Montáž autofolie na Škodu Octavii

skoda-octavia-auto-folie-029.jpg

Autofolie slouží jako jednoduché a levné řešení změny barvy automobilu a jako ochrana laku.
Já jsem se rozhodl pro dnes moderní změnu barvy střechy a dalších prvků na černou lesklou.
Po dlouhém hledání jsem zvolil osvědčenou firmu:  www.autofolie-praha.cz .  

Před samotnou návštěvou firmy,  je dobré si auto připravit. Důkladně omýt  lepenou plochu a sundat prvky, které by mohly při aplikaci folie vadit, v mém případě anténu a zadní brzdové světlo.  Jelikož mám zadní křídlo přilepené a přišroubované rozhodl jsem se, že se bude polepovat rovnou na autě což se ukázalo jako nesmírně náročné, takže doporučuji sundat i to.

Nejdříve demontujeme anténu:

1)      Vycvakneme krycí plast, tahem dolů.

 skoda-octavia-auto-folie-001.jpg

2)      Pod stropnicí nalezneme matici, která drží anténu.

skoda-octavia-auto-folie-002.jpg

skoda-octavia-auto-folie-003.jpg

skoda-octavia-auto-folie-004.jpg

3)      Rozpojíme konektor a anténu vyndáme.

  skoda-octavia-auto-folie-006.jpg

skoda-octavia-auto-folie-007.jpg

Dále demontujeme zadní brzdové světlo:

1)      Vycvakneme krycí plast, tahem dolů.

skoda-octavia-auto-folie-008.jpg

2)      Světlo nám drží na třech zobáčcích, vycvakneme ho a rozpojíme konektor a světlo vyndáme.

 skoda-octavia-auto-folie-009.jpg

 

Sundáme černé lišty na obvodu střechy:

1)      Lišty jsou zacvaklé v zobáčcích demontujeme je tahem směrem nahoru, po celém obvodu.

hagusy_skoda_octavia003_jpg_18700.jpg

Auto máme připravené a můžeme se vydat na místo činu.

Montáž autofólie:

Čistota je velice důležitá a tak nám ve firmě www.autofolie-praha.cz nejdříve lepenou plochu ošetří speciálními přípravky a odmastí, aby byla dokonale čistá. Folie kopíruje tvar a každý výstupek by byl vidět. Plocha se pak před samotným lepením prohřeje horkovzdušnou pistolí.

Folie se nařeže na požadovaný tvar a začne se s lepením.  Lepení je citlivé na kvalitu práce, folie musí být dokonale napnutá a bez větších bublinek (folie je paropropustná a malé bubliky časem zmizí), proto se neustále natahuje, ohřívá, vyhlazuje, dokud není plocha dokonale polepená. Pak přichází na řadu olamovací nůž a přebytečná plocha se seřízne s chirurgickou přesností a vyhladí se kraje. 

skoda-octavia-auto-folie-010.jpg

skoda-octavia-auto-folie-012.jpg

skoda-octavia-auto-folie-014.jpg

skoda-octavia-auto-folie-015.jpg

skoda-octavia-auto-folie-016.jpg

skoda-octavia-auto-folie-017.jpg

polepx.jpg

Polepená plocha by se neměla minimálně dva týdny umývat, než autofolie na slunci vlivem teploty vytvrdne.

Výsledek:

 skoda-octavia-auto-folie-024.jpg

 skoda-octavia-auto-folie-026.jpg

 skoda-octavia-auto-folie-027.jpg

 skoda-octavia-auto-folie-028.jpg

 skoda-octavia-auto-folie-029.jpg

Autofólie Praha

Autofólie, které používáme, jsou vyrobené špičkovou technologií a montáž autofólie je možná na všechny druhy vozidel. Nabízíme autofólie na změnu barvy laku, které navíc slouží jako ochrana proti poškrábání a jiným vlivům počasí - slunečnímu světlu, větru, dešti. V případě potřeby jsme ochotni folie na auto aplikovat nebo odstranit i v mimopracovní době. Doba trvání celopolepu vozidla je cca. 48 hodin. Odvezeme Vás z pobočky k Vám domů a zpět pro vozidlo zdarma. 

Celopolep vozidel má neskutečné možnosti, kombinace
barev a designu podle přání zákazníka je samozřejmostí.

Polepy aut si dnes může dovolit každý, máte možnost
výběru folie na 3, 5, 8 let.
Od použití folie se také odvíjí ceny za polepy na auto
nebo polepy na motorky.

 

Nabízíme také tónovací autofólie, bezpečnostní autofólie nebo kombinované tónovací a bezpečnostní autofólie.

Díky fóliím Suntek v autě, budete mít větší soukromí a bezpečí. Folie Suntek chrání Váš interiér i Vaše věci v autě, díky 99% redukci škodlivého UV záření.

Tónování autoskel provádí profesionální tým školených pracovníků s praxí 15 let v USA (+ 3 roky v ČR) v oboru tónování autoskel.

Web: www.autofolie-praha.cz
Facebook: www.facebook.com/media/albums/?id=251772983379

Obrázek uživatele PUCEK

Mám taky střibrnou a polepil

Mám taky střibrnou a polepil jsem si kapotu na černou doma sám docela se mi to povedlo na první pokus ted mám v plánu udělat i tu střechu ale mám problem s demontáží anteny mam tedy sedan ale tapec se mi podařilo odělat jen kousek pak se mi zdal už přilepený nechtěl sem to zkoušet silou mam LaK a na tom světlém by to šlo celkem dost vidět každá zlomenina toho tapecu nechci ho nějak poškodit tak nevim jestli to mám zkusit znovu a jit na to tvrdějc nemáte s tím nekdo zkušenost? nějakou radu nedostal jsem se pořádně pod tu antenu.

Obrázek uživatele Master

Taky přemýšlím o polepení

Taky přemýšlím o polepení střechy. Jak je to s barvou v TP musí se něco hlásit?

Obrázek uživatele Zabiak

Nemusí se nic přihlásit.

Nemusí se nic přihlásit.

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele Jarda_82

Pokud to přesáhne určitou

Pokud to přesáhne určitou procentuální hranici plochy, tak se hlásit musí, dříve to bylo 5% kolik je to dnes to netuším. Ale celá střecha mi přijde jako dostatečně velká plocha pro zápis do TP. stojí to 50 korun a máte klid ;-)

Obrázek uživatele bubu999

Díky za rady jen co to

Díky za rady jen co to opravim tak řeknu kde to bylo.

Bubu 66kw :)

Obrázek uživatele jirka.skoda1.8T

krasna vec :-) taky bych to

krasna vec :-) taky bych to chtel jen se chci zeptat na kolik by vysel sedan ? takhle tu cernou lesklou tak na tech 5 let. dik ;)

Obrázek uživatele Zabiak

Podívej se na jejich

Podívej se na jejich facebook, tam mají ukázky prací a u nich i ceny.
Tipuji tak okolo 2tisíc, ale záleží jakou zvolíš folii. Černá je nejlevnější a karbon a matná dražší.

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele bubu999

Byl jsem ted 12 dnů v

Byl jsem ted 12 dnů v nemocnici , takže se těšim až se do toho pustim.
Chci se zeptat nejde mě naladit radio u radia to mám v pohodě myslim že to bude kabel antenovej nebo mohl by to dělat ten klacek?

Bubu 66kw :)

Obrázek uživatele Zabiak

Podle mě v tom klacku se nemá

Podle mě v tom klacku se nemá co pokazit :-) Podívej se na to spojení, jak je tu na fotce.

Octavia Combi 1,9TDi.

Obrázek uživatele radegast

Který klacek myslíš? Ten

Který klacek myslíš? Ten prut?
Bych Ti přál vidět ten můj, co jsem měl na autě když jsem ho koupil.
Prut se skládá dole z vinuté pružiny a to tenké je laminátový proutek na kterém je namotaný v cca 2mm stoupání tenký měděný pásek. Přes celé ja pak ještě ve velkém stoupání namotán takový jakoby provázek a celé je to "zatavené" do plastu/izolace.
Když se poškodí ta izolace nebo čepička na konci prutu, tak vlivem vniknuté vody, která se díky tomu provázku snadno dostane do celého prutu, zoxiduje ten měděný pásek, který se úplně rozpadne a taky ta pružina dole je schopná se celá rzi rozpadnout.

Nejdřív jsem si myslel, že to Symphony je v Oktě na ho*no, když na něm nehrají ani silné stanice, už jsem uvažoval o výměně rádia, do čehož se mi moc nechtělo. Tak jsem skusil vyměnit pro začátek prut a rádio chytá stanice v místech o kterých bych se před tím hádal, že tam hrát nemohou.

Je to sice v zhledem k článku silně OT, ale JEN prut kde "se nemá co pokazit" má SAKRA vliv na příjem rádia.

Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04

Obrázek uživatele mzlp

někdy bývá i z oxydovanej

někdy bývá i z oxydovanej tišťák zesilovače v anténě

Obrázek uživatele Fisik86

Já ho měl konkrétně uplně

Já ho měl konkrétně uplně vodvařenej (ten tišťák), naštěstí sem chtěl stejně žraloka... :-)

Obrázek uživatele smudly

Mám taky žraloka,ale ještě ho

Mám taky žraloka,ale ještě ho nemám zapojenej,jaký konektory jsou na to potřeba?díky.

Obrázek uživatele mzlp

Nejlepší je přeletovat kablik

Nejlepší je přeletovat kablik z prutu na žraloka.

Čtěte také:

Stojan na pneumatiky, regály na pneumatiky, regálové systémy

Přihlášení