví a zůstane stát na fleku bez možnosti dalšího pohybu a navíc s nohou na pedálu brzdy. Desky, jejichž pozice vůči kotouči se tak nemění a navíc jsou na něj tlačeny, z něho lokálně odvedou teplo a je vymalováno. Házení kotoučů (kopání do volantu) se následně objeví hned při prvním použití brzd
Octavia Combi 1,9TDi.
Ty bláhovej tak červený
Ty bláhovej tak červený kotouče jako myslím rozžhavený do ruda aby svítily jsem viděl pouze jednou v životě a to bylo kdy na Felicii klukovi zůstal viset třmen a prasátko se nevrátilo .........ale to už to táhlo ke straně tak že se stím nedalo jet!!!! No a to jezdím a kolem aut se motám 24 let takže nevim ale ani agresivní jízda to nedá pokud nejezdí někdo Nissanem GTR nebo Skyline.......:)))) Tím mám na mysli rychlosti kolem přez 300km/h a brždění do nějakejch 190km/h ju???? no tak asi takhle.....jinak bys na tý brzdě musel stát po dobu celé jízdy no ale věřim tomu že i takoví se najdou.......:DDDDDD
Přemýšlím a asi po výplatě
Přemýšlím a asi po výplatě koupím přední kotouče Brembo max 280x22...prosím doporučte mi internetový obchod nejlepší, nejrychlejší a nejlevnější:)
A taky poraďte desky jaké k tomu
Tohle prověřenej obchod:
Tohle prověřenej obchod: http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-7?keyword=brembo
+ tyhle? http://www.cc-autodily.cz/segmenty-treci-predni-6?keyword=brembo
A co je ještě potřeba?
Stačí kotouče a destičky?
Octavia Combi 1,9TDi.
musis vedet jestli mas
musis vedet jestli mas indikaci nebo nemas jinak staci koupit pri klasicke vymene kotoucu a desek - kotouce, desky, a mozna pro jistotu zapustne sroubky M6 Kterym je pripevnen kotouc k naboji. Nekdy se stane ze nejde povolit a musis odvrtavat. Jinak original je bud na torx nebo mnohohran. Pak jeste bude potreba vazelina na namazani plovoucich cepu....Ja pouzivam medenou pastu
Tyy jo co to je za ceny? já
Tyy jo co to je za ceny? já jsem nejlevněji ty kotouče našla za 1200, to je hrozně levné až se mi to nechce líbit..
To je prověřený obchod. Můžeš
To je prověřený obchod. Můžeš být bez obav. Provozuje to jeden člen Octavia Clubu.
Octavia Combi 1,9TDi.
Je to úplně v pohodě. Ještě
Je to úplně v pohodě.
Ještě podobný odchod s podobnými cenami je OB-Autodíly.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
no ja nakupuji taky od tama a
no ja nakupuji taky od tama a mam i slevicku kdyz jsi clenem OC :-D muzu jen doporucit
www.tdidrapek.cz
JJ toto je best shop co som
JJ toto je best shop co som zatial videl.. hehe uz nakupujem len odtial.. eheh
Aukro a desky ferodo.
Aukro a desky ferodo.
Šerif Hawker O2 4x4 :o)
cc-autodíly.cz a kdyby jsi
cc-autodíly.cz a kdyby jsi byla členka OcaviaClubu tak dostaneš aj slevu
www.tdidrapek.cz
http://www.cc-autodily.cz/kot
http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-predni-5?kod=6R0615301A tady v tom odkaze který jsem už dávala níže jsou ty kotouče 288mm že se hodí na mých 81kw a vy se tady vyjadřujete především o 256mm tak teda jaký rozměr je pro mě vhodný??
Díky
Sada tlumičů (4ks) Monroe.
Sada tlumičů (4ks) Monroe. Originální přední a zadní plynokapalinové dvoutrubkové tlumiče Monroe
Přední - G16496 pro vozy škoda Octavia od roku 05.04, Ř 50mm
Zadní – 23993 pro vozy škoda Octavia combi, včetně ochranné zadní sady proti prachu Monroe PK137
Cena 4 300Kč, jan.terslova@centrum.cz
jak pise Radegast, na tvoji
jak pise Radegast, na tvoji octu jsou 280mm, kdyby jsi chtela 288mm musis zmenit drzaky i tehlice takze se divej po 280mm
www.tdidrapek.cz
Pro Tebe 280 mm !!!
Pro Tebe 280 mm !!!
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
ahoj panove...mam takovej
ahoj panove...mam takovej dotaz...zachvilku me bude cekat vymnena desticek i kotoucu vepredu i v zadu...tak se chci zeptat kdybych dal kotouce RS predek i zadek co musim vse vymnenit ? mam 1.8 T...jestli to je jen kotoucema a destickama a nebo jestli se bude muset menit i tehlice s brzdicema..dekuju
pokud chces RS tak tobe staci
pokud chces RS tak tobe staci drzaky na tehlice a samo 312mm kotouče, tehlice jsou stejne
www.tdidrapek.cz
takze i brzdice by meli sedet
takze i brzdice by meli sedet ?
Pozor: Ještě musíš počítat s
Pozor: Ještě musíš počítat s tím, že pak na auto nedáš 15" kola.
Ty se tam pak nevejdou bo RS brzdy jsou větší.
Octavia Combi 1,9TDi.
S brzdami je to tak,ako so
S brzdami je to tak,ako so spotrebou :-)) kto je aky sofer,tak mu aj vydrzia a taku ma aj spotrebu.
ja som akurat teraz menil dosticky a vydrzali 130000 km a kotuce su tiez vpohode. ani naznak zvlnenia a pritom su to obycajne Ferodo kotuce+ dosticky cena 2800 sk priemer 256mm. no ked sa chcete pretekat tak si tam dajte nieco poriadne, ,alebo kupte nejake ine auto na to urcene.
pretekat sa chodite dufam na okruhy a neohrozujete ostatnych na ceste :-))
Jo je to pravda můžu
Jo je to pravda můžu potvrdit.......
Mate nekdo tuseni kolik
Mate nekdo tuseni kolik brzdove kapaliny je v obehu ? Chci ji vymenit a nevim kolik mi bude stacit !Diky
jo mam pocit ze tam nebude o
jo mam pocit ze tam nebude o moc vic nez litr... ;o)