O1 Interier . O1 Exterier . O1 Motor . Autohifi . O2 Interier . O2 Exterier . O2 Motor .O3 Návody. Škoda Fabia . Technologie . Modely Škoda
Rozbité zamykání pátých dveří Škoda Octavia Combi
Nejdříve sundáme dekl pátých dveří.
Motorek, který zamyká dveře drží na dvouch šroubech.
Odpojíme konektror, a vyhákneme táhlo.
Motorek je venku. Chyba byla ta, že vodící tyčka se v obalu vzpříčila a zasekla.
Obal mechanismu rozloupneme, vložením plochého šrobováku do drážky.
Zaseknutý mechanismus rozložíme, rozhýbeme a promažeme.
Poté jej složíme a namontujeme zpět. Vyzkoušíme jeho funkci.
Dodatek: Pokud Vám dveře z venku nejdou otevřít jako mě, je třeba sklopit sedačky a vlézt do kufru. Tahem k sobě sundat dekl pátých dveří a demontáž motorku provést zevnitř. Kufr pak otevřeme šoupneme li západku do polohy otevřeno.
Promazání na nějakou dobu pomůže a můžete mezitím objednat nový motorek, až to zase zatuhne.
Může se hodit: Návod na sundání deklu pátých dveří Octavia Combi
Tak teď se motorek odporoučel
Tak teď se motorek odporoučel úplně takže kupuji nový: http://www.cc-autodily.cz/motor-centr-otev-5-dve
Octavia Combi 1,9TDi.
Mě zase nevede elektrina do
Mě zase nevede elektrina do motorku :/ a nevim co stim
Zdravim, mrkni se v kufru do
Zdravim, mrkni se v kufru do levého podběhu, otevři tu kapsu vlevo v kufru a na dně vedou kabely do zadních vrat. Jsou tam tři svorkovnice a ty budeš mít určitě úplně zelený a zoxidovaný jelikož tam taky vede ostřikovač do zadních vrat a ten teče a přímo do té elektriky. Je to tam špatně řešené, jelikož je to úplně na dně a všechna voda jde do toho. Měl jsem už spousty Octavií a vždy to byla stejná závada.
Čus TDICZECH.
zdravím už týden se pokouším
zdravím už týden se pokouším najít co mi vybíjí bateri...proměřil sem všechny okruhy multimetrem a největší odběr má centrál. postupně sem tedy rozebíral čistil a proměřoval zámky jestli někde "nevisí" mikrospínč...včera byly na řadě dveře kufru a tak sem při hledání užitečných typů narazil i na váš příspěvek a opravdu všechny tři konektory total zoxidovaný a okrový dokonce s uhnilými dvěma vodiči a kontaktem uvnitř...poraďte sím jak bych ho mohl opravit a další problém sem objevil u černé krabičky (přilepena suchým zipem) s nápisy WESTFALIA , ASTM12 , 506 005 , e1 021777 12V , >PA6,6 C(G) nečitelné písmeno 30< z konektoru na který je připevněna vede hnědobílý vodič jehož druhý konec ležel někde na podlaze a zaboha nemůžu přijít na to kam má být připojen...
Co chceš poradit? Vyčistit
Co chceš poradit?
Vyčistit konektory jak nejlíp to jde, ošetřit nějakým přípravkem a zpátky zacvaknout. Přerušené dráty zpátky spojit.
Popřípadě koupit nějaké konektory (plasty) na vrakovišti, na netu nebo ve Škodovce koupit nové piny a přepinovat.
WESTFALIA , ASTM12 je "krabička" k tažnému zařízení.
Někdy stačí použít internet: http://www.tazne.cz/z11365-nd-modul-westfalia-astm12-506005
Zapojovala se při dodatečné montáži tažného. Mj. odlehčuje přerušovači sm. světel v autě od žárovek v přívěsu.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
jo dik za rady vyčistění a
jo dik za rady vyčistění a konzervace je snad automatická ne? jen sem nevěděl jakou pojistku kde zatlačit a rozebrat plast od kovu a vyměnit ten uhnilej kontakt ale to už mám hotovo,stáhnul sem si dokonce dílenský příručky,jenže nemám tolik času abych našel el.schema na můj typ a v prvních co sem listoval nebylo ani žádný podobný s modulem,abych vyčetl kam vede z modulu hnědý (s bílou proužkou) vodič který se pravdě podobně uklepal nebo uhnil...myslím na kostru a barevně by i seděl jenže na kostřícím šroubu žádný prázdný očko nebylo a ani kousek drátků který by tam měly bejt kdyby to bylo napastičkovaný...takže zopakuji že potřebuju vědět jestli a kam zapojit hnědobílý vodič z modulu.díky
Dík za radu. Udělal jsem vše
Dík za radu. Udělal jsem vše podle návodu. Zámek maká tak jak má.
Fešák
Ahoj lidi, mám stený problém
Ahoj lidi, mám stený problém s otevřením kufru, ale na krátke O1 - nemáte to prosím někdo nafocené či postup jak na to?
Tak si odpovídám sám, postup
Tak si odpovídám sám, postup jak se k tomu dostat u krátké O1 je dobře popsán v DP. Já měl problém v ulomeném pérku - co drží madlo (tlačítko) v horní poloze - viz obrázky.
[inline:1]
[inline:2]
[inline:3]
Cawec Kluci! Mě se to stalo
Cawec Kluci!
Mě se to stalo taky,pročistil jsem to,promazal a chvilku to zase fungovalo a pak zase se to tam někde zaseklo:-( Nevím kde. Nevíte co stím?? Díky!!!
V tom případě pomůže asi jen
V tom případě pomůže asi jen výměna motorku: http://www.cc-autodily.cz/motor-centr-otev-5-dve?keyword=1M0959781A&_fid...
342Kč
Octavia Combi 1,9TDi.
Kluci zrovna o víkendu se mi
Kluci zrovna o víkendu se mi to stalo také,ale zámek a motorek je funkční,blbne mi svorkovnice,nějaký špatný kontakt.....
To mě jdou dveře otevřít,ale
To mě jdou dveře otevřít,ale mám rozbitej zámek potom co mi auto navštívily zloději a otevřely si ho právě přes kufr. Spíš bych bral návod jak zaslepit zámky.
Jednoduché jak facka. Ve
Jednoduché jak facka.
Ve Škodovce koupit záslepku za asi 50,- Kč, č. dílu 1U0 827 417, a vyměnit místo vložky zámku.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
Já ti vyfotím jakou součástku
Já ti vyfotím jakou součástku mám vyndanou, aby byl zámek nefunkční.
Taky mě tudy vykradly takže jsem zámek vyřadil z provozu a z venku zaslepil pětikorunou.
edit: na téhle fotce je vidět, co tam chybí aby byl zámek nefunkční: http://www.skodaoctavia.cz/sites/default/files/Obrazky/clanky/motorek_pa...
Pokud by jsi se do toho pouštěl tak mi to prosím nafoť jaká součástka tam je.
Octavia Combi 1,9TDi.
Předem díky všem za postřehy,
Předem díky všem za postřehy, pokouším se místo zámku dát záslepku, hlavně kvůli estetickému dojmu, protože ten původní mi vylomili, zámek jsem již vyřadil, mám ho vymontovanej venku, sundaná pojistka s pérkem, ale ať dělám co dělám, vložku zámku ne a ne vytáhnout, dělám něco špatně, nebo jen je potřeba hrubší síla? Díky za každou radu
Asi to není moc aktuální, ale
Asi to není moc aktuální, ale snad pro ostatní:
Už si to moc nepamatuji, takže nevím co je třeba kde odjistit/vyndat, ale vím, že jsem musel tu vložku vytlačit ven trochu větší sílou.
Je hliníková a sůl s hliníkem (jeho slitiny) se nemají moc rádi. Časem to zoxiduje a pak to jakoby zaroste.
Teda použít hrubší sílu. Ano.
Ale před tím si to pořádně prohlídni jestli není ještě někde nějaká pojistka apod.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
Na tom posledním obrázku,
Na tom posledním obrázku, nenamaloval jsi tu šipku opačeně?
Není to poloha když je auto zamčeno?
Když je zamčeno tak venkovní páčka (její vnitřní část, je takové to do kulata nad šipkou) jde na "volno", když je odemčeno tak přez ten černý plastový bazmek potlačí do mechanismu samotného zámku a otevřu dveře.
Já jsem zámek pátých dveří měl rozebraný, měnil jsem vložku zámku za záslepku, ale je už to nějaký čas, tak si nejsem na 100-pro jistý.
Anebo jsem úplně tak nepochopil Tebe.
Černá Octavia Kombi, 1.9 TDI, 81 kW, RIDER, MR04
Máš pravdu ta šipka je
Máš pravdu ta šipka je matoucí, ta šipka znázorňuje pouze to, odkud pochází ta miniatura. Na obrázku je to v záběru tedy otevřeno páčka zatlačí na ten černý plast a dveře se otevřou.
Pokud to šoupneme podle šipky tak je zavřeno.
Octavia Combi 1,9TDi.
ak nefunguje zámok kufor sa
ak nefunguje zámok kufor sa dá otvorit tak že zatlačis oranžový čudlík na zámku,ktory vidno po sklopení sedačky